Ja doe maar niet die, Mss is andere wel leuk.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:41 schreef maily het volgende:
TRV / Op vakantie met Kree!! nieuwe locatie zelfde regio
Smijt ik die dicht.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja doe maar niet die, Mss is andere wel leuk.
oke, doe mijn best.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Smijt ik die dicht.
Ennuh, als dit topic niet loopt zoals jij wil, maak aub niet een derde variant aan.
ja joh vind het wel leuk dat we het zelf nu even uitzoeken. maar het was vooral ff ding van oke laten we nu eerst de vlucht boeken, dan de auto regelen en mss eerste hotel, denk dat de rest wel terplekke uit te zoeken is.quote:
wellicht hier tips dan nog van mij. maar ga daar ook voor eerst heen.quote:
ik denk gaat je niet tegenvallen, heb me verbaasd over hoe mooi vorige keer al.quote:
Mij ook niet. Maar is ding daar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef Redefine het volgende:
Verzonken stad in het meer van Ohrid zegt mij overigens niks
Thx voor de tips. Hele reisplan niet duidelijk nog.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:37 schreef Redefine het volgende:
Macedonië is ook leuk en mooiAl is het wel een stapje lager dan Montenegro, Kroatië en Bosnië.
Vanuit Ohrid is een 'cruise' naar St. Naum een aanrader. Dan heb je een boottocht over het hele meer, kom je langs meerdere bestemmingen en ook bij de abdij. Is ongeveer een halve dag. Verder het fort bezoeken in Ohrid voor een mooi uitzicht.
Vlakbij Skopje heb je de Matka Canyon wat zeker het bezoeken waard is. Ben alleen in en rond Skopje en Ohrid geweest dus voor de rest geen tips. Al schijnt Bitola ook interessant te zijn.
Je zou ook nog kunnen denken aan een bezoek aan Kosovo. En dan naar Prizren gaan.
Wist eigenlijk niet dat er directe vluchten van en naar Ohrid zijn. Ben destijds de reis begonnen in Belgrado en terug gevlogen vanuit Skopje met overstap in Belgrado.
Je hebt er nu niet veel meer aan maar Eindhoven-Skopje direct is onder de 100 euro voor half mei.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef kree het volgende:
praktisch. vliegtickets zijn geboekt naar Ohrid dus. 400 pp plus extra wat al duur lijkt.
goedlkopere optie was naar Skopje maar met tussen stop in wenen dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |