abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 14:35:32 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220593236
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:24 schreef 2dope het volgende:

[..]
RE4 Remake randomizer (permadeath). Mega verslavend, heb daar wel 200 uur in zitten ofzo.
https://re4r.biorand.net/
Oh zo :D

Wie weet ooit :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 21:09:27 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220601938
Heb de Handcannon unlocked :9

Ook al vrij snel de unlimited ammo unlocked :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220641844
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?

Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220641908
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?

Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Voor mij was dat Clair Obscur, maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn gezien alle awards. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 23 april 2026 @ 21:31:00 #230
136 V.
Like tears in rain...
pi_220642111
Viewfinder, Animal Well, Indiana Jones, Arc Raiders (tussen de crashes door).
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220642152
hmm,

viewfinder was tof :Y
timberborn vind ik ook tof, zeker na de 1.0 update

Cities skylines 2 was een negatieve WAUW waard..
performance is nog slechter dan voorheen in mijn ervaring..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220642267
Timberborn speel ik al sinds early access, maar is ook na de 1.0 release zeker een topgames.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 09:02:51 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220643412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?

Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Stalker 2, als je van de setting en sfeer houdt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 april 2026 @ 09:16:29 #234
364681 over_hedge
pi_220643491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?

Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Hades 2. Kcd2, crimson desert en anno 117 in mindere mate. Maar daar komt vandaag een dlc van uit die wel tof is
(edit oh nee, de 30e komt de dlc)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games vrijdag 24 april 2026 @ 09:26:54 #235
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220643540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?
Kleine greep:

Baldur's Gate III
Kingdom Come: Deliverance II
Darkest Dungeon II
Resident Evil 4 Remake (met Biorand mod)
Mewgenics
Helldivers II
Path of Exile 2
Crimson Desert
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 april 2026 @ 09:35:51 #236
364681 over_hedge
pi_220643593
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:26 schreef 2dope het volgende:
Path of Exile 2
Oh ja :o Dat bestaat ook nog. Goed mee vermaakt, en totaal vergeten dat het nog een ding was :P

Hoe zijn de updates? Misschien binnenkort weer eens spelen. Maar idd zeker de moeite waard
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games vrijdag 24 april 2026 @ 09:47:57 #237
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220643636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Oh ja :o Dat bestaat ook nog. Goed mee vermaakt, en totaal vergeten dat het nog een ding was :P

Hoe zijn de updates? Misschien binnenkort weer eens spelen. Maar idd zeker de moeite waard
Geen flauw idee, alweer ruim een half jaar niet aangeraakt :P Maar heb daar t.t.v. early access launch behoorlijk wat uurtjes ingestoken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 april 2026 @ 09:50:26 #238
364681 over_hedge
pi_220643647
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef 2dope het volgende:

[..]
Geen flauw idee, alweer ruim een half jaar niet aangeraakt :P Maar heb daar t.t.v. early access launch behoorlijk wat uurtjes ingestoken.
Ja ik ook. Net even gekeken, 130 uur. Alleen na 3x (of eigenlijk 6 omdat je het nog keer moet doen om bij de endgame te komen) alle maps gedaan te hebben vond ik het wel ff genoeg.

Na crimson desert weer eens oppakken. Dus tnxs :D Was het echt even vergeten dat het er nog was :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 09:55:16 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220643679
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:26 schreef 2dope het volgende:

[..]
Kleine greep:

Baldur's Gate III
Kingdom Come: Deliverance II
Darkest Dungeon II
Resident Evil 4 Remake (met Biorand mod)
Mewgenics
Helldivers II
Path of Exile 2
Crimson Desert
Crusader Kings 3 *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games vrijdag 24 april 2026 @ 09:55:54 #240
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220643687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja ik ook. Net even gekeken, 130 uur. Alleen na 3x (of eigenlijk 6 omdat je het nog keer moet doen om bij de endgame te komen) alle maps gedaan te hebben vond ik het wel ff genoeg.

Na crimson desert weer eens oppakken. Dus tnxs :D Was het echt even vergeten dat het er nog was :P
Yep, ik heb 't ook veel samen met een maatje gedaan, erg leuk in co-op. Onlangs ook nog een poging gedaan met Diablo 4 maar dat klikt toch een stuk minder bij mij dan PoE2.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 24 april 2026 @ 09:56:27 #241
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220643691
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Crusader Kings 3 *O*
Ugh, nee, ik haat grand strategy. Sorry man ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 09:58:34 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220643709
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ugh, nee, ik haat grand strategy. Sorry man ;(
Ik vind het vooral hilarisch soms, welke events je krijgt of wat er gebeurt :D

- Kiest vrouw uit
- Krijgen samen een zoon
- Zoon verleidt moeder
- Krijgen een kind
- Zoon plot mij te vermoorden
- Vrouw en ik krijgen een dochter
- Dochter probeert mij te verleiden

Echt, ze hebben letterlijk gedacht: hee, we stoppen dit en dit en dit erin voor shits and giggles _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games vrijdag 24 april 2026 @ 12:45:39 #243
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220644485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik vind het vooral hilarisch soms, welke events je krijgt of wat er gebeurt :D

- Kiest vrouw uit
- Krijgen samen een zoon
- Zoon verleidt moeder
- Krijgen een kind
- Zoon plot mij te vermoorden
- Vrouw en ik krijgen een dochter
- Dochter probeert mij te verleiden

Echt, ze hebben letterlijk gedacht: hee, we stoppen dit en dit en dit erin voor shits and giggles _O-
Wincest? Klinkt wel hot, heb je daar ook adult mods voor?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 24 april 2026 @ 13:02:03 #244
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220644551
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?

Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Poging 4 voor Cyberpunk 2077 en nu eindelijk Phantom Liberty expansion. Duurde heel lang voor me om erin te komen. Maar ik heb de main game inmiddels uitgespeeld en ben nu verder gegaan met Phantom Liberty. Ze doen nog steeds niet alles wat ze beloofd hebben in 2019, maar ze hebben echt wel heel veel verbeterd, waardoor het best indrukwekkend is als het om de story gameplay gaat.

Viewfinder vond ik trouwens ook tof, hele originele puzzeladventure en echt voor een habbekrats opgepikt een tijdje geleden.

Alan Wake 2, f*cking enge game vond ik, maar het verbaasd me altijd hoe creatief die lui van Remedy Entertainment zijn. Als je van die hele X-files/Twin Peaks vibe houdt, dan moet je deze game zeker spelen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 13:03:22 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220644555
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:45 schreef 2dope het volgende:

[..]
Wincest? Klinkt wel hot, heb je daar ook adult mods voor?
Geen mods nodig want het gebeurt gewoon _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220645537
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Poging 4 voor Cyberpunk 2077 en nu eindelijk Phantom Liberty expansion. Duurde heel lang voor me om erin te komen. Maar ik heb de main game inmiddels uitgespeeld en ben nu verder gegaan met Phantom Liberty. Ze doen nog steeds niet alles wat ze beloofd hebben in 2019, maar ze hebben echt wel heel veel verbeterd, waardoor het best indrukwekkend is als het om de story gameplay gaat.

Viewfinder vond ik trouwens ook tof, hele originele puzzeladventure en echt voor een habbekrats opgepikt een tijdje geleden.

Alan Wake 2, f*cking enge game vond ik, maar het verbaasd me altijd hoe creatief die lui van Remedy Entertainment zijn. Als je van die hele X-files/Twin Peaks vibe houdt, dan moet je deze game zeker spelen.
Cyberpunk 2077 staat zeker hoog in m'n lijst, maar de grootte staat me niet zo aan. Ik wil in ieder geval weer even een keer iets vinden wat me omver blaast.

Clair Obscur 33, Cyberpunk, Elden Ring, Death Stranding staan boven aan, maar ik hou ook wel heel erg van indie games zoals Stray (ook benieuwd naar).

Te veel keuze...

[ Bericht 0% gewijzigd door Discombobulate op 24-04-2026 17:16:03 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220645560
Ja maar dat blijft allemaal vrij persoonlijk natuurlijk. Elden Ring is de eerste game in jaren die mij "omver blaast" en behoort wat mij betreft to de absolute top van beste games ooit. Maar ondanks mijn enthousiasme kwamen sommige vrienden van mij niet verder dan een paar uurtjes spelen voordat ze er genoeg van hadden. Stray vond ik doodsaai.

Tussen die games die je hebt genoemd kan je maar beter gewoon wat proberen want tips van anderen blijven ook gewoon dat, persoonlijke tips.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 17:29:26 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220645602
Moet zeggen dat ik Atomfall best leuk vind :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220656690
ik heb een tijd terug een demo van een game gespeeld, wat feedback achter gelaten en nu krijg ik al 2x een mailtje dat je een gratis steamkey kan krijgen voor andere games die dezelfde publisher (denk ik?) hebben _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 26 april 2026 @ 10:07:38 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220656885
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 09:44 schreef mschol het volgende:
ik heb een tijd terug een demo van een game gespeeld, wat feedback achter gelaten en nu krijg ik al 2x een mailtje dat je een gratis steamkey kan krijgen voor andere games die dezelfde publisher (denk ik?) hebben _O-
Noice!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')