abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:34:02 #251
375570 crew  Cyan9
pi_220867306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Anema zei na het seizoen nog wel dat "dat nieuwe contract er wel zou komen", dat zal voor hem dan wel een verrassing zijn
Misschien hintte hij op een nieuw contract bij een andere ploeg. |:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220893520
quote:
Premier Sanae Takaichi heeft de overheidsfunctionarissen opgedragen om te overwegen om schaatsster Miho Takagi de People’s Honor Award toe te kennen, zei Chief Cabinet Secretary Minoru Kihara vrijdag.
Bron: The Japan Times (vertaald).
Dan wordt zij de 28-ste Japanse sporter die deze award krijgt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:59:17 #253
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220901204
Johan de Wit gaat Novus trainen en ze kondigen morgen 10 nieuwe schaatsers aan
https://www.nu.nl/schaats(...)%2Fwww.google.com%2F
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:56:54 #254
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220902196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:59 schreef hhh38 het volgende:
Johan de Wit gaat Novus trainen en ze kondigen morgen 10 nieuwe schaatsers aan
https://www.nu.nl/schaats(...)%2Fwww.google.com%2F
Het zou me niks verbazen als Conijn een van die tien gaat zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:01:29 #255
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220902234
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als Conijn een van die tien gaat zijn.
Dat klinkt logisch inderdaad. Denk dat er verder niet veel grote Nederlandse namen beschikbaar zijn? De meeste schaatsers zullen al lang met de eerste trainingskampen begonnen zijn.

Denk dat er wellicht een aantal Aziatische schaatsers met De Wit meekomen. En wellicht wat types als Llop die geen professionele begeleiding hebben in eigen land. Denk dat Belgen, Fransen, Oostenrijkers en Zwitsers wel in aanmerking komen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:12:06 #256
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220905749
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als Conijn een van die tien gaat zijn.
Correct.
De NOS laat ons, buiten Conijn en Ning, raden naar de overige 11 rijders:
quote:
De ploeg telt dertien schaatsers en vijf verschillende nationaliteiten. Naast Nederland, Japan en China rijden er ook twee Belgen en een Est. De Wit neem bij Novus het stokje over van Michel Mulder, die sinds 2023 hoofdcoach van het team was.


[ Bericht 0% gewijzigd door AllesKaputt op 28-05-2026 14:36:57 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:17:11 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220905807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:12 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Correct.
De NOS laat ons, buiten Conijn en Ning, raden naar de overige 12 rijders:
[..]

Als ze hun ploeg beetje continueren zal dat wel Fran Vanhoutte en Indra Medard zijn voor de Belgen en Marten Liiv uiteraard.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:37:58 #258
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220905971
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:12 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Correct.
De NOS laat ons, buiten Conijn en Ning, raden naar de overige 11 rijders:
[..]

Gelukkig hebben we onze vrienden van het AD nog:

quote:
Naast Ning en Conijn schaatsen volgend jaar ook Mei Han, Binyu Yang, Liu Bin, Zihan Zhou, Ruining Tian (China), Taiyo Nonomura, Momoka Horikawa, Kurumi Inagawa (Japan), Fran Vanhoutte, Indra Médard (België) en Marten Liiv (Estland) voor Team Novus.

https://www.ad.nl/schaats(...)han-de-wit~a6f72af7/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:14:11 #259
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220906758
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:37 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we onze vrienden van het AD nog:
[..]
https://www.ad.nl/schaats(...)han-de-wit~a6f72af7/
Dat is een prima rijtje, wel heel Aziatisch. Gaan die dan allemaal in Nederland trainen?
pi_220907211
Had nog wel wat meer Nederlands bloed willen zien naast Conijn. De Wit is natuurlijk een prima trainer.

Na het eerdere nieuws van Conijn en gisteren van De Wit geen verrassing, maar wel leuk :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 17:36:39 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220936896
Nog vier jaar Rintje als bondscoach!
Voorlopig alleen bij de Televaag https://www.telegraaf.nl/(...)-noot/154522691.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:21:21 #262
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220939883
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:36 schreef borisz het volgende:
Nog vier jaar Rintje als bondscoach!
Voorlopig alleen bij de Televaag https://www.telegraaf.nl/(...)-noot/154522691.html
Dit kan toch niet? :D |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:25:41 #263
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220939895
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:21 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dit kan toch niet? :D |:)
Natuurlijk wel: 2x goud, 1x zilver op de Spelen. Mooie salarisverhoging erbij! w/
pi_220948841
Erben Wennemars heeft een herseninfarct gehad

https://www.gelderlander.(...)or-geweest~a490a05a/
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:28 #265
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220948869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:25 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Natuurlijk wel: 2x goud, 1x zilver op de Spelen. Mooie salarisverhoging erbij! w/
Bosker vindt dit niet leuk.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220948974
twitter


Bijna gelukt. @de_boswachter
pi_220948981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:43 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Bijna gelukt. @:de_boswachter
Ik mag Erben eigenlijk wel. Maarja. Hardlopers zijn doodlopers.
U MAD?
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:00 #268
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220949043
Stottert hij nu niet meer?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 7 juni 2026 @ 22:47:32 #269
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220982848
Stolz valt hier even hard door de mand:

https://www.reddit.com/r/(...)_jordan_stolz_gives/
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 7 juni 2026 @ 23:14:21 #270
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220982970
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
Stolz valt hier even hard door de mand:

https://www.reddit.com/r/(...)_jordan_stolz_gives/
Jammer :{

Las dat ie hem later gelukkig wel nog terug heeft gevraagd / gekregen
pi_220993492
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
Stolz valt hier even hard door de mand:

https://www.reddit.com/r/(...)_jordan_stolz_gives/
Fijn, heb ik eindelijk iemand om op te haten als ik schaatsen kijk. Dat geeft zoveel meer beleving tijdens het kijken.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 12:07:42 #272
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220993498
Dat het een Trumpist is was al wel bekend. Ach Jordan.
pi_220993895
MAGA-mongool Stolz, ik hoop dat hij in een wak rijdt
Jack does it in real time...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:00:15 #274
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220994173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat het een Trumpist is was al wel bekend. Ach Jordan.
Ik betwijfel of ie echt actief Trumpist is, maar hij zal wel uit een streng christelijke Republikeinse familie komen. Schijnbaar ook homeschooled. Stukje gebrek aan algemene ontwikkeling.
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:23:40 #275
194695 franklop
Fran knock
pi_221002539
quote:
In 2028 worden in Peking tegelijkertijd de WK's schaatsen, kunstrijden, synchroonschaatsen en shorttrack gehouden, zo heeft de internationale schaatsunie ISU bekendgemaakt.

Het is de eerste keer dat de vier schaatsdisciplines in één stad gezamenlijk hun wereldkampioenschap hebben. Tegelijkertijd worden de ISU Skating Awards uitgereikt.

De Nederlandse schaatsbond juicht het plan toe. Eigenlijk zou in 2028 het WK shorttrack in Ahoy in Rotterdam plaatsvinden, maar de KNSB heeft die organisatie vanwege de nieuwe plannen in een eerder stadium al teruggegeven.

"Voor het eerst zullen de belangrijkste evenementen van alle ISU-disciplines samen op één podium plaatsvinden", schrijft de ISU. "Waardoor een echt wereldwijd podium ontstaat voor schaatsen op zijn allerbest."
Op zich wel leuk zo'n Schaatslympics. Hoop dat ze het wel fatsoenlijk plannen, met zo min mogelijk tegelijk.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')