Zoveel rare uitspraken bij elkaar heb ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Als eerste: als er geen automobilisten waren dan hadden gewone mensen geen dokter nodig. Als tweede: het is een zegen voor ieder dorp of stad als daar geen winkels zijn, want dat heeft de meeste aantrekkingskracht bij criminelen.
Jij bent dan ook geen gewoon mens.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zoveel rare uitspraken bij elkaar heb ik nog nooit gehoord.
Goh, dan zijn we het toch een keer eensquote:
Dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is veel crimineler dat de hogere benzineprijzen uiteindelijk worden doorberekend aan mensen die zelf geen auto bezitten, omdat zij betalen voor een systeem waarvan ze niet profiteren.
Het legt de kosten van mobiliteit bij precies die groepen die al het minst vervuilen en het minst bijdragen aan de filedruk.
Zo ontstaat een perverse situatie waarin de zuinigste burgers opdraaien voor de keuzes en verslavingen van een fossiel‑afhankelijk mobiliteitsmodel.
Ja, maar rijden die mensen ook 30.000 km per jaar in een auto die 1:10 rijdt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
edit: oh wacht je zei per maandff koffie drinken eerst.
Nou voor sommigen is 75 euro per maand niet iets wat ze makkelijk kunnen missen. En wie weet blijft het niet bij die 30 cent prijsstijging.
Het is geen compliment als ik iemand geen gewoon mens noem.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Goh, dan zijn we het toch een keer eens
Nee? Elke belediging van jou is voor mij in elk geval een compliment!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is geen compliment als ik iemand geen gewoon mens noem.
Nee, ben vaker in de VS geweest en weet waar autocentrisme toe leidtquote:
Dat is toch op alle vlakken al heel lang ons grote voorbeeld? Zo willen we het hier ook?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nee, ben vaker in de VS geweest en weet waar autocentrisme toe leidt
De VS is niet mijn grote voorbeeld, verre vanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat is toch op alle vlakken al heel lang ons grote voorbeeld? Zo willen we het hier ook?
Het mijne ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:44 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De VS is niet mijn grote voorbeeld, verre van
Nee, we moeten het juist collectief gaan doen en gewoon in het zicht. De politie heeft dan bij lange na niet genoeg capaciteit om te gaan handhaven.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Moet je wel even je kenteken afplakken.
Wat betekend die paperclip dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zullen we massaal allemaal gaan tanken zonder te betalen? Of dat we een paperclip bij de pomp neerleggen als beloning/compensatie.
Edit: wel alleen bij het kartel doen, Iesberts doet zijn best de prijzen laag te houden en mag hier niet de dupe van worden.
Boeiend. Vermoord door een afzwaaier van het eigen regime.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
ergens is het te zot voor woorden dat we ons druk maken over de prijs van een liter benzine. zelfs na sluitingstijd stonden er hier nog auto's bij het tankstation.
Niemand die ook maar een seconde denkt aan de 148 omgekomen kinderen in Iran. Nee, nee, dat is offtopic.
https://www.hln.be/videos(...)ool-in-iran-11183122
Dat is de (symbolische) tegenprestatie, want anders sta je bij ze in het krijt. Je moet er iets proportioneels tegenover zetten.quote:
Got itquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is de (symbolische) tegenprestatie, want anders sta je bij ze in het krijt. Je moet er iets proportioneels tegenover zetten.
Dit is de eerste keer dat je iets van @torentje leest? Want voor zijn doen is dit een bijzonder normale bijdrage...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zoveel rare uitspraken bij elkaar heb ik nog nooit gehoord.
Je reageert niet op de inhoud van wat ik zeg, en je toon komt opnieuw arrogant en hooghartig over.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
Olie zit in alles. Zelfs in je plastic tas en in je kleding. Jij bent ook degene die er gebruik van maakt.
Voor de rest is het weer heerlijke wartaal.
1,67quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En diesel duurder dan benzine, zoals het zou moeten zijn. Welk land is dit en wat kost Euro 98 er?
Ik geef toch heel duidelijk aan dat jij ook gebruiker bent van aardolie producten en services.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Je reageert niet op de inhoud van wat ik zeg, en je toon komt opnieuw arrogant en hooghartig over.
Het is wel zo, dat tegenwoordig alles een hoop energie kost, die voornamelijk van fossiele brandstoffen komt. We hebben wereldwijd bijvoorbeeld nog nooit zoveel kolen verbruikt als nu. Voornamelijk om dingen zoals staal, beton en stroom te maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Je reageert niet op de inhoud van wat ik zeg, en je toon komt opnieuw arrogant en hooghartig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |