Die gast is toch al een jaar weg bij f1quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:13 schreef flipsen het volgende:
Uiteraard weer gebinged. Blijft wel interessant maar wat ben ik blij dat Buxton er volgend jaar niet meer bij zit. Toch? Of ben ik in de war met iets anders
Zat nu nog wel in DtS helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast is toch al een jaar weg bij f1
Aha. Hij was naar de Indy gegaan dus ik dacht dan zal die DTS ook wel hebben verlaten.quote:
Het is om je alvast lekker te maken voor 2026. Ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:24 schreef Gremen het volgende:
Deze serie voelt toch elke keer weer een beetje als mosterd na de maaltijd.
Aflevering 1 gaat dan over begin van 2025 seizoen, terwijl ik nu nieuws over 2026 seizoen wil weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |