abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220694436
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgens mij is het heel simpel: UAP = unidentified aerial phenomena.

Dat kan van alles zijn. Denk dat niemand daadwerkelijk invult dat het buitenaards is. Het is slechts een hypothese. Neem bijv die GIMBAL video of de Tic Tac Case van cmd. David Fravor. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat zoiets kan zijn en ik denk bijna niemand.
Reverse engineering vermoed ik.
  zondag 3 mei 2026 @ 17:14:28 #52
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220706209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgens mij is het heel simpel: UAP = unidentified aerial phenomena.

Dat kan van alles zijn. Denk dat niemand daadwerkelijk invult dat het buitenaards is. Het is slechts een hypothese. Neem bijv die GIMBAL video of de Tic Tac Case van cmd. David Fravor. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat zoiets kan zijn en ik denk bijna niemand.
Ik denk dat juist heel veel mensen automatisch denken UFO's = Aliens.

En dat is inmiddels toch ook wat veel insiders zeggen. Zelfs Grusch onder ede had het over recovered biologics.

En recent Burchett
twitter

Blijft gissen wat er op de achtergrond gebeurt sinds de Trump claim dat hij UFO files zal disclosen, maar ik heb wel het idee dat er weer iets meer borrelt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_220726511
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ik denk dat juist heel veel mensen automatisch denken UFO's = Aliens.

En dat is inmiddels toch ook wat veel insiders zeggen. Zelfs Grusch onder ede had het over recovered biologics.

En recent Burchett
[ x ]

Blijft gissen wat er op de achtergrond gebeurt sinds de Trump claim dat hij UFO files zal disclosen, maar ik heb wel het idee dat er weer iets meer borrelt.
Er lijkt inderdaad wat te borrelen, zag nu op X dat Grush heeft gezegd dat binnen 60-90 dagen disclosure gaat escaleren....
I want to believe...
pi_220728271
twitter

Ik vertrouw deze mensen dan toch meer. Teveel MAGA en geloofsgekkies die het onderwerp kapen momenteel. Kan het daardoor niet serieus meer nemen om eerlijk te zijn.
pi_220728935
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:56 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Er lijkt inderdaad wat te borrelen, zag nu op X dat Grush heeft gezegd dat binnen 60-90 dagen disclosure gaat escaleren....
Nah ik verwacht geen geen escalatie of ophef. Net als de Epstein-files zal het druppelsgewijs gefragmenteerd naar buiten komen. Af en toe eens een artikeltje hier en daar, maar de overview zullen we zelf moeten maken.
pi_220731051
Zo'n belangrijke en ingrijpende kwestie gaan ze natuurlijk benutten om een eigen agenda te dienen, een agenda waar bijvoorbeeld Ronald Reagan eerder al naar verwees.
pi_220733765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nah ik verwacht geen geen escalatie of ophef. Net als de Epstein-files zal het druppelsgewijs gefragmenteerd naar buiten komen. Af en toe eens een artikeltje hier en daar, maar de overview zullen we zelf moeten maken.
Ik hoop dat we ongelijk hebben, maar snap wat je zegt.
Er lijkt wel wat meer en breder aandacht te zijn (of misschien lijkt dat wel zo, omdat we wel interesse in het onderwerp tonen dan the general public).
Er zijn in ieder geval mensen mee bezig en publiekelijk zich erover uitlaten, die niet direct als wappies of conspiracy denkers weggezet kunnen worden.
I want to believe...
pi_220739551
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 00:23:46 #59
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220740649
UFO file release begint morgen volgens Corbell, en heel Twitter praat hem al na..

Nou, we zullen zien..

twitter

Al was het account achter de Age of Disclosure docu iets eerder met dit bericht. Weten we wie daarachter zit?

twitter
pi_220743639
Benieuwd wat ze vandaag voor ons hebben. Zal wel weer een nothing burger zijn.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:04:58 #61
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220743719
Als ik dit zo lees en Grusch behoor, is mijn vermoeden dat we die "interesting, but don't certainly prove the case" videos mogelijk te zien krijgen. Wat weer een killer voor het momentum (als dat er al is) zal zijn.

twitter

Maar laten we reëel zijn, als er ook maar één bewijsstuk bij zou zitten dat overduidelijk aantoont dat we hier met onbekende technieken en mogelijk 'aliens' te maken hebben, dan kom je niet met een release op een vrijdagmiddag zonder een persconferentie oid.

twitter

[ Bericht 41% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 08-05-2026 13:17:32 ]
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:11:41 #62
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220743761
8 am EST is 14:00 uur hiero.

twitter

'and then I told them I would release the UFO files'

https://twitter.com/realannapaulina/status/2052579158962692403

Ellende is natuurlijk wel dat dit alles gebeurt onder Trump, waardoor het sowieso allemaal minder serieus wordt genomen. Zonder Trump zouden we dit niet hebben, mét Trump is het niet serieus..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:17:55 #63
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220744154
Er is een eerste release. 162 files.

twitter

Paar files kort de metadata van bekeken.
- ooggetuigenverklaringen van 1947 tot 1968
- Franse Cometa rapport
- NASA transscript van UFO sighting tijdens een missie

Maar eens afwachten wat de community ontdekt in deze hoop.
pi_220744217
De foto's zijn in ieder geval weinig indrukwekkend. Dezelfde onduidelijke foto's met wat zwarte stippen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:29:02 #65
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220744234
https://www.war.gov/UFO/#(...)Middle-East-May-2022

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:27 schreef Simmertje het volgende:
De foto's zijn in ieder geval weinig indrukwekkend. Dezelfde onduidelijke foto's met wat zwarte stippen.
Kom deze tegen, vind ik wel interessant. Klik voor grotere versie.

https://www.war.gov/UFO/#NASA-UAP-VM4-Apollo-12-1969
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:29:12 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220744236
* Jan_Onderwater neemt een bak popcorn, leunt ontspannen achterover en lurkt milkshake.
pi_220744254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
https://www.war.gov/UFO/#(...)Middle-East-May-2022
[..]
Kom deze tegen, vind ik wel interessant. Klik voor grotere versie.

[ afbeelding ]
Wilde net posten dat ik alleen de Apollo missie foto's interessant vind aangezien er niets anders door de lucht kan vliegen op zo'n moment. De anno nu foto's met zwarte stippen kan echt vanalles zijn.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:04:25 #69
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220744479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:31 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wilde net posten dat ik alleen de Apollo missie foto's interessant vind aangezien er niets anders door de lucht kan vliegen op zo'n moment. De anno nu foto's met zwarte stippen kan echt vanalles zijn.
Nee, de Sovjet sonde luna 15 was te zien voorbij te vliegen op de beelden van de Apollo 11, en Collins vloog ook baantjes om de maan in de CMC
pi_220744487
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, de Sovjet sonde luna 15 was te zien voorbij te vliegen op de beelden van de Apollo 11
Bij de maan ja? Dat wist ik niet, maar dat zouden ze dan meteen wel weten toch.
pi_220744505
"A transcript of communications between Apollo 17 operators released in the disclosure Friday details the operators' exchange over the unknown phenomenon.

"'Now we've got a few very bright particles or fragments or something that go drifting by as we maneuver,' an operator told the command center.

'Roger. Understand,' the center replied.

"'There's a whole bunch of big ones on my window down there - just bright. It looks like the Fourth of July out of Ron's window,' another operator added.

"'Yes. Now you can see some of them in shape. They're very jagged, angular fragments that are tumbling,' the first operator said.
pi_220745030
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Er is een eerste release. 162 files.

[ x ]

Paar files kort de metadata van bekeken.
- ooggetuigenverklaringen van 1947 tot 1968
- Franse Cometa rapport
- NASA transscript van UFO sighting tijdens een missie

Maar eens afwachten wat de community ontdekt in deze hoop.
Er heeft iemand nog een baantje nodig?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220745047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater neemt een bak popcorn, leunt ontspannen achterover en lurkt milkshake.
Hoe kijk jij hier tegenaan eigenlijk? Ik verwacht vooralsnog geen smoking gun maar als we congresleden moeten geloven zijn die er wel.

Wat iemand anders al zei hier. Aan de ene kant kon je dit verwachten van Trump maar aan de andere kant: het is Trump. Dat maakt het al snel dubieus.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 17:01:39 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220745120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:44 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hoe kijk jij hier tegenaan eigenlijk? Ik verwacht vooralsnog geen smoking gun maar als we congresleden moeten geloven zijn die er wel.

Wat iemand anders al zei hier. Aan de ene kant kon je dit verwachten van Trump maar aan de andere kant: het is Trump. Dat maakt het al snel dubieus.
Ik denk dat ik meer kans de Eurojackpotlotto te winnen dan dat er ineens bewijs komt van buitenaards bezoek
pi_220745232
Als er inderdaad baanbrekend, niet te weerleggen materiaal bestaat. Of een zorgwekkend besef bestaat bij overheden die weten dat er in de basis iets onheilspellends aan de hand is wat de meeste mensen niet goed kunnen verwerken.

Weet ik veel ...
- Misschien is deze planeet bezet.
- Het leven is een groot Alien experiment
- Er staat iets gigantisch te gebeuren.
- insert etc. etc.

In ieder geval iets dat grote psychologische veranderingen in de wereld zal teweeg brengen als men FULL disclosure zou plegen via de media. Religies overhoop zal gooien. Mensen in paniek zal doen raken.
Dan moet dat eerst langzaam psychologisch "inwerken" bij de meeste mensen voordat men met 4K beelden aan komt zetten.

Dan mag het allemaal niet te spectaculair en geloofwaardig worden gebracht.

Ik begrijp anders niet waarom:

- het UAP verhaal aan de ene kant al jaren redelijk officieel wordt gepusht.
(Hearings, getuigen, senatoren, Obama, Trump etc. etc.
- Maar men aan de andere kant fanatiek heel veel moeite doet het ongeloofwaardig te houden.
(Weer een zooitje kut video's)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')