In het Engels klinkt het toch minder.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef greysbones het volgende:
jullie hadden het vast nog niet gelezen
maar
[ x ]
![]()
![]()
![]()
5 uur.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat het gelijk op zo'n onchristelijk tijdstip is
Ja tijd voor een middagdutjequote:Op maandag 2 maart 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 uur.Heb je nog iets aan je dag.
Het isquote:Op maandag 2 maart 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Engels klinkt het toch minder.
Wedren Weekquote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is
wedstijd week![]()
![]()
(naar het nederlands vertaald voor je)
het klinkt Duitsquote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Wedren Week
Ja, waarom gebruiken we dat woord niet meer?
Wacht wat???quote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is
wedstijd week![]()
![]()
(naar het nederlands vertaald voor je)
joh je bent juist mooi op tijd wakker om naar de kerk te gaanquote:Op maandag 2 maart 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat het gelijk op zo'n onchristelijk tijdstip is
Kun je daar een dutje doenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh je bent juist mooi op tijd wakker om naar de kerk te gaan
je bent een schatquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht wat???
Ik moet nog een iptv abonnement regelen?!
Tevens heb ik een nieuwe signature.
Mijn stelling was altijd dat de winnaar van de eerste kwalifikatie 75% kans heeft om wereldkampioen te worden (blijkt ook uit historische gegevens trouwens). Alleen deze keer geef ik hem niet meer dan 50%quote:Op maandag 2 maart 2026 02:11 schreef shiz het volgende:
Een ding moet je George nageven, hij is allicht redelijk onopvallend en knalt niet echt bepaald, maar is wel erg consistent... en soms worden kampioenschappen gewonnen door degenen die allicht weinig winnen, maar wel vaak 3e of top 5 worden, waar de andere meer hit or miss zijn. Als je de beste auto hebt hoef je verder alleen maar van je teammaat te winnen, nu schat ik Kimi wel redelijk hoog in, maar is toch nog wat jong en wisselvallig, dus wat dat betreft, waarom ook niet George?
Maar goed, ik denk dat teams aardig hebben gesandbagged en dat de top desalwelteplus redelijk dicht bij elkaar ligt. Denk dat vooral Max door zijn aanpassingsvermogen en rijstijl nog een behoorlijk verschil kan maken, ook al heeft de auto allicht een deficiet. Charles is er idd ook zoeentje. Maar het is allemaal speculaas tot we het eerste weekend achter de rug hebben.
75% lijkt me wel erg hoog ook, zelfs 50% is hoog, zeker in een seizoen dat enorm hard zal gaan qua ontwikkeling.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mijn stelling was altijd dat de winnaar van de eerste kwalifikatie 75% kans heeft om wereldkampioen te worden (blijkt ook uit historische gegevens trouwens). Alleen deze keer geef ik hem niet meer dan 50%
Ik schat dat wanneer je vanaf 2000 en verder kijkt dit redelijk dicht in de buurt zit. Van die 75%quote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
75% lijkt me wel erg hoog ook, zelfs 50% is hoog, zeker in een seizoen dat enorm hard zal gaan qua ontwikkeling.
Maar 2 van de 25 keer dat iemand won van team dat niet wereldkampioen leverdequote:Op maandag 2 maart 2026 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bron is Wikipedia
18 maal van de laatste 25 seizoenen was de polesitter van de openingsrace ook de latere wereldkampioen.
Dat is 72%
Dus we mogen best een keer blij zijn met een seizoen waarin alles onzeker is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |