abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220209554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:40 schreef Ronaldussen het volgende:
Wel een goed idee om het kleine beetje hout wat je bij je hebt, buiten op te stoken in plaats van in de houtkachel binnen waarop je ook kan koken |:)
Er is Geen Open Haard
Aldus Monique, dus tja
Je zult maar ooit haar B&B gast worden
pi_220209558
O, Hanneke hoopt dat ze na een nachtje slapen meer open zal zijn...

Nou ja, ijdele hoop is ook hoop, zullen we maar zeggen :+
pi_220209563
Hanneke en Dave: Leeg en Leger
pi_220209569
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:42 schreef Kanaroe het volgende:
Nou ja, van alle mannen die er zijn geweest, heeft hij toch wel de meeste diepgang...
pi_220209578
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:41 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Er is Geen Open Haard
Aldus Monique, dus tja
Je zult maar ooit haar B&B gast worden
Er is wel electra maar dat konden ze niet aan de praat krijgen. Zal ergens wel een schakelaar zitten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220209579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:43 schreef Ronaldussen het volgende:

[..]
Nou ja, van alle mannen die er zijn geweest, heeft hij toch wel de meeste diepgang...
Haha, ik geloof je meteen
De scenes met Hanneke heb ik grotendeels geskipt eerlijk gezegd :)
  donderdag 26 februari 2026 @ 21:47:11 #182
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220209586
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Er is wel electra maar dat konden ze niet aan de praat krijgen. Zal ergens wel een schakelaar zitten.
En Peet had het waarschijnlijk wel kunnen oplossen, maar was te druk met Glibbert-style de hele tijd aan Monique te zitten.
pi_220209587
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Vast wel, het zit er niet voor niks.
Peter ging meteen aan die stoppen draaien zonder eerst even rustig te kijken, kan levensgevaarlijk zijn
Wat een dommie
pi_220209599
Die scènes waar Hanneke in een 1 op 1 met de camera uitlegt wat net tegen haar is gezegd(of erger wat ze zelf net heeft gezegd) zijn zo tenenkrommend slecht.
pi_220209600
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Heb het idee dat André en Debbie allebei nog niet eerder echt een relatie gehad hebben.
Ze zitten wel op één lijn met elkaar, ik vind het wel schattig maar ook het gevoel alsof ik naar "een knoop in je zakdoek" zit te kijken. :@
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 26 februari 2026 @ 21:52:12 #186
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220209621
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zitten wel op één lijn met elkaar, ik vind het wel schattig maar ook het gevoel alsof ik naar "een knoop in je zakdoek" zit te kijken. :@
Ja dit _O-
pi_220209642
Claudia heeft een hele mooie groene tegelkachel O+
pi_220209645
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:42 schreef Kanaroe het volgende:
Grijze muizen... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_220209649
Monique lijkt op een (enge) tuinkabouter zo met die muts. Alleen de kruiwagen of de vishengel ontbreekt.
pi_220209652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:58 schreef Ronaldussen het volgende:
Monique lijkt op een (enge) kabouter zo met die muts. Alleen de kruiwagen of de vishengel ontbreekt.
Karbonkel :@
  donderdag 26 februari 2026 @ 22:00:26 #191
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220209656
quote:
Monique lijkt op een (enge) tuinkabouter zo met die muts. Alleen de kruiwagen of de vishengel ontbreekt.
Die muts met zo'n neus is geen beste combi :P
pi_220209657
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:59 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Karbonkel :@
_O-
pi_220209662
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Die muts met zo'n neus is geen beste combi :P
een muts met zo'n neus is zeker geen combi
pi_220209671
Ik dacht even dat die dame een zus van Claudia was, zelfde gelaatsuitdrukking (en oorbellen)
pi_220209739
quote:
Nee ze heeft niet vooraan gestaan bij de afdeling: knappe bekkies nee...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 februari 2026 @ 22:21:20 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220209744
Claudia gokt er dus op dat die mannen voor haar een beslissing nemen? Allebei blijven of allebei weg?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220209760
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
Ik dacht even dat die dame een zus van Claudia was, zelfde gelaatsuitdrukking (en oorbellen)
Dacht ik ook!
pi_220209761
Rick Evers:

quote:
Peter zegt iedere dag dat hij het nog wel aandurft met Monique. Zelfs als Monique ‘als verrassing’ een hutje huurt zonder stromend water en elektriciteit. Drie graden was het binnen. Drie! Overdag! Moet ik eens doen voor mijn vrouw. Zo’n verrassing regelen. Dan is het huis te klein hoor. Maar mevrouw Kaasfondue komt er blijkbaar gewoon mee weg.

Ach, laten we wel wezen: die Peter is ook niet perfect natuurlijk. Hoge tonen hoort hij bijvoorbeeld niet. Samen gezellig naar een tribute concert van The Bee Gees? Hoef je met Peter niet te doen. Hij ziet alleen die mondjes op en neer gaan. Verder laat meneer continu het eten in de oven aanbranden omdat hij de piepjes niet hoort als het gaar is. En amateurvoetbal is ook geen succes, want als de scheids fluit, is er steeds eentje op het veld die gewoon doorgaat.

Wie niet langer doorgaat is Klaas. Hij had onderweg naar de bakker iemand gesproken die zei dat Klaas bij zijn gevoel moest blijven. En ook dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, want de liefde komt wel. ‘Er zijn echt vrouwen op de wereld die voldoen aan jouw lijstje*. Niet veel, maar ze zijn er echt’, had die man gezegd.

*Klaas’ wensenlijstje voor een vrouw:

• Geen schoolgaande kinderen
• Houdt niet van latten
• Wel van lange latten
• En van latte, mag ook
• Aantrekkelijk
• Een fijne energie
• Niet te rustig
• Niet te druk (dat ben ik zelf af)
• Bereid om snel (per direct) te emigreren
• Houdt niet van winkelen
• Wel van de bergen
• Sportief
• Hondenliefhebber
• Moet van mijn parfum af kunnen blijven
• Geen platte grappen
• Houdt van tatoeages
• Mijn dochter moet haar aardig vinden
• Iemand met gespreksstof
• Houdt van wandelen

Helemaal geen onredelijk lijstje, lijkt me. Succes Klaas. Ik gun je het allerbeste en die meneer bij de bakker heeft honderd procent gelijk. De liefde komt wel.

Door naar André, die de liefde al gevonden heeft. Debbie is the last woman standing en Yasmine, A.K.A. De Havik, mag gaan. ‘Helemaal prima joh, mij zul je er niet over horen’, aldus de sportieve verliezer. Misschien komt ze volgend jaar weer terug naar Andorra voor de lichtshow, behalve als haar cluppie Feyenoord moet voetballen.

Van hand in hand kameraden naar hand in hand liefdeskoppeltje. Want André en Debbie worden overduidelijk met de minuut verliefder. Ik denk dat ze morgen romantisch gaan dineren. Patatje pindasaus op tafel. Bidonnetje bubbels erbij. En moeders tussenbeide voor de handige tips. Romantischer wordt het niet hoor.

Hanneke wilde vandaag graag een 1-op-1 met de Alfa Romeo-meneer. Philip mocht zelf kiezen en ging voor een buitenwandeling, want dan is-ie meer ontspannen. En inderdaad. WAT EEN VERSCHIL! Zelden zag ik iemand zo zelfverzekerd lopen naast een vrouw met een hond. Waar een nachtje goed slapen al niet goed voor is hè.

Het hoogtepunt was natuurlijk het vertrek van Philip. Daar gebeurde zoveel grappige dingen dat ik eigenlijk niet goed weet waar ik moet beginnen. Met jullie goedvinden maak ik hier dan ook een ongebruikelijk lange alinea van. Dit vertrekt vraagt er gewoon om. De gekkigheid begon al met die enorme tassen. Deze man is hier twee nachtjes geweest. TWEE. Wat heb je dan nodig als man? Drie onderbroeken (altijd aantal nachtjes plus 1), twee paar sokken en een tandenborstel. WAT ZIT ER IN HEMELSNAAM NOG MEER IN DIE TASSEN? Of had Philip echt verwacht dat hij met zijn enorme charisma een half jaar mocht blijven? Vervolgens doet meneer de kofferbak open en zegt hij ‘Yes, hij gaat open’. Blijkbaar is dat bijzonder, een kofferbak die open gaat. En dan. Wat zien we daar liggen? Een stapel bont van tien dode konijnen? Deze man is gewoon een ordinaire stroper. Stille wateren hebben diepe gronden. ‘Bedankt voor de gezelligheid’, zegt Dave daarna met een stalen gezicht. Hij had ook ‘bedankt voor het zwijgen’ kunnen zeggen, maar dat is onaardig. Of ‘bedankt dat jij zo onopvallend, stil en saai was, want vergeleken met jou leek ik een heuse party animal terwijl dat ook nog vies tegenvalt, laten we eerlijk zijn’. Dus. Ongemakkelijk afscheid: check. Daarna zat er nog maar één ding op: met gierende bandjes terug naar Nederland. Alleen… hoe doe je zoiets met een Alfa Romeo Giulia uit de jaren zestig. Nou, niet dus. Het wegkomen op zich is al een flinke toer. I think I’d better leave right now, begon Will Young drie keer opnieuw. Een tien met een griffel voor deze meesterlijke muziekmontage. En daar ging-ie toch eindelijk. De meest saaie deelnemer van het seizoen met de allermooiste auto van allemaal. Laat ze maar lachen, Philip. Koester deze beauty. En alle gekheid op een stokje: je mag uiteraard trots op jezelf zijn. Als je verlegen bent, is dit een enorm avontuur. En je hebt het maar wel mooi gedaan!

Tjonge wat een lang verhaal. Eigenlijk moet Claudia nog, maar ik ben er wel klaar mee. Bovendien heeft de grootsheid van de schepping eigenlijk geen woorden nodig. De beelden zeggen genoeg. Onvoorstelbaar mooi, die bergen. Al vond Hans International ons kikkerlandje ook schitterend. Tuurlijk Hans, al die slootjes, koeien en lelijke rijtjeshuizen. Tranen in de ogen.

Maar het is mooi geweest. Ik ga slapen. Dinsdag meer Claudia. Beloofd.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 09:02:22 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220210729
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
Dat dacht ik ook!
Zou het in beeld niet foutief zijn betiteld als ‘vriendin’?
In het begin van de serie was er ook een zus van haar die langskwam. De zussen leken erg op elkaar. Ik ging er blind vanuit dat dit haar weer was, tot ik de betiteling zag. :?
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 27 februari 2026 @ 09:22:03 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_220210799
Lijken al die pluizige boomknuffelaars niet gewoon heel erg op elkaar?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Bij Hanneke score je als je van après ski houdt
Ik ben zelf maar 1 keer op wintersport geweest maar dat apres skiën ging er toch wel anders aan toe dan ik bij Hanneke heb gezien. Dat leek meer op de gemiddelde kerstborrel van een assurantiën-kantoor. (Wat zijn assurantiën eigenlijk en waarom vraag ik dit pas op m’n 42e af?)

Dave moet zich wel echt gelukkig prijzen met z’n concurrenten, Philip sloeg werkelijk alles. Heeft ‘ie 45 jaar bij z’n moeder in bed gelegen? Ik vraag me ook vaak af bij saaie koppels hoe hun eerste date zou zijn gegaan, nou bij Hanneke hebben we het gezien dit jaar. Geen grappen, niet gewoon ff doorzuipen, even tongen voor de extra jeu, helemaal niks. En dan in dat seksloze Oostenrijkse interieur, sowieso zit er weinig charme in die blokhutten.. en als je dan ook nog een middagdate met een koffie hebt, dat kwam bij mij vroeger ook nooit echt los. Het is toch de verkramping die we bij veel deelnemers hebben gezien dit jaar en waardoor het vaak nou niet echt leuk was om naar te kijken. Maarja, probeer maar eens iemand te regelen als er de hele tijd een cameraman op 1 meter staat, zou er zelf ook geen zin in hebben
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')