Ja die wist feilloos was haar zoon nodig had. Mooi om te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
Goed van Moeders André dat is precies wat hij moest horen. Laat ze niet bungelen.
Een linkmiegel. Met z'n knotje en z'n strakke t-shirts.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:46 schreef Ole het volgende:
Wat een eikel toch die Peter. Dat lachje ook.
Strak pijpwerkquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Kan Saskia eigenlijk wel zoenen? Die mond gaat niet meer open. En dan zal ik maar niet vulgair worden.
Nou nou nou ..quote:
Ik dacht gescheiden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:38 schreef Ole het volgende:
Heeft Hans ooit wel een vrouw gehad eigenlijk?
Hij vind de steen iig erg mooi en zal hem een warm plekje gevenquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:35 schreef kibo het volgende:
[..]
Een linkmiegel. Met z'n knotje en z'n strakke t-shirts.
Daar moet die ook zijn handjes mee dichtknijpen. Die man heeft echt een hele sloot aan ontzettend mooie en ook aardige vrouwen over de vloer gehad. Ik denk echt als het hier niet bij zit, is Klaas echt nog niet toe aan een nieuwe liefde.quote:
Ik denk dat Hans een beetje overweldigd wordt door Thea en dat hij zich daar maar moeilijk aan kan overgeven. Maar heb wel het idee dat een deel van hem dat wel zou willen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:39 schreef Kanaroe het volgende:
Hans blaast enthousiastisch zijn eigen ballonnen op, als ie dit later terugziet gaat ie hier nonchalantisch over mopperen
Maar hij vindt het harstikke leuk
Zeker weten
Hans ontdooit gewoon, ik vind het leuk om te zien. Hij laat zijn macho kant wat varen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat Hans een beetje overweldigd wordt door Thea en dat hij zich daar maar moeilijk aan kan overgeven. Maar heb wel het idee dat een deel van hem dat wel zou willen.
Die moeder was net Yvon Jaspers in BzV. Denk ook behoorlijk geregisseerd allemaal. Maar dat is denk ik ook wel nodig bij Andre.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:46 schreef Perrin het volgende:
Mooi authentiek moment met André en Debbie, hoogtepuntje. Beste aflevering van het seizoen, deze.
Ja, hij heeft een lange tijd nodig gehad om te ontdooien. Alle vrouwen vóór Thea hebben daar aan bijgedragen en nu is ze er; zijn favorietquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat Hans een beetje overweldigd wordt door Thea en dat hij zich daar maar moeilijk aan kan overgeven. Maar heb wel het idee dat een deel van hem dat wel zou willen.
Nou dat lijkt me niet een probleem.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:53 schreef Kanaroe het volgende:
Hans weet van Thea's stoma, maar weet Thea van Hans's tatoeage?
Benieuwd wat zij daar van vindt
Je weet het maar nooit, sommige mensen vinden tattoos echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet een probleem.
Ken je zijn tatoeage dan?quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |