abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220202911
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ken je zijn tatoeage dan?
Ja een arm vol.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220202930
Oh, tis al afgelopen
Laterzz mensen
pi_220202937
Jesus wat een eng mens Saskia. Volgens mij kan ze haar hoofd 180 draaien. En ze springt een gat in de lucht als Barbara weggaat. Ik ben geen kerel maar ik vind Barbara aantrekkelijker en leuker.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 25 februari 2026 @ 22:12:38 #104
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220202940
Peter heb ik me echt compleet in vergist. Dacht dat het een aardige relaxte man was, maar heb nu het idee dat ie egoïstisch en niet te vertrouwen is.

En Pearl, met dat bordje "vrouwen verboden".. is ze 12? :{ Viel me erg tegen van haar. En van Robin ook - hij laat al die vrouwen langskomen, zorg in ieder geval dat ze zich welkom voelen.

Hanneke.. doorgespoeld, heb vast 0,0 gemist :')

André & Debbie *; Cute.

Thea (?) is ook een leuke dame O+ 100x leuker dan Iris, hoop dat Hans dat ook ziet.

En ligt het aan mij of heb ik Claudia al een tijdje niet gezien?
  woensdag 25 februari 2026 @ 22:13:56 #105
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220202956
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:12 schreef Soury het volgende:
Jesus wat een eng mens Saskia. Volgens mij kan ze haar hoofd 180 draaien. En ze springt een gat in de lucht als Barbara weggaat. Ik ben geen kerel maar ik vind Barbara aantrekkelijker en leuker.
Ik ook. Snap Klaas totaal niet.
  woensdag 25 februari 2026 @ 22:15:50 #106
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220202968
Ja met Barbara laat hij een goede match wegglippen. Hij is nog steeds niet over zijn verlies heen, vrees ik. En dat zit hem flink in de weg, ook 8 jaar later nog.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220202991
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Peter heb ik me echt compleet in vergist. Dacht dat het een aardige relaxte man was, maar heb nu het idee dat ie egoïstisch en niet te vertrouwen is.

En Pearl, met dat bordje "vrouwen verboden".. is ze 12? :{ Viel me erg tegen van haar. En van Robin ook - hij laat al die vrouwen langskomen, zorg in ieder geval dat ze zich welkom voelen.

Hanneke.. doorgespoeld, heb vast 0,0 gemist :')

André & Debbie *; Cute.

Thea (?) is ook een leuke dame O+ 100x leuker dan Iris, hoop dat Hans dat ook ziet.

En ligt het aan mij of heb ik Claudia al een tijdje niet gezien?
Dat bordje van Pearl vond ik hilarisch, dat Robin het ook nog ophing _O-
pi_220203184
Klaas is een hopeloos geval die nooit aan deze show had mee moeten doen. Is er duidelijk nog niet klaar voor en wil zoals het voorheen ging, maar zo werkt dat niet natuurlijk. Denk ook dat de productie geen deelnemers heeft kunnen vinden die hij geschikt acht, of heeft niet zijn juiste wensen doorgegeven anders had hij niet eens mee mogen doen wegens te weinig belangstelling zoals dat ook wel eens bij de zomer B&B Vol Liefde gebeurde bij deelnemers. Blijkbaar konden ze niemand anders vinden, dus dan toch die Klaas maar met zijn wensenlijst van heb ik jouw daar...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220203276
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:15 schreef Perrin het volgende:
Ja met Barbara laat hij een goede match wegglippen. Hij is nog steeds niet over zijn verlies heen, vrees ik. En dat zit hem flink in de weg, ook 8 jaar later nog.
Klaas mist denk ik vooral een reality-check en het avontuur is duidelijk te overweldigend. Hij blijft denk ik ook te lang in het gastheerschap zitten en wil te geforceerd niemand kwetsen. Best wel pijnlijk dat hij dan verstrikt raakt in zijn eigen gedachten. Ik zou bijna zeggen: nu afkappen en over een half jaar nog een keer proberen.

Bij André, Robin, Claudia en Hans zie ik in ieder geval progressie, die proberen echt zichzelf wat te verbeteren. Ben benieuwd of dat uiteindelijk beloond wordt. Bij Elsje en Monique is daar geen sprake van. Die laten zich verblinden door mannelijke schoonheid. En dan heb je Hanneke: ook vandaag had ze de empathie van een schooljuf. Dat werkt zo niet.
pi_220203328
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 23:02 schreef jaha het volgende:

[..]
Klaas mist denk ik vooral een reality-check en het avontuur is duidelijk te overweldigend. Hij blijft denk ik ook te lang in het gastheerschap zitten en wil te geforceerd niemand kwetsen. Best wel pijnlijk dat hij dan verstrikt raakt in zijn eigen gedachten. Ik zou bijna zeggen: nu afkappen en over een half jaar nog een keer proberen.

Bij André, Robin, Claudia en Hans zie ik in ieder geval progressie, die proberen echt zichzelf wat te verbeteren. Ben benieuwd of dat uiteindelijk beloond wordt. Bij Elsje en Monique is daar geen sprake van. Die laten zich verblinden door mannelijke schoonheid. En dan heb je Hanneke: ook vandaag had ze de empathie van een schooljuf. Dat werkt zo niet.
Ik zie geen schoonheid bij de mannen van Elsje en Monique. Ook niet innerlijk, Peter had ik in het begin wel hoog zitten en snap ik wel dat iemand wat in hem ziet. Die Gilbert is echt vanaf het begin al een enorme creep.
  woensdag 25 februari 2026 @ 23:38:32 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220203375
Harm met zijn nephuilpartijen en gedichten als Glibbert2.0 :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 februari 2026 @ 23:44:26 #112
501914 Flory-
met streepje!
pi_220203389
Ach André, als je mams toch niet had :D

Wat zaten ze daar zo cute *; André en Debbie *O*

Hanneke hoopt het weer uit de doeken te doen met nog meer handgebaren.

En ja Saskia, kan er amper naar kijken, ze lijkt een beetje van papier-maché :')
It's weird being the same age as old people
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 februari 2026 @ 23:54:06 #113
22592 crew  Ole
pi_220203416
quote:
Peter is niet verrast. Dus is het de nacht ervoor al besproken. Ik denk dat ze de nacht samen hebben doorgebracht. En hij moet wel goed zijn geweest gezien haar uitpuilende ogen…
Van X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220203417
Rick Evers:

quote:
Zie je wel? Peter is haar man. En ze zegt het niet letterlijk, maar ik weet gewoon zeker dat het komt doordat hij in één keer het snoer van de stofzuiger kan oprollen. Dan ben je een hele grote hoor. Ik zou dan ook het midlife-staartje door de vingers zien.

Aandoenlijk vond ik nog wel het afscheidsgedicht van Harm. Zo mooi geschreven dat hij zelfs moest huilen van zijn eigen tekst. Ik weet precies hoe dat voelt, want ik heb dat zelf ook op dinsdag, woensdag en donderdag rond een uur of tien. Ik lees dan hardop wat ik heb opgeschreven en bam, daar komen de waterlanders. Hoort bij het vak.

Het wegsturen van Peppie en Kokkie werd Monique trouwens niet echt lastig gemaakt. Peppie besloot namelijk zelf op te stappen en toen dacht Kokkie: ach, dan ga ik ook maar. Aanleiding was het grote nachtzoenincident van gisteravond. Of zoals Harm het noemt: een mondzoen. En Harm weet precies wat een mondzoen is, want hij is biologiedocent.

En nu moeten jullie raden welke bruggetje ik ga maken. Van mondzoen naar ….

Jahaaaaa. Hans en Thea. Enthousiastisch. Die gekke Thea hè, die pakt Hans gewoon vol op de bek. Een mondzoen. Hans raakte er een beetje van in de war. En dat niet alleen. Hij had ook nog een natte sok. Of dat met die zoen te maken had, vertelt het verhaal niet, maar ik vind het allemaal wel erg toevallig.

En dan is Hans ook nog morgen jarig. 47 jaar. Net als ik. Gefeliciteerd, ouwe garnalenpeller! Wel jammer dat Thea dan weer weg moet. De hondenoppas kan niet langer blijven. Het is toch allemaal wat hè. De ene heeft een hond thuis, de ander allemaal kinderen. Zo schiet het niet op met de liefde. Toch Klaas?

Ach die arme Klaas. Helemaal met zichzelf in de knoop. Hij wil geen lat-relatie. Living apart together, Klaas moet er niet aan denken. Hij wil living the whole day, every day, seven days a week, 365 days a year together. Gadverdamme wat een rotsituatie. En dan zit er eigenlijk nog maar één ding op: wijn zuipen.

Saskia slaat tijdens de proeverij aan het teasen. Kleine grapjes maken. En dat is iets tussen Klaas en Sas. Anderen snappen dat niet. Ook niet als ze zegt dat ze liever aan iets anders snuffelt dan aan Klaas’ wijn. Dat kan van alles zijn. Klaas’ aftershave. Een bedorven kiwi. Het stinkende bekje van Os. Komen wij nooit achter. Is iets tussen Klaas en Sas.

Bij Hanneke heeft de Alfa Romeo-man niet geslapen. Het was de spanning. Hij wil ook niet mee naar de après-ski. Veel te vermoeiend. Hanneke vindt het jammer en hoopt dat Philip snel een beetje loskomt. Tuurlijk Han, komt goed. Na een nachtje slapen is Philip helemaal het mannetje en staat-ie morgen in lederhosen op de bar te dansen op muziek van DJ Ötzi. Wedden?

NEE, NATUURLIJK NIET. Die man heeft het energielevel van een kapotte Philips-lamp. Zoals ik eerder al schreef: Philip is er alleen om een mooie lange rit met zijn Alfa te maken. Dus laat die man in zijn sop gaarkoken en steek je energie in Dave, die wil er tenminste nog wat van maken. En nog een tip: als Ed Sheeran klinkt, kijk dan niet weg, maar geef Dave een lekkere mondzoen. Misschien word je er enthousiastisch van.

In Andorra kan een mondzoen nooit lang meer uitblijven. Dré en Debbie zaten als twee basisschoolkindjes naast elkaar te vertellen dat ze elkaar leuk vinden. ‘Ik vind jou leuk. Vind je mij ook leuk?’ Puppyliefde met een hoog schattigheidsgehalte.

En ik snap Dré heel goed. Debbie is dol op groenten snijden en waar vind je zo iemand? Ikzelf haat het om groenten te snijden. We hebben een tijdje Hello Fresh geprobeerd en toen begon ieder recept met ‘snipper de ui’. Wat een gekut, dacht ik steeds. Lever mij gewoon een zakje gesnipperde uitjes. Maar nu snap ik het. Er zijn ook mensen die dat leuk vinden.

Morgen vertellen André en zijn bidon dat Yasmine mag gaan.

Tot snel!
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 februari 2026 @ 06:54:11 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220203689
Ik vind die Rick Evers maar een zeer matige samenvatter. Columnist kun je het niet eens noemen.
pi_220204746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind die leraar een leuke kerel.
Echt? Vreselijk, met dat gedicht en gejank. Maar Peter is ook erg.
pi_220204786
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 23:02 schreef jaha het volgende:

[..]
Bij Elsje en Monique is daar geen sprake van. Die laten zich verblinden door mannelijke schoonheid.
_O- Hoe dan? Die twee gaan juist voor de meest lelijke mannen van het seizoen.
pi_220205113
Als een vrouw dichterbij probeert te komen stroomt het dun door de broek van Klaas. Het doet hem misschien denken aan zijn overleden vrouw? Bang voor een nieuwe liefde kan je verlammen dus kan Klaas beter nog even wachten met het ontmoeten van een nieuwe vrouw. Beter nog, dat hij die daar spontaan ontmoet i.p.v. in een programma waar je al snel een keuze moet maken. Die opgespoten vrouw die vergeten is de rechterzijde van haar gezicht strak te spuiten past totaal niet bij hem ook al straalde ze de nodige seks uit bij aankomst. Er is geen inhoud en wat verwachtte hij dan bij een vrouw die probeert om anderen jaren jonger te laten lijken dan de werkelijkheid aangeeft?
André heeft eindelijk de moed gevonden eerlijk te zeggen wat hij voelt en dat deed hij uiterst netjes. Hopelijk schiet hij nu raak en is het wederzijds. Maar André, even tussen ons, verplicht de meiden wél om hun haren vast te doen in de keuken want al die wapperende bossen zijn niet echt smakelijk in een keuken. Verder...... ^O^
Hanneke weer haar dagelijkse skiebaantjes en later met vriendinnen. Mannen zullen snel merken dat er niet meer in zit en dat ze beter naar huis kunnen gaan.
pi_220205148
André doet wat moeders zegt :+

Klaas wil verder gaan waar voor hem het leven 8 jaar geleden is gestopt. Volgens mij moet je dat nog rouw noemen ipv 'daten'.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 26-02-2026 14:35:51 ]
pi_220205215
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2026 06:54 schreef Kreator het volgende:
Ik vind die Rick Evers maar een zeer matige samenvatter. Columnist kun je het niet eens noemen.
Soms wel grappige stukjes.
  donderdag 26 februari 2026 @ 12:13:14 #121
338319 ZarB
Piña colada
pi_220205662
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2026 06:54 schreef Kreator het volgende:
Hoewel ik er nu af en toe wel een leuke bij vind zitten, vind ik ze dit keer ook wat tegenvallen. Bij B&B afgelopen zomer waren ze echt hilarisch. Elke avond gieren van het lachen als hij ze weer online had staan. Ik denk ook omdat dit seizoen Wvl ook gewoon een beetje saai is met saaie mensen. Dus ja, wat schrijf je daarover..
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_220208928
Sollicitante voor keukenhulp bij André is aangenomen.
pi_220208932
Hij ontdooide pas (verplicht) nadat hij iemand trof die het keukenwerk leuk vond.
pi_220208957
Wat denkt Klaas nu??? dat iemand gelijk zijn hele hebben en houden opzegt en daar naar toe gaat???
pi_220208960
Wat een scène werd er ook gemaakt van die Philip die niet wou après skiën. Volgensmij heb ik wel 5x gehoord dat die niet goed had geslapen en hoe jammer Hanneke dat vond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')