quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:18 schreef Jaco078 het volgende:
[..]Het waren 3 jonge gasten geloof ik die dat voor het eerst deden.. Ik vond het allemaal vrij risicovol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vader stond geloof ik wel garant..
maar het was een vrij dure locatie en een behoorlijk bedrag van meer dan een ton..
het was ergens in 2025
dit is wat ik me er vaag van kan herinneren
Op de RC of in het aflosschema? Ik heb namelijk op 1/3 het hele saldo opgenomen en daar zaten bij mij die rentebetalingen van L*T* toen nog niet bij.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:55 schreef rubenl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de genoemde betalingen op 27-02 al op de rekening courant gezet, maar is het bericht (een week) te laat verzonden.
o.b.v winst en eigen vermogen geen pareltje. maar o.b.v. zekerheden wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:14 schreef Slijker het volgende:
Hierbij het linkje van het koffiekafeetje:
https://www.collincrowdfu(...)ae278c65b6dcaf97478b
Zijn dat nou zwembaden met duikplank op de daken van die appartementen in de "artist impression"? Ik hoop niet dat ze de bouwtekeningen door een AI hebben laten genereren want dit gaat zo niet goed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook moeilijk prive verhaal:quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:28 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
o.b.v winst en eigen vermogen geen pareltje. maar o.b.v. zekerheden wel.
De EBI geeft toelichting over de kasstroomquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:28 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
o.b.v winst en eigen vermogen geen pareltje. maar o.b.v. zekerheden wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:44 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
SIG is bezig met het Bathmense vakantiepark in de problemen. Ze hebben de keus gemaakt dat ze alles proberen: herfinancieren, verkoop en veilen. Dat lijkt mij voor ons investeerders ook de volgorde van beste naar slechtste optie. Maar we mogen ook zelf een bod uitbrengen.Heb je een bod in gedachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SIG is bezig met het Bathmense vakantiepark in de problemen. Ze hebben de keus gemaakt dat ze alles proberen: herfinancieren, verkoop en veilen. Dat lijkt mij voor ons investeerders ook de volgorde van beste naar slechtste optie. Maar we mogen ook zelf een bod uitbrengen.Is van Kas toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoe het met zijn pandjes in Zaandam is. We horen bijster weinig van SIG.
SIG is bezig met het Bathmense vakantiepark in de problemen. Ze hebben de keus gemaakt dat ze alles proberen: herfinancieren, verkoop en veilen. Dat lijkt mij voor ons investeerders ook de volgorde van beste naar slechtste optie. Maar we mogen ook zelf een bod uitbrengen.Misschien die gasten die ook het hotel in Engeland van MAX gaan overnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze hier meelezen: doen!!! zo'n mooie kans krijg je nooit meer! Is het geld méér dan waard![]()
Pecunia non olet
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Linkje voor een Portugees vakantiepark (sorry, "resort") voor gewaardeerde investeerders. Forumdeelnemers die zich niet door GVE gewaardeerd voelen moeten maar even snel doorscrollen.![]()
Zelf heb ik geen interesse trouwens, een buitenlands ontwikkelproject met een magere rente, zelfs als je de bonus meerekent.Ik wacht wel op de kans om tegen 10% van de taxatiewaarde over te nemen. Zo'n huisje op de Algarve is niet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
Wel meegenomen zal misschien wel veel hobbels geven maar geld + rente moet gelezen de zekerheden altijd terugkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:35 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ook moeilijk prive verhaal: https://www.gelderlander.(...)koffiecafe~a781f726/
Ik neem hem wel mee. Maar het moet wel in 32 uur per week verdiend worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:35 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ook moeilijk prive verhaal: https://www.gelderlander.(...)koffiecafe~a781f726/
👍🏻quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:14 schreef Slijker het volgende:
Hierbij het linkje van het koffiekafeetje:
https://www.collincrowdfu(...)ae278c65b6dcaf97478b
voor mij hetzelfde onderpand is goud gerand ... laat hem maar in default komen, pakken we nog wat extra rendement.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:36 schreef Horsemen het volgende:
[..]
👍🏻
Ik neem hem ook ruim mee.
Zeker na 12 maanden kans op gedoe als de omzet niet voldoende blijkt te zijn maar geld zal met deze zeer ruim dekkende 1e hypotheek altijd terug moeten kunnen komen. Beter dan de gemiddelde SiG 1a.
hij heeft het al een tijdje in bezit, de vraag is waarom het niet gewoon van de grond kwam in die tijd. Toen was de vraag naar recreatiehutten echt groot.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:11 schreef quepos het volgende:
[..]
Is van Kas toch?
Ben benieuwd hoe het met zijn pandjes in Zaandam is. We horen bijster weinig van SIG.
Wat een nare gedachtengang heeft u.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:32 schreef moedernatuur het volgende:
[..]
voor mij hetzelfde onderpand is goud gerand ... laat hem maar in default komen, pakken we nog wat extra rendement.
Hier ben ik het ook niet mee eens. Het is altijd fijn en het heeft mijn absolute voorkeur dat een project gewoon zijn looptijd vol maakt en dat het ook voor de ondernemers een succesvol project is en dat het geld goed is gebruikt en er rendement mee is gemaakt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:32 schreef moedernatuur het volgende:
[..]
voor mij hetzelfde onderpand is goud gerand ... laat hem maar in default komen, pakken we nog wat extra rendement.
Ja, dit is écht tenenkrommend!quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:09 schreef VrijdagVisDag het volgende:
[..]
Wat een nare gedachtengang heeft u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:17 schreef Lezer8857 het volgende:
JH EH 23 GmbH & Co. KG
¤ 4.525.000 | 8,5 % rente | 12 maandenWat een figuur, 12 ambachten & 13 ongelukken (in de maak?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
jongens het is gewoon een geintje maak je niet druk... natuurlijk wil je niet dat het in default terug komt, probeerde alleen aan te geven dat ik me niet druk maakte om het onderpand.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook niet mee eens. Het is altijd fijn en het heeft mijn absolute voorkeur dat een project gewoon zijn looptijd vol maakt en dat het ook voor de ondernemers een succesvol project is en dat het geld goed is gebruikt en er rendement mee is gemaakt.
Een win win voor alle drie de partijen, daar doe ik het voor.
Aan de naam van de vennootschap te zien is dit al poging 23.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:34 schreef obligataire het volgende:
[..]
Wat een figuur, 12 ambachten & 13 ongelukken (in de maak?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |