Met die jonglerende handen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:49 schreef Remco het volgende:
Die scènes waar Hanneke in een 1 op 1 met de camera uitlegt wat net tegen haar is gezegd(of erger wat ze zelf net heeft gezegd) zijn zo tenenkrommend slecht.
Philip zei dat hij was opgevoed door zijn oma dus of zijn ouders werkten allebei extreem veel of ze zijn op jonge leeftijd overleden. In beide gevallen kom je dan gewoon wat tekort, ongeacht of oma lief is geweest. Daarnaast zit hij overduidelijk ergens aan de rechterkant van het spectrum.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:22 schreef Silenus het volgende:
Lijken al die pluizige boomknuffelaars niet gewoon heel erg op elkaar?
[..]
Ik ben zelf maar 1 keer op wintersport geweest maar dat apres skiën ging er toch wel anders aan toe dan ik bij Hanneke heb gezien. Dat leek meer op de gemiddelde kerstborrel van een assurantiën-kantoor. (Wat zijn assurantiën eigenlijk en waarom vraag ik dit pas op m’n 42e af?)
Dave moet zich wel echt gelukkig prijzen met z’n concurrenten, Philip sloeg werkelijk alles. Heeft ‘ie 45 jaar bij z’n moeder in bed gelegen? Ik vraag me ook vaak af bij saaie koppels hoe hun eerste date zou zijn gegaan, nou bij Hanneke hebben we het gezien dit jaar. Geen grappen, niet gewoon ff doorzuipen, even tongen voor de extra jeu, helemaal niks. En dan in dat seksloze Oostenrijkse interieur, sowieso zit er weinig charme in die blokhutten.. en als je dan ook nog een middagdate met een koffie hebt, dat kwam bij mij vroeger ook nooit echt los. Het is toch de verkramping die we bij veel deelnemers hebben gezien dit jaar en waardoor het vaak nou niet echt leuk was om naar te kijken. Maarja, probeer maar eens iemand te regelen als er de hele tijd een cameraman op 1 meter staat, zou er zelf ook geen zin in hebben
Vond dat ook erg onnodig. En Eucalypta, dáár doet ze me inderdaad aan denkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 02:26 schreef Bever_NL het volgende:
Dat toebijtende zinnetje van Monique ' ....anders had ik je wel naar huis gestuurd', nadat de laatst gearriveerde man haar vertelde te vertrekken, geeft de kern aan wat voor nare Eucalypta zij is.
Duurt het 2 jaar voordat het uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Er komt dus een nieuw seizoen en dat is pas te zien in 2028 want het volgend seizoen van 2027 wordt op dit moment gedraaid of is net klaar. Dus nog in ieder geval 2 seizoenen.
Oh wacht had je post verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:33 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, dat volgend waar nu kandidaten voor gezocht worden wordt volgend jaar weer opgenomen, dus de deelnemers moeten een jaar wachten. Net als dit seizoen. Zit steeds een jaar tussen.
Ja dat is het ook dan denk ik. Maar ik had uit de post eerst begrepen dat wat in 2026 wordt opgenomen, in 2028 wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:39 schreef Silenus het volgende:
Nee, het klopt toch? Dus als je je nu aanmeldt, ben je met de winter van 2026/2027 aan het daten en wordt het met de winter van 2027/2028 uitgezonden?
Zelf heb ik ook het idee dat er achter de schermen iets gebeurd moet zijn, of dat bij de eerste handdruk hij al dacht: dit gaat hem echt niet meer worden. Mogelijk kreeg hij ook wat opdrachten vanuit de regie waarvan hij de bui al zag hangen. Hoewel het sterk gescript is, het blijft reality tv natuurlijk met echte mensen en echte gevoelens. Geen acteurs / actrices met tig jaar aan camera-ervaring, dus dan krijg je wel sneller dit soort ongelukken.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Philip zei dat hij was opgevoed door zijn oma dus of zijn ouders werkten allebei extreem veel of ze zijn op jonge leeftijd overleden. In beide gevallen kom je dan gewoon wat tekort, ongeacht of oma lief is geweest. Daarnaast zit hij overduidelijk ergens aan de rechterkant van het spectrum.
Ik vind het een goeie beslissing. Heel netjes, laat ze zelf ook goed nadenken. Ze weet het gewoon nog niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:50 schreef Kanaroe het volgende:
Oh mein gott, Claudia stuurt straks iedereen weer terug naar huis zo lijkt het
Ja hoor , maar wèl moeten ze intussen het kluswerk van Ben afmaken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
Claudia stuurt de mannen niet weg maar laat ze zelf bedenken of ze willen blijven en wat ze willen
Goeie strategie
Claudia is niet gekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:28 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja hoor , maar wèl moeten ze intussen het kluswerk van Ben afmaken.
Dat was idd wat raar, toch een gevoelig gesprek en dan eindigen met. Kunnen jullie tijdens het schilderen over nadenken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:28 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja hoor , maar wèl moeten ze intussen het kluswerk van Ben afmaken.
trio incomming.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
Claudia stuurt de mannen niet weg maar laat ze zelf bedenken of ze willen blijven en wat ze willen
Goeie strategie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |