Belachelijk ja en dat hij niet door de keuring van de vriendinnen kon.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Remco het volgende:
Wat een scène werd er ook gemaakt van die Philip die niet wou après skiën. Volgensmij heb ik wel 5x gehoord dat die niet goed had geslapen en hoe jammer Hanneke dat vond.
Vond het ook onzin.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Remco het volgende:
Wat een scène werd er ook gemaakt van die Philip die niet wou après skiën. Volgensmij heb ik wel 5x gehoord dat die niet goed had geslapen en hoe jammer Hanneke dat vond.
Ik denk ook wel dat dat voor hem meespeelt, als iemand interesse in jou toont en in wat je doet. Yasmine is best wel grappig maar die is wat te veel voor Andre.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Hij ontdooide pas (verplicht) nadat hij iemand trof die het keukenwerk leuk vond.
Ik kreeg de indruk dat Peter daar helemaal geen zin in had. Die bleef liever in de wat luxere versiequote:Op donderdag 26 februari 2026 20:48 schreef Kanaroe het volgende:
Primitief in een hutje en een fikkie stoken klinkt niet als iets voor Monique
Maar, aha, het ging om de B&B
Centjes verdienen![]()
Das toch ook niet zijn metier, columnistquote:Op donderdag 26 februari 2026 06:54 schreef Kreator het volgende:
Ik vind die Rick Evers maar een zeer matige samenvatter. Columnist kun je het niet eens noemen.
Ik krijg geen hoogte van hem, zijn moeder moet hem aansporen, neemt geen initiatief en dan ineens bij deze ontdooit er wat....waar ik ook mijn twijfels bij heb.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dat voor hem meespeelt, als iemand interesse in jou toont en in wat je doet. Yasmine is best wel grappig maar die is wat te veel voor Andre.
Jeps, dan krijgt ie het koud ook nogquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Peter daar helemaal geen zin in had. Die bleef liever in de wat luxere versie
Dat had ik juist niet, zijn moeder ziet wat er gebeurt en die gaf hem een terechte schop onder zijn hol. Hij liet het allemaal op zijn beloop, en dan gaat het niks worden. Hij durfde niks en dat gesprek had hij net even nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik krijg geen hoogte van hem, zijn moeder moet hem aansporen, neemt geen initiatief en dan ineens bij deze ontdooit er wat....waar ik ook mijn twijfels bij heb.
Ik hoop dat ze niet genoeg hout mee hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, dan krijgt ie het koud ook nog
Hij had dit duidelijk niet verwacht
En een buitenpleequote:Op donderdag 26 februari 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet genoeg hout mee hebben
Heb jij dat ook, ik ook. Lange strakgetrokken hoofd, met die punt kin. Kunnen haar ogen wel dicht?quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ben zo afgeleid elke keer als ik Saskia zie, kan alleen maar gefascineerd naar haar hoofd zitten kijken, soort strakgetrokken trol. Hoor dan helemaal niet meer wat er gezegd wordt
Whehehehequote:
Nee dan moet haar eerst neerleggen zoals die poppen met een gewichtje.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, ik ook. Lange strakgetrokken hoofd, met die punt kin. Kunnen haar ogen wel dicht?
quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan moet haar eerst neerleggen zoals die poppen met een gewichtje.
Ik schrok ookquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:44 schreef Kanaroe het volgende:
Huh, de vader spreekt
Dacht dat hij niet kon praten
Lekker naakt samen in de slaapzak om elkaar warm te houden dan maar..quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Geen water, geen elektra en 3 graden binnen, veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |