Smulpaapquote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Afgesloten bij Starbucks onderweg. Pistache latte, 1 amandelmelk en 1 gewone melk
[ link | afbeelding ]
Bevroren broccoli? Vind dat zo structuurloosquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren, Bratkartoffeln, kipvleugels en broccoli. Blijkbaar de vorige keren meer dan 250g , dit was wat er over was van een 750g zak
[ afbeelding ][/url]
Goulash/porkolt met rijst.
[ afbeelding ][/url]
Vers is wel lekkerder ja, maar diepvriesgroenten zijn wel zo praktisch.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Bevroren broccoli? Vind dat zo structuurloos
Wel heel geschikt voor broccolisoep trouwens
Sandwichspreadquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezien ik met warm eten gebruncht heb, heb ik nu drie boterhammen op. Eentje met pindakaas en twee met sandwichspread
Nu thee en koffie
Misschien voor bedtijd een glühwein
Of op krekkers, ook heerlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas geen kaas in huis, dan zou ik de perfecte combinatie hebben
Of al die combinaties bij elkaarquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of op krekkers, ook heerlijk.
En friet erbijquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of al die combinaties bij elkaar
Klinkt geweldig, genietenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Bevroren broccoli? Vind dat zo structuurloos
Wel heel geschikt voor broccolisoep trouwens
Vanavond hier Portugese boerenkoolsoep (moet eigenlijk Portugese kool zijn maar niet te krijgen hier) met 2 soorten chouriço (Portugese versie van chorizo) als voorafje. Erna misokool, doperwten en verse patat en kabeljauw uit den frituurpan
Boerenbontquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren, Bratkartoffeln, kipvleugels en broccoli. Blijkbaar de vorige keren meer dan 250g , dit was wat er over was van een 750g zak
[ afbeelding ][/url]
Goulash/porkolt met rijst.
[ afbeelding ][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |