Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Het Amerikaanse dames hockeyteam komt iig niet, die hebben afgezegd.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 00:27 schreef AnneX het volgende:
Dat kan euh …bijzonder worden morgen bij The SOTU…
Zojuist lees ik, dat een aantal democraten een aantal Epstein slachtoffers hebben uitgenodigd als gast.
Gelijk hebben ze!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 01:57 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Het Amerikaanse dames hockeyteam komt iig niet, die hebben afgezegd.
https://www.nbcnews.com/p(...)ate-union-rcna260299
"11 miljoen mensen overschatten zichzelf" roep je de hele tijd.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als California zo hard vecht zou je het juist moeten merken, in deze logica. Als ik had gewild had ik best naar een heleboel anti-Trump protesten kunnen gaan ofzo, die optie is er als je daar zin in hebt. Als je wil 'vechten' moet je in California zijn. Maar daar kies ik gewoon niet voor, omdat het mogelijk is om te reizen zonder invloed van de politiek. Maar goed, ik ben ook wel in andere staten geweest onder Trump 2.0, California was gewoon het meest recente voorbeeld.
[..]Ik ben benieuwd naar de gedachtengang hier, bizar. Nee, die 11 miljoen overschatten zichzelf op dezelfde manier als jij, dat is het punt. Mogen ze verder helemaal zelf weten hoor.
Trump zal pas boos worden als er problemen zijn bij het WK later dit jaar. Maar dat is dan, zoals altijd, zijn eigen schuld.
Wel een grapje in de geest van Epstein...quote:Op dinsdag 24 februari 2026 04:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze!
Video
[ afbeelding ]
Is maar een 'grapje' natuurlijk ...![]()
En dan feestvieren met Kash Patel of all people![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die uiteraard op kosten van de belastingbetaler met de FBI-jet even naar Italie vloog ...
Jaja..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 03:19 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En daar is dus het hele verhaal, mevrouw was al langer in overtreding evenals haar man.
Bovendien was haar visum nog geldig en heeft ICE aangegeven dat zij werd opgepakt omdat ze zijn koffers had ingepakt en op die manier 'guilty by association' was.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 03:23 schreef Barbusse het volgende:
Twietje van DHS, en die nemen het niet zo nauw met de waarheid. En als het wel zo zou zijn, waarom hebben ze haar dan wel een toeristenvisum gegeven waarmee ze probleemloos op vakantie kon gaan?
Dit is niet de flex die je denkt dat het is.
quote:FedEx sues for refund of Trump tariffs, days after Supreme Court ruling
Federal Express
on Monday sued the U.S. government, seeking a “full refund” of the money the shipping giant paid for tariffs unilaterally imposed last year by President Donald Trump, which the Supreme Court ruled last week were illegal.
FedEx’s suit appears to be the first filed by a major American company seeking a refund for tariffs after Friday’s Supreme Court decision.
Other companies filed lawsuits staking claims to their refunds before the high court ruled that the tariffs Trump imposed under the International Emergency Economic Powers Act are illegal.
Those suits, whose plaintiffs include retail warehouse club giant Costco, remain pending at the U.S. Court of International Trade in New York, the same court where FedEx filed its lawsuit.
Volgens het leugenachtige DHS ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 03:19 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En daar is dus het hele verhaal, mevrouw was al langer in overtreding evenals haar man.
Grote bedrijven hebben dikwijls genoeg geld om te procederen, dus die maken nog een kans, de gemiddelde burger kan waarschijnlijk naar z'n geld (naar schatting $1.700) fluiten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:20 schreef beefkeek het volgende:
Daar gaat de beerput. Gaan er nu ook trillions en trillions terugbetaald worden?
[..]
Met de no money no pay mentaliteit bij advocaten daar zie ik ook nog wel een mega grote class action zaak komen..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Grote bedrijven hebben dikwijls genoeg geld om te procederen, dus die maken nog een kans, de gemiddelde burger kan waarschijnlijk naar z'n geld (naar schatting $1.700) fluiten.
Dat was in 2013. Of ben jij van mening dat er nog geen 10 jaar verstreken zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 03:19 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Die grote bedrijven zijn de middle man. De klanten hebben immers die hoge tarieven betaald aan de fed-ex. MAar die moeten die grote toko's individueel suen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Grote bedrijven hebben dikwijls genoeg geld om te procederen, dus die maken nog een kans, de gemiddelde burger kan waarschijnlijk naar z'n geld (naar schatting $1.700) fluiten.
Halve waarheden is het credo van MAGA. Niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:19 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Dat was in 2013. Of ben jij van mening dat er nog geen 10 jaar verstreken zijn.
Ach zelfs rekenen wordt natuurlijk al tot de wetenschap gerekend blijkbaar en is dus een mening. Zoals Pipi Langkous al zong 3 maal 3 is 6.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Halve waarheden is het credo van MAGA. Niets nieuws dus.
Dit soort bommetjes zullen blijven komen, hier komt hij niet zo snel van afquote:
Dat lijkt me een vrij grote bom eigenlijkquote:
Maar als ze het niet vrijgeven, of in de tussentijd aan het vernietigen zijn, blijft het speculaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij grote bom eigenlijk
Gooi nou maar gewoon naar buiten, of het nou Trump, Biden, de paus, keizer van China, of de lokale bakker is.quote:
Dat krijg je als je allemaal kontenlikkers op cruciale posities zet.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als ze het niet vrijgeven, of in de tussentijd aan het vernietigen zijn, blijft het speculaas.
Er lijken gewoon 0 consequenties voor hem en zijn vrienden te zijn.
Met dit scheutje voor scheutje, schandaal voor schandaal, onthulling na onthulling rekken ze het wel voor zichzelf. Volgens mij hadden ze beter de hele handel direct op tafel kunnen smijten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Gooi nou maar gewoon naar buiten, of het nou Trump, Biden, de paus, keizer van China, of de lokale bakker is.
Ja het lijkt bijna alsof je met bakken geld veel loyaliteit en macht kunt kopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:29 schreef Wantie het volgende:
In 1933 er is een plot voor fascistische staatsgreep aan het licht gekomen, bedacht voor de toenmalige oligarchen.
Dat is toen geheel in de doofpot verdwenen.
Bijna 100 jaar later zien we nog steeds dat de economische elite boven alles verheven is.
Bij die laatste 4 lag alles al lang op straat johquote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Gooi nou maar gewoon naar buiten, of het nou Trump, Biden, de paus, keizer van China, of de lokale bakker is.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:33 schreef AnneX het volgende:
Wie kijkt er live naar SOTU?
https://www.vpm.org/news/(...)ail-spanberger-guide
Ik kijk nog liever naar een schildpad die van Amsterdam naar Den Haag looptquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:33 schreef AnneX het volgende:
Waarom zou je jezelf dat aandoen?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:33 schreef AnneX het volgende:
Daarom zoveel respect voor mensen als Aaron Rupar en Acyn die deze waanzin dag in dag uit aan moeten horenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een schildpad die van Amsterdam naar Den Haag loopt
Och, alleen het laatste kwartier is de moeite waard denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
Meer dan 2 uur ook ...
[ afbeelding ]
Ik zou het wel willen kijken om een indruk te krijgen van de sfeer maar moeite verder niet waard om het tenenkrommende wauwelen gezwam van Trump op dat tijdstip (onze tijd 02u00 tot 04u00) te gaan aanschouwen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:33 schreef AnneX het volgende:
Castro kon dat stuk beter. Maar die had geen weave oftewel dementie.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
Meer dan 2 uur ook ...
[ afbeelding ]
Alsof Ron dat zou boycottenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
Meer dan 2 uur ook ...
[ afbeelding ]
Dat zegt hij dus ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alsof Ron dat zou boycotten![]()
Denk aan de Kijkertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |