Mja, Leclerc boven Verstappen, dan moet die Ferrari wel goed zijn.quote:
Bahrein is pas mids april dus genoeg tijd dat het daar weer wat rustiger is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of er races gecanceld gaan worden.
Laatste keer ging een race door ondanks de raketten een aantal km verderop.
Het probleem is ook een beetje dat in het midden oosten vaak word gebruikt als tussenstop voor bijvoorbeeld richting Australie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bahrein is pas mids april dus genoeg tijd dat het daar weer wat rustiger is.
Maar daar zijn genoeg alternatieven voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het probleem is ook een beetje dat in het midden oosten vaak word gebruikt als tussenstop voor bijvoorbeeld richting Australie.
Dat is het commerciele gevaarquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of er races gecanceld gaan worden.
Laatste keer ging een race door ondanks de raketten een aantal km verderop.
Nou, houdt weinig meer over.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar daar zijn genoeg alternatieven voor.
Via bijvoorbeeld Beijing is ook mogelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 03:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou, houdt weinig meer over.
Of je moet echt de andere kant op vliegen.
Trek voor de grap eens een lijn tussen Europa en Beijing.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Via bijvoorbeeld Beijing is ook mogelijk.
Het duurt waarschijnlijk langer, maar er zijn wel rechtstreekse vluchten naar Beijing en vandaar naar Melbourne.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trek voor de grap eens een lijn tussen Europa en Beijing.
Iran heeft nu natuurlijk niets meer te verliezen. Maar misschien is het huidige regime tegen die tijd al niet meer aan de macht.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bahrein is pas mids april dus genoeg tijd dat het daar weer wat rustiger is.
Denk dat Singapore tactischer isquote:Op zondag 1 maart 2026 11:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het duurt waarschijnlijk langer, maar er zijn wel rechtstreekse vluchten naar Beijing en vandaar naar Melbourne.
Vast. Ik keek even snel wat de alternatieven waren en dit was de eerste die ik tegenkwam.quote:
De luchtvaartmaatschappijen met een hub in MO hebben wel een probleem, voor de anderen is het rerouten en wat meer brandstof tanken waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vast. Ik keek even snel wat de alternatieven waren en dit was de eerste die ik tegenkwam.
Ik heb niet naar dit specifieke filmpje gekeken, maar iedereen die Russell voorspelt als kampioen (dwz bijna alle 'kenners' op YT ed die ik gezien heb) zeggen daarmee eigenlijk 'Ik weet het ook niet, maar ik denk dat Mercedes een snelle auto heeft gebouwd'.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:33 schreef YellowBlacks het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zijn jullie het eens met deze predictions?
1 Russel
2 Leclerc
3 Verstappen
4 Hamilton
5 Norris
6 Antonelli
7 Piastri
8 Hadjar
9 Alonso
10 Bearman
11 Gasly
12 Sainz