En iedereen maar zo lovend over die race van Hamilton in Braziliëquote:Op maandag 9 maart 2026 09:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toen waren ze redelijk gelijkwaardig afgezien van de laatste paar races met die 'full send' Mercedes motor.
quote:Op maandag 9 maart 2026 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Verstappen gaat meedoen aan de 24u van Nurburgring
Ik kan het me inmiddels ook moeilijk meer voorstellen, helaas... Tenzij Mercedes hun voorsprong toch (op tijd) verliest. Op zich is RBR altijd wel sterk in ontwikkeling tijdens het seizoen en aan de kwaliteiten van Verstappen hoef je niet te twijfelen, uiteraard.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren, die Mercedes is aanzienlijk sneller dan de rest van het veld.
Ik heb nog tot eind april om te beslissen, meteen na de race ben ik gaan checken tot wanneer m'n abo loopt.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Het is alleen het probleem dat de kwaliteit van de rijder er met deze regelementen minder toe doet.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Op zich is RBR altijd wel sterk in ontwikkeling tijdens het seizoen en aan de kwaliteiten van Verstappen hoef je niet te twijfelen, uiteraard.
Dan rijdt hij toch voor Mercedes.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Verstappen gaat meedoen aan de 24u van Nurburgring
Ik moet nu al kiezenquote:Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
quote:Op maandag 9 maart 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu al kiezen
Dus dat wordt gewoon die ¤95 slikken.
En het is toch zonde om mijn goedkope abonnement permanent te verliezenquote:
Ik kreeg gister een bericht dat het afgeschreven is.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu al kiezen
Dus dat wordt gewoon die ¤95 slikken.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is toch zonde om mijn goedkope abonnement permanent te verliezen
Ik ga het seizoen wel afkijken. Wellicht dat de FIA enige aanpassingen gaat doen. Al verwacht ik het niet.quote:
Och, was dit weekend ook om 5 uur wakkerquote:Op maandag 9 maart 2026 10:33 schreef pmponer het volgende:
Ja ik kijk het ook wel uit, maar ik ga voor Las Vegas niet om 5 uur zitten kijken iig.
Formule 1 WEC (World Energy Management Championship)?quote:Op maandag 9 maart 2026 08:42 schreef Black-Death het volgende:
Jeej, dit weekend weer een Grand Prix Energy Management
Ja. Waarschijnlijk dat ik dit jaar nog wel blijf kijken en dan richting volgend seizoen een keuze maak of ik de F1 voorgoed vaarwel zeg.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga het seizoen wel afkijken. Wellicht dat de FIA enige aanpassingen gaat doen. Al verwacht ik het niet.
Dikke kans dat Max vaarwel zegt ook.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Waarschijnlijk dat ik dit jaar nog wel blijf kijken en dan richting volgend seizoen een keuze maak of ik de F1 voorgoed vaarwel zeg.
9 uur is een schappelijker tijd dan 5 uur.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:13 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga hiervoor echt geen wekker meer zettenKijk wel met vertraging terug dan.
Mooi moment om dan ook afscheid te nemen.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dikke kans dat Max vaarwel zegt ook.
Ik ook. Leclerc gun ik het nog wel het meeste.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi moment om dan ook afscheid te nemen.![]()
Ik keek al voordat Max reed. Heb ieder jaar wel iemand gehad om te supporteren. Als Max niet zou rijden, zou ik waarschijnlijk fan van Leclerc zijn dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |