Heb je nu geen last van.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.
Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Veel plezier dan met praten in je eentje.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.
Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Heel simpel, pissen in hun broekquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ja wtf is die geurmega penetrant. Ik snap nooit hoe dat soort mensen dezelfde stinklucht kunnen produceren…
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.quote:
Ja dat hoor ik vaker. Ik doe ook weekboodschappen, maar gebruik zelden verse groente dus heb daar geen last van.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.
Ik doe het meeste van mijn weekboodschappen bij Aldi tr.
Het nadeel in de supermarkt is dan weer dat iedereen er al in heeft staan knijpenquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:38 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Fruit is soms wel een ding, dat het nog niet rijp genoeg is of juist allemaal te rijp. Het nadeel dat je 't niet zelf kunt selecteren.
Doe ik liever dan met anderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Veel plezier dan met praten in je eentje.
Zeker niet in februariquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor![]()
Sow de zelfscan bij de Lidl werkt echt op je zenuwen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Minst favoriet: Lidl en Aldi want de aanbiedingen zijn snel op en de kassa's zijn kut.
Favoriet: nettorama
Ik vind het ook niet fijn bij de lidl alles moet in die bak blijven liggen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Sow de zelfscan bij de Lidl werkt echt op je zenuwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |