Ik vind die leraar een leuke kerel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:46 schreef Ole het volgende:
Wat een eikel toch die Peter. Dat lachje ook.
Ze verdienen elkaar, Monique is een nare vrouw.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:46 schreef Ole het volgende:
Wat een eikel toch die Peter. Dat lachje ook.
Vind ik ook, die moet gauw ergens anders naar toe fietsenquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die leraar een leuke kerel.
Wel vreemd dat Klaas allemaal vrouwen met kinderen uitnodigt en dan pas daarna bedenkt dat die vrouwen niet zomaar alles kunnen opzeggen in Nederland. Zo lastig is dat niet te bedenken, zou je zeggen.quote:
Peter is een man die na een tijdje in de relatie boos wordt dat zijn bier niet op de goede temperatuur wordt geserveerd.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vind ik ook, die moet gauw ergens anders naar toe fietsen
Die Peter kan ik niet peilen
Juist ja, er zit zeker iets passiefs agressiefs in hemquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Peter is een man die na een tijdje in de relatie boos wordt dat zijn bier niet op de goede temperatuur wordt geserveerd.
Yep , naar mannetjequote:Op woensdag 25 februari 2026 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Peter is een man die na een tijdje in de relatie boos wordt dat zijn bier niet op de goede temperatuur wordt geserveerd.
Ja die voelt het wel aan, wat denkt die gast wel niet om vrouwen uit Nederland te laten komen. Zoek dan een meid ergens in op die berg. Die vrouwen hebben allemaal de leeftijd dat ze wat opgebouwd hebben en een eigen leven met kinderen. En dan ook zeggen dat hij door wil leven hoe het 8 jaar geleden is beëindigd. Dan ben je wel een joker hoorquote:
Zat net het zelfde te tikken.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Klaas allemaal vrouwen met kinderen uitnodigt en dan pas daarna bedenkt dat die vrouwen niet zomaar alles kunnen opzeggen in Nederland. Zo lastig is dat niet te bedenken, zou je zeggen.
Beetje een nodeloos pijnlijke exercitie zo, voor hem én de dames.
Dat is idd 100% match.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:10 schreef Flory- het volgende:
Die Debbie lijkt wel voorbestemd voor André
En Yasmine de les leren. Moeilijk en zuchtend aanzien hoe fout ze het doet.quote:
Saaie kerel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:18 schreef Perrin het volgende:
Die Filip is wel een low-energy type.
Deze tekst komt van Dave de skier bij Hannekequote:Op woensdag 25 februari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
En Yasmine de les leren. Moeilijk en zuchtend aanzien hoe fout ze het doet.
Dit zit ergens op het spectrum. Ver aan de rechterkant.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:18 schreef Perrin het volgende:
Die Filip is wel een low-energy type.
Ja dat besefte ik me toen ik het fragment zag.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Deze tekst komt van Dave de skier bij Hanneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |