Ja ik ga nog kijken welke aanpassingen ik ga doen. Het hoeft niet uncapped op cinematicquote:Op zondag 5 april 2026 13:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon de framerate cappen op 60 in rtss?
Ja? Ik vond hem juist tegenvallen, van wat ik gespeeld heb. Maar ik heb ook niet heel veel gespeeld want baby en werkquote:Op vrijdag 10 april 2026 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even verder gegaan met STALKER 2. Geniet er enorm van.
Je moet er even inkomen, dat is waar. En vooral in het begin is het vrij onvergeeflijk. Even doorbijten en je vindt vanzelf betere gear en guns!quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja? Ik vond hem juist tegenvallen, van wat ik gespeeld heb. Maar ik heb ook niet heel veel gespeeld want baby en werk
Ga hem nog wel een kansje geven zodra er wat meer tijd vrijkomt!
Ik ben ze maar weer eens aan het redden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
On Sunday, September 27 2031, the last human on earth died
Ah, dan ben jij het die ik dwars zitquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ze maar weer eens aan het redden.![]()
https://store.steampowered.com/app/538030/Xenonauts_2/
Plague Inc. Evolved?quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
On Sunday, September 27 2031, the last human on earth died
Nee, die ik een paar posts terug noemdequote:
Ohw, zie hetquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die ik een paar posts terug noemde
Ik zou het in het PlayStation topic vragen. Er zijn zeker fans daar van de gamequote:Op woensdag 15 april 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat vinden mensen van Death Stranding?
saaiquote:Op woensdag 15 april 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat vinden mensen van Death Stranding?
Fantastisch maar zeker niet voor iedereen.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat vinden mensen van Death Stranding?
Ja het is wel echt zo game wat je of fantastisch vind. Of super kut. Er is niet echt een midden.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fantastisch maar zeker niet voor iedereen.
Tijd voor Biorand IV mijn zoonquote:Op donderdag 16 april 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, RE4R is klaar. Erg toffe game. Nu NG+ op Hardcore.
Wattes?quote:
RE4 Remake randomizer (permadeath). Mega verslavend, heb daar wel 200 uur in zitten ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |