abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2026 @ 17:39:34 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220213105
Er zijn dus landmassa's die volledig vrij zijn van ratten en muggen.

Tot vorig jaar was heel IJsland bijvoorbeeld muggenvrij.

Zou het niet interessant zijn om een gigantisch experiment in te voeren om heel Europa vrij te maken van muggen en ratten? Wereldwijd zijn muggen de dodelijkste diersoort en ook in Nederland zijn er door klimaatverandering steeds meer exotische muggen en dat gaat in de toekomst een steeds groter probleem worden.

En qua ratten zijn alle deskundigen het wel eens. Het kan het grootste probleem van deze eeuw gaan worden voor de grote steden.

In Engeland heb je al ratten zo groot als huiskatten sinds vorig jaar:

Zou toch best interessant zijn? Een gigantisch fonds van 100 miljard euro ofzo oprichten met alle EU landen en overige Europese landen tot aan de bergen om Europa volledig vrij te maken van deze dieren. :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_220213109
Dom mikey troll topic nr 1001 fipo!
pi_220213145
Als je het over haalbaarheid hebt, dan is denk ik je enige optie om een virus te ontwikkelen dat zich snel kan verspreiden maar met een lange incubatietijd, die ze doodt of onvruchtbaar maakt en dan hopen dat Madagascar of Groenland niet voortijdig de havens sluiten.
-nee-
pi_220213201
Oké, maar muggen worden opgegeten door oa spinnen en vogels, ratten door katten en wild. Die ook weer opgegeten worden door andere dieren/insecten.
pi_220213218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
Oké, maar muggen worden opgegeten door oa spinnen en vogels, ratten door katten en wild. Die ook weer opgegeten worden door andere dieren/insecten.
Muggen, ratten en muizen zijn niet het enige in het dieet van de dieren boven ze in de voedselketen. Ik denk dat de cirkel des leven wel een knauw kan opvangen.
-nee-
pi_220218210
@Mikeytt zoekt waarschijnlijk een doel dat te vergelijken is met de Grote Mussen‑campagne van Mao Zedong.

Ben blij dat mikey niet zulke grote invloed heeft als Mao
pi_220221483
Ik heb tamme ratten in huis -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 3 maart 2026 @ 13:40:03 #8
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220246894
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:39 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb tamme ratten in huis -O-
Vroeger ook gehad ...heeeeel lang geleden.
Moet er niet meer aan denken |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220246968
Deed president Mao ook. Hoeveel doden ook alweer?
pi_220270062
Ik gooi die rattengif liever door de koffies van mijn collegas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')