abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220195754
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  roze dinsdag 24 februari 2026 @ 21:56:58 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220195835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Heb je nu geen last van.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:06:44 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220195882
Appie meesterras.
Huilen dan.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:07:31 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220195888
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor :')
Huilen dan.
pi_220195922
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor :')
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.

Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:19:42 #31
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220195972
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.

Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
:O
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:38:03 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220196069
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.

Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Veel plezier dan met praten in je eentje.
Huilen dan.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:42:26 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220196081
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ja wtf is die geur :r mega penetrant. Ik snap nooit hoe dat soort mensen dezelfde stinklucht kunnen produceren…
Heel simpel, pissen in hun broek
En ik heb ze nog nooit wasmiddel of zeep zien kopen
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:46:44 #34
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220196094
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je nu geen last van.
Nee die liggen nu in de katoenvelden. >:)
  woensdag 25 februari 2026 @ 08:36:30 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220196981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:30 schreef Sometimes het volgende:
Meest:
Picnic voor het gemak
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.

Ik doe het meeste van mijn weekboodschappen bij Aldi tr.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220196985
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.

Ik doe het meeste van mijn weekboodschappen bij Aldi tr.
Ja dat hoor ik vaker. Ik doe ook weekboodschappen, maar gebruik zelden verse groente dus heb daar geen last van.

Fruit is soms wel een ding, dat het nog niet rijp genoeg is of juist allemaal te rijp. Het nadeel dat je 't niet zelf kunt selecteren.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 25 februari 2026 @ 09:33:49 #37
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220197522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:38 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Fruit is soms wel een ding, dat het nog niet rijp genoeg is of juist allemaal te rijp. Het nadeel dat je 't niet zelf kunt selecteren.
Het nadeel in de supermarkt is dan weer dat iedereen er al in heeft staan knijpen :P
  woensdag 25 februari 2026 @ 09:47:44 #38
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220197662
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Veel plezier dan met praten in je eentje.
Doe ik liever dan met anderen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220198395
Favoriet: AH, Dirk en Lidl
Minst favoriet: Jumbo en plus

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2026 23:23:33 ]
pi_220199314
Favoriete supermarkten zijn de Dirk en de Hoogvliet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220199324
De dichtsbijzijnde supermarkt. Albert Heijn in mijn geval.

Voor de wekelijkse boodschappen de supermarkt die het dichtst bij de bakker en de slager in de buurt zit zodat alles eenvoudig aan te lopen is. In mijn geval is dat dan Hoogvliet.
pi_220199603
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor :')
Zeker niet in februari
pi_220202834
Ik zou niet weten wat er niet gezond is aan Zwarte Piet, logisch ook omdat Zwarte Piet zo populair is.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_220202915
Mijn favoriete supermarkt is de Plus want het dichtste bij, ruime keus, kwaliteit van brood, fruit en groente, vriendelijk personeel en korte/geen rijen bij het afrekenen.
Minst favoriet: Aldi. Ligt niet op mijn dagelijkse route, beperkte keus, sommige producten goede smaak, maar andere vind ik juist weer niet lekker, waardoor ik nog naar een andere supermarkt moet. Vaak lange rijen bij de kassa (tenminste toen ik er 5-10 jaar geleden vaker kwam).
pi_220203873
Het gaat hier over supermarkten niet over zwarte pieten. Laten we die discussie hier niet gaan voeren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220203883
Plus. gek genoeg, want het assortiment is groot, ziet er prima uit, maar zo duur.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 26 februari 2026 @ 08:25:09 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220203917
Ik heb in mijn woonplaats een Jumbo, een AH en de Lidl.

Van die 3 is Jumbo mijn minst favoriete supermarkt, want probeert op AH te lijken, maar het is het allemaal net niet.
De AH is favoriet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220203939
Minst favoriet: Lidl en Aldi want de aanbiedingen zijn snel op en de kassa's zijn kut.
Favoriet: nettorama
Tap tap tap
  roze donderdag 26 februari 2026 @ 08:52:14 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220203994
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Minst favoriet: Lidl en Aldi want de aanbiedingen zijn snel op en de kassa's zijn kut.
Favoriet: nettorama
Sow de zelfscan bij de Lidl werkt echt op je zenuwen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220204032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Sow de zelfscan bij de Lidl werkt echt op je zenuwen.
Ik vind het ook niet fijn bij de lidl alles moet in die bak blijven liggen.
Onhandig vind ik dat.
Je kan niet scannen en gelijk weer in je karretje doenl.

IK heb het een keer gedaan en dat was alweer genoeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')