Zo zou ik momenteel wel het linkje willen hebben van die "WOLLUKSE KOFFIE"quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
Met kleine projectjes waren ze nooit kwistig. Die werden hoofdzakelijk door medefokkerts opgevraagd bij de ondernemer zelf.
Collin is vooral kwistig bij grote projecten die ze een vlotte start willen geven, het creëren van FOMO zeg maar.
Dat klopt. Maar het zou me niet verwonderen als daar ook een eind aan komt. Die linkjes zijn in principe bestemd voor het netwerk van de ondernemer.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
Met kleine projectjes waren ze nooit kwistig. Die werden door medeforummers opgevraagd bij de ondernemer zelf.
Kunnen ze weinig aan doen, toch? Dat ligt bij de ondernemer, die bepaalt aan wie hij ze gunt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:13 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het zou me niet verwonderen als daar ook een eind aan komt. Die linkjes zijn in principe bestemd voor het netwerk van de ondernemer.
--Maar ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Mmm, Collin heeft ook belang bij enthousiaste investeerders. Het blijft altijd positief voor het hele platform als mensen er hun best voor willen doen om vroegtijdig te kunnen investeren. In zijn algemeenheid blijft er nog genoeg ruimte over voor de overige investeerders. Een beetje schaarste kan best heel positief zijn voor het platform dus als ik Collin was zou ik het rustig laten doorkabbelen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:13 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het zou me niet verwonderen als daar ook een eind aan komt. Die linkjes zijn in principe bestemd voor het netwerk van de ondernemer.
--Maar ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens!quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:20 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Mmm, Collin heeft ook belang bij enthousiaste investeerders. Het blijft altijd positief voor het hele platform als mensen er hun best voor willen doen om vroegtijdig te kunnen investeren. In zijn algemeenheid blijft er nog genoeg ruimte over voor de overige investeerders. Een beetje schaarste kan best heel positief zijn voor het platform dus als ik Collin was zou ik het rustig laten doorkabbelen.
Linkje is welkom.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:43 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project via Collin met een 2e hypotheek:
FlexFlow B.V.
¤ 110.000 | 8,5 % rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/flexflow-b-v/
Er staat een email op hun site. Kwestie van mailtje sturen. Hoe denk je dat ik anders aan mijn linkjes kom. Ik neem hem niet mee, dus doe er geen moeite voorquote:
Van de week ook al van kantoorgebouw in Zwolle (MMNT). Wij hebben ons hier wel eens afgevraagd of zo'n succesvol zakenman niet bij een reguliere bank terecht zou kunnen, tegen veel lagere rente. Dit lijkt nu het geval te zijn geworden. Jammer wel voor ons hier, hij was/is een graag geziene gast.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:33 schreef Collin63 het volgende:
Weer een vroege aflossing deze keer al na 7 maanden van de 24 maanden. Wel 2 maanden extra rente.
Project Hoogeveenseweg Meppel van de hier goed bekende heer Lenferink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker (vooral op basis van de zekerheden) een leukequote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:14 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/drie-d-zwembaden-b-v/
Nieuw - 80 jarige ondernemer - maar dankzij zekerheden lust ik m wel
Als iemand een linkje weet te veroveren zou dit een Fok! project kunnen wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:14 schreef impact9 het volgende:
Mail gestuurd, maar nog niks ontvangen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als iemand een linkje weet te veroveren zou dit een Fok! project kunnen worden
Ik zou fax proberen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:18 schreef quepos het volgende:
[..]
Mail gestuurd, maar nog niks ontvangen.
Net open gegaan en inmiddels ook vol.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:22 schreef Horsemen het volgende:
Kleine nieuwe herfinanciering via Collin met een 1e hypotheek:
WOLLUKSE KOFFIE 2
¤ 45.000 | 7,0 % rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/wollukse-koffie-2/
Linkje:quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:14 schreef impact9 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf ook meegenomen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Horsemen op 06-03-2026 16:23:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |