Ik heb totaal geen problemen met tips van anderen. Vaak zijn de dingen die veel genoemd worden ook gewoon heel goed. Zo subjectief is het echt niet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:17 schreef ems. het volgende:
Tussen die games die je hebt genoemd kan je maar beter gewoon wat proberen want tips van anderen blijven ook gewoon dat, persoonlijke tips.
Zeker, maar er zijn genoeg goede games die ontzettend veel mensen hartstikke kut vinden. Dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met tips van anderen. Vaak zijn de dingen die veel genoemd worden ook gewoon heel goed. Zo subjectief is het echt niet.
Maar vaak worden er redenen gegeven waarom mensen iets "kut" vinden en anderen niet. Het is natuurlijk aan jezelf te beoordelen of je een game daardoor gaat kopen/spelen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeker, maar er zijn genoeg goede games die ontzettend veel mensen hartstikke kut vinden. Dat bedoel ik
Heb het 10 minuten gespeeld tot nu toe,quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet zeggen dat ik Atomfall best leuk vind
Ik ben er bijna mee klaar. Vermaak me er best mee. Een puntje is wel dat je je inventory space niet kan upgraden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het 10 minuten gespeeld tot nu toe,
toch eens mee verder gaan ....
Meh. Ook die review van Linus gekeken. En krijg nou niet het idee dat dit beter is dan een ps5 controller of zoquote:Op dinsdag 28 april 2026 10:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar vaak worden er redenen gegeven waarom mensen iets "kut" vinden en anderen niet. Het is natuurlijk aan jezelf te beoordelen of je een game daardoor gaat kopen/spelen.
In other news:
Bekijk deze YouTube-video
Overwegen mensen deze nog aan te schaffen?
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar vaak worden er redenen gegeven waarom mensen iets "kut" vinden en anderen niet. Het is natuurlijk aan jezelf te beoordelen of je een game daardoor gaat kopen/spelen.
In other news:
Bekijk deze YouTube-video
Overwegen mensen deze nog aan te schaffen?
Dit ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Holy..
https://store.steampowered.com/app/2287430/Metropolis_1998/
Die komt er al een paar jaar aan,quote:Op donderdag 30 april 2026 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Holy..
https://store.steampowered.com/app/2287430/Metropolis_1998/
Een Simcity achtige game met die ultieme Simcity 3000 grafische stijl.. Daarnaast lijkt het vrij uitgebreid je kan elk huis customizen en elke 'sim' heeft zn eigen needs enzo, en je kan elke verdieping van een gebouw zien enzquote:Op donderdag 30 april 2026 09:56 schreef V. het volgende:
Holy wat? Een citybuilder met dated graphics?
Cities Skylines 1?quote:Op donderdag 30 april 2026 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een Simcity achtige game met die ultieme Simcity 3000 grafische stijl.. Daarnaast lijkt het vrij uitgebreid je kan elk huis customizen en elke 'sim' heeft zn eigen needs enzo, en je kan elke verdieping van een gebouw zien enz
I dunno, de hedendaagse citybuilders boeien me niet zo. De simpliciteit mist
Mja die heb ik ook maar het pakt me toch nietquote:
Das jammer, op zich wel een mooi spelquote:Op donderdag 30 april 2026 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja die heb ik ook maar het pakt me toch niet
Ziet er aardig uit ja.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
En gewoon die isometrische camera houdt het lekker simpel, je hoeft niet constant te draaien enz
En die artstijl is gewoon cheffs kiss als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Doet me dan weer denken aan de klassieke Bullfrog games
Ik vind dan persoonlijk Timberborn wel erg geslaagd als citybuilder die het gewoon simpel houdt.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een Simcity achtige game met die ultieme Simcity 3000 grafische stijl.. Daarnaast lijkt het vrij uitgebreid je kan elk huis customizen en elke 'sim' heeft zn eigen needs enzo, en je kan elke verdieping van een gebouw zien enz
I dunno, de hedendaagse citybuilders boeien me niet zo. De simpliciteit mist
maar Timberborn is meer een colony survivalgame dan een city builder. City builder wordt het meer in de mid-late gamequote:Op donderdag 30 april 2026 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dan persoonlijk Timberborn wel erg geslaagd als citybuilder die het gewoon simpel houdt.
Ik ueb de demo gedownload, 45mb!quote:
na cities skylines heb ik wel moeite om simcity (4) nog te spelen eigenlijk, voelt zo primitief oidquote:Op zondag 3 mei 2026 01:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is karig eten als city builder fan dus ik verwelkom elk initiatief... ziet er niet slecht uit idd.
Simcity 4 (met mods) heeft imo nog steeds de mooiste graphics. Detail niveau is ongeevenaard.
Voor de mensen die het nog niet weten trouwens, modders hebben het voor elkaar gekregen een soort 3D camera in simcity 4 te krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij zo gek om Simcity 4 zo te zien
quote:Tomb Raider and Midgar Special Packs Are Leaving PowerWash Simulator!
It is the last chance to get your gloves on the free Tomb Raider and Midgar Special Packs. At 3PM BST on May 19th 2026, these Special Packs will no longer be available to claim across all store fronts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |