Moet je nagaan hoe erg het zonder die oplossingen zou zijn geweest. Dit is nu al niet om aan te gluren.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En vorig jaar heeft de FIA gezegd dat ze de problemen die genoemd werden opgelost hadden. Is ze goed gelukt![]()
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |