Oh zoquote:Op donderdag 16 april 2026 14:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
RE4 Remake randomizer (permadeath). Mega verslavend, heb daar wel 200 uur in zitten ofzo.
https://re4r.biorand.net/
Voor mij was dat Clair Obscur, maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn gezien alle awards.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?
Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Stalker 2, als je van de setting en sfeer houdt.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?
Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Hades 2. Kcd2, crimson desert en anno 117 in mindere mate. Maar daar komt vandaag een dlc van uit die wel tof isquote:Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?
Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Kleine greep:quote:Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?
Oh jaquote:
Geen flauw idee, alweer ruim een half jaar niet aangeraaktquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh jaDat bestaat ook nog. Goed mee vermaakt, en totaal vergeten dat het nog een ding was
Hoe zijn de updates? Misschien binnenkort weer eens spelen. Maar idd zeker de moeite waard
Ja ik ook. Net even gekeken, 130 uur. Alleen na 3x (of eigenlijk 6 omdat je het nog keer moet doen om bij de endgame te komen) alle maps gedaan te hebben vond ik het wel ff genoeg.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen flauw idee, alweer ruim een half jaar niet aangeraaktMaar heb daar t.t.v. early access launch behoorlijk wat uurtjes ingestoken.
Crusader Kings 3quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kleine greep:
Baldur's Gate III
Kingdom Come: Deliverance II
Darkest Dungeon II
Resident Evil 4 Remake (met Biorand mod)
Mewgenics
Helldivers II
Path of Exile 2
Crimson Desert
Yep, ik heb 't ook veel samen met een maatje gedaan, erg leuk in co-op. Onlangs ook nog een poging gedaan met Diablo 4 maar dat klikt toch een stuk minder bij mij dan PoE2.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik ook. Net even gekeken, 130 uur. Alleen na 3x (of eigenlijk 6 omdat je het nog keer moet doen om bij de endgame te komen) alle maps gedaan te hebben vond ik het wel ff genoeg.
Na crimson desert weer eens oppakken. Dus tnxsWas het echt even vergeten dat het er nog was
Ugh, nee, ik haat grand strategy. Sorry manquote:
Ik vind het vooral hilarisch soms, welke events je krijgt of wat er gebeurtquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ugh, nee, ik haat grand strategy. Sorry man
Wincest? Klinkt wel hot, heb je daar ook adult mods voor?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch soms, welke events je krijgt of wat er gebeurt
- Kiest vrouw uit
- Krijgen samen een zoon
- Zoon verleidt moeder
- Krijgen een kind
- Zoon plot mij te vermoorden
- Vrouw en ik krijgen een dochter
- Dochter probeert mij te verleiden
Echt, ze hebben letterlijk gedacht: hee, we stoppen dit en dit en dit erin voor shits and giggles
Poging 4 voor Cyberpunk 2077 en nu eindelijk Phantom Liberty expansion. Duurde heel lang voor me om erin te komen. Maar ik heb de main game inmiddels uitgespeeld en ben nu verder gegaan met Phantom Liberty. Ze doen nog steeds niet alles wat ze beloofd hebben in 2019, maar ze hebben echt wel heel veel verbeterd, waardoor het best indrukwekkend is als het om de story gameplay gaat.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?
Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Geen mods nodig want het gebeurt gewoonquote:Op vrijdag 24 april 2026 12:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wincest? Klinkt wel hot, heb je daar ook adult mods voor?
Cyberpunk 2077 staat zeker hoog in m'n lijst, maar de grootte staat me niet zo aan. Ik wil in ieder geval weer even een keer iets vinden wat me omver blaast.quote:Op vrijdag 24 april 2026 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Poging 4 voor Cyberpunk 2077 en nu eindelijk Phantom Liberty expansion. Duurde heel lang voor me om erin te komen. Maar ik heb de main game inmiddels uitgespeeld en ben nu verder gegaan met Phantom Liberty. Ze doen nog steeds niet alles wat ze beloofd hebben in 2019, maar ze hebben echt wel heel veel verbeterd, waardoor het best indrukwekkend is als het om de story gameplay gaat.
Viewfinder vond ik trouwens ook tof, hele originele puzzeladventure en echt voor een habbekrats opgepikt een tijdje geleden.
Alan Wake 2, f*cking enge game vond ik, maar het verbaasd me altijd hoe creatief die lui van Remedy Entertainment zijn. Als je van die hele X-files/Twin Peaks vibe houdt, dan moet je deze game zeker spelen.
Noice!quote:Op zondag 26 april 2026 09:44 schreef mschol het volgende:
ik heb een tijd terug een demo van een game gespeeld, wat feedback achter gelaten en nu krijg ik al 2x een mailtje dat je een gratis steamkey kan krijgen voor andere games die dezelfde publisher (denk ik?) hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |