abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8708478
Sjonge jonge...Ik ga weer ns "vrolijk" naar de tandarts en na de routinecontrole zegt de beste man: "Geen gaatjes..." en das altijd fijn om te horen.
Alleen wilde hij nog even tandsteen verwijderen...Prima hoor !
Is die kerel lekker met zn schoonmaakborstel aan de gang, begint ie me toch pijn te doen..."Hmmmm, ik wil toch nog even foto's maken. Bel volgende week maar voor de uitslag..."
Ik vandaag gebeld met in mn achterhoofd de kans op n gaatje (boeiuh).
"We hebben de foto's bekeken en je hebt 2 redelijk grote gaatjes. Daar komt ook bij dat je verstandskiezen aan t doorkomen zijn en deze moeten echt verwijderd gaan worden, dus je mag fijn n afspraak gaan maken bij de kaakchirurg..."

Is toch een wereld van verschil:
"Je hebt geen gaatjes" <==> "2 redelijk grote gaatjes + verstandskiezen verwijderen."

Kwiebus...Vanaf nu vertrouw ik de zin "je hebt geen gaatjes" niet meer !

Slack is universal, not exclusive. The slack life is open to all who wish to live it; however, it is not for everyone. As C. S. Lewis wrote in Mere Christianity, "God does [b]not[/b] love slackers."
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:10:44 #2
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_8708511
Leuk om te lezen.. Ik mag vrijdag weer op controle
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_8708581
heb ik ook met mijn tandarts..

Mijn tandarts is een oudere vent. Het gaat altijd zo: mond open, ff snel kijken, zo ziet er weer goed uit! Niks meer aan doen.

Kwam ik laatst bij toeval bij een collega van hem omdat hij ziek was, die vent die vindt zo een paar gaatjes en is een kwartier bezig met tandsteen bikkelen.

lekker vertrouwen in je eigen tandarts krijg je dan

FF BFF?
pi_8708598
Ik heb een hele toffe tandarts die heel erg goed is.

Hij verteld altijd verhalen over toen hij nog student was en op rugby-en zat.....echt lachen.

:: Wookie, wookie, wookie :: &lt;a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Koffie en meer...&lt;/a&gt; ::
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:15:36 #5
17205 Profesor
I have a dream!
pi_8708602
Gaatjes kunnen ontstaan onder een vulling en op plekken waar kiezen tegen elkaar aan liggen.
In sommige gevallen is een klein gaatje aan de oppervlakte een rotte plek onder glazuur. Kleine gaatjes worden over het algemeen niet behandeld als het geen kwaad kan.
(na je 21 hard je glazuur uit, kleine gaatjes zetten, mits goed schoon houden gebit, dan vaak niet verder door.)
Bij het verwijderen van tandsteen zijn deze ondekt.
Daarnaast is regelmatig checken van gebit door straling gebruikelijk, vanwege rotte plekken onder glazuur.

Wees blij dat deze man nog even verder kijkt, scheelt uiteindelijk een hoop leed

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:16:02 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_8708612
Ze kunnen op een foto ook gaatjes tussen je tanden vinden die je niet kan zien van buitenaf.
pi_8708627
Ik zit lekker nog steeds bij de Dental Car. Ik móet gewoon eens per half jaar horen: "Mijn god, wat een mooie tanden! Ik ben zó jaloers!"

Maar lullig dat je tandarts zo'n fout maakt!!

Mon 'en!
pi_8708650
ik heb nu een duitse tandarts die meer duits dan nederlands praat. het is een beul. even tandsteen verwijderen had ik nooit geen last van en nu bijna een week last van gehad. Samen met mij nog vele bekenden die dezelfde tandarts hebben. Hij is zelfs bij iemand met een zenuwbehandeling begonnen zonder verdoving, toen diegene wel erg begon te schreeuwen toch maar even spuitje gegeven.
pi_8708659
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:15 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb een hele toffe tandarts die heel erg goed is.

Hij verteld altijd verhalen over toen hij nog student was en op rugby-en zat.....echt lachen.

Die tandarst heeft zelf geen gebit meer
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:36:13 #10
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8709020
Profesor heeft wel gelijk, misschien waren je gaatjes helemaal niet te zien zonder foto's te maken. En dat van je verstandskiezen is nogal logisch he, veel kans dat die er uit moeten.

Ik heb gelukkig een hele lieve vrouw als tandarts, die voorzichtig genoeg is

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:41:00 #11
40004 Orakelt
I only gonna say this once!
pi_8709106
Hoi..

ben vanochtend bij mijn nieuwe tandarts geweest...1 gaatje 'gehervuld"...foto's zijn nodig om onzichtbare schade op te sporen..Daarom zit er standaard bij elke verzekering voor tandartskosten ook een post fotos bij :-) Van het vullen heb ik overigens niets gevoeld..

allo allo !!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:51:12 #12
19529 Fendy
True Spirit
pi_8709303
Zometeen verstandskies verwijderen

Vorige keer duurde dat zonder de tijd die de verdoving nodig had om in werking te treden zeg maar welgeteld 12 seconden:
- Mond open
- tang erop (kraak krak...)
- gaasje ertussen
- mond dicht en wegwezen!

Goede tandarts...snel en pijnloos...

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8709317
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:14 schreef 35kikkertjes het volgende:
heb ik ook met mijn tandarts..

Mijn tandarts is een oudere vent. Het gaat altijd zo: mond open, ff snel kijken, zo ziet er weer goed uit! Niks meer aan doen.

Kwam ik laatst bij toeval bij een collega van hem omdat hij ziek was, die vent die vindt zo een paar gaatjes en is een kwartier bezig met tandsteen bikkelen.

lekker vertrouwen in je eigen tandarts krijg je dan

Zo gaat het altijd als je van tandarts wisselt! Ik heb het een paar keer gedaan en elke keer weer beginnen ze te zeuren dat de vorige tandarts een prutser was en dat ze een hoop recht moeten boren. Ik trap er niet meer in, ze willen alleen maar geld verdienen en hebben vanwege de 'wissel' een goed excuus...
Aldus.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 17:43:21 #14
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8712598
Ja die tandartsen kraken mekaar altijd af

Ben wel gelukkig met mijn nieuwe tandarts hoor, ookal is hij doof het is een echte vakman

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 25 februari 2003 @ 17:46:29 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_8712644
Ik ging toen ik een jaar of 8 was naar een andere tandarts... Ineens geen fluoridebehandeling meer en heb nog steeds niets te klagen... Ik kom daar een keer per jaar en telkens ben ik er ook zo weer weg... Bovendien vinden ze mijn tanden mooi wit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8712664
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:09 schreef Art.Vandalay het volgende:
Sjonge jonge...Ik ga weer ns "vrolijk" naar de tandarts en na de routinecontrole zegt de beste man: "Geen gaatjes..." en das altijd fijn om te horen.
Alleen wilde hij nog even tandsteen verwijderen...Prima hoor !
Is die kerel lekker met zn schoonmaakborstel aan de gang, begint ie me toch pijn te doen..."Hmmmm, ik wil toch nog even foto's maken. Bel volgende week maar voor de uitslag..."
Ik vandaag gebeld met in mn achterhoofd de kans op n gaatje (boeiuh).
"We hebben de foto's bekeken en je hebt 2 redelijk grote gaatjes. Daar komt ook bij dat je verstandskiezen aan t doorkomen zijn en deze moeten echt verwijderd gaan worden, dus je mag fijn n afspraak gaan maken bij de kaakchirurg..."

Is toch een wereld van verschil:
"Je hebt geen gaatjes" <==> "2 redelijk grote gaatjes + verstandskiezen verwijderen."

Kwiebus...Vanaf nu vertrouw ik de zin "je hebt geen gaatjes" niet meer !

Ik heb ook een keer gehad dat de tandarts niets bijzonders zag maar dat ik de week erna werd gebeld dat ik toch nog DRIE gaatjes had.... Altijd prettig...!
pi_8713126
Helaas, je staat machteloos als patiënt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')