Denk niet dat dit een crisis is, ik ben niet in levensgevaar.quote:
Ik denk wel degelijk dat je het Crisiscentrum moet bellen!quote:Op zondag 1 maart 2026 13:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Denk niet dat dit een crisis is, ik ben niet in levensgevaar.
Ik denk wel dat mensen mijn leven langzaam proberen te ontmantelen, maar dat doen ze niet in één keer want het moet op een ongeluk lijken. Ik snap niet eens waarom ze dat willen, want mij hebben ze er niet mee.
Misschien wel de man die in mij woont, maar ik heb geen connectie ermee, ik wil eigenlijk gewoon rust. Ik zal een ander niks aan doen en mezelf ook niet. De energie is op, het liefst beweeg ik hier alleen door de kamer, dat is het rijk waar ze me toch niet komen zoeken.
Morgen werken dat wordt wel een probleem, ik heb vermoedens dat mijn collega's me door hebben dat ik geen echt mens ben.
Ik zou niet eens weten hoe je een crisiscentrum bereikt, maar er is geen crisis.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat je het Crisiscentrum moet bellen!
Even vragen: wie helpt hier even?
Kan wel, volgende week donderdag is er een afspraak bij de ggz weer.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien kun je morgen contact opnemen met je huisarts en vertellen hoe je je voelt?
Ik vind die observaties niet best.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even zijn hart luchten en zijn observaties over zichzelf en de wereld om hem heen proberen te begrijpen door het onder woorden te brengen en van zich af te schrijven. Laten we niet doen alsof TS nu met een scheermesje in de badkamer staat in de hoop het systeem op tilt te doen slaan.
Deze observaties heb ik vaker, wanneer er stress is weet ik dat het gebeurd. Dan ben ik zwak en proberen ze mij uit te lezen, maar ik ben er moe van.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind die observaties niet best.
Maar ik heb er verder geen verstand van. Het kan ook nog een trol zijn.
je deed het zelfquote:Op zondag 1 maart 2026 14:16 schreef Hetekip het volgende:
ik heb een huis gekocht dat had ik nooit moeten doen ze hebben me kapot proberen te maken
We zijn in elk geval blij dat jij nog op FOK! zit.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef Questular het volgende:
Zou willen dat Boze_loopeend nog op fok zat die had je goed kunnen helpen.
Dat bewegen tussen instabiel en apathisch herken ik eigenlijk wel goed ja. Wil je iets? Dan maken ze het extra moeilijk en worden de horden opgeworpen. Wat is het resultaat? Je ziet het als een speciale behandeling met als gevolg apathie om ze die macht niet meer te kunnen geven.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Deze observaties heb ik vaker, wanneer er stress is weet ik dat het gebeurd. Dan ben ik zwak en proberen ze mij uit te lezen, maar ik ben er moe van.
ik beweeg tussen instabiel en apathisch
Helemaal met je eensquote:Op zondag 1 maart 2026 13:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat je het Crisiscentrum moet bellen!
Even vragen: wie helpt hier even?
Het gaat al weer een beetje. Niet gekookt maar ik hoef ook niet te eten. Ik lig op bed en kijk naar buiten.quote:
https://www.rijksoverheid(...)20gezondheidszorg%20(GGZ).quote:Op zondag 1 maart 2026 21:42 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Ik ga het topic even open laten voor het geval dat TS nog moet ventileren.
Aub mensen, ga hier wijs mee om. [/modbreak]
Hier ben ik ook benieuwd naar eigenlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |