Jumbo minst favoriet, samen met de Spar. Beide zijn onnodig duur tov andere supermarkten en hebben beperkt en matig aanbod. Jumbo heeft alleen ‘goede’ PR waardoor het líjkt alsof ze goedkoper zouden zijn dan de rest. Spar is gewoon een dure gruwel. Aldi en Lidl ook gruwel maar daar verwacht niemand ook wat duurs of een geweldige uitstraling van dus ze zijn prima.
En ik snap dat dit raar overkomt na mijn verhaal over onnodig duur maar mijn favoriet is de Appie. Meer en beter aanbod, overzichtelijk, fijn, kloar. Ook regelmatig goedkoper dan de Jumbo.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 24-02-2026 21:29:49 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?