abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220187693
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 09:30 schreef Remco het volgende:
Als het programma werd gemaakt als Boer zoekt Vrouw had Hanneke al 3x een inzinking gehad waarvoor Yvon langs moest komen. Dit is totaal niet de manier waarop zij aan de man moet komen.
Ik vraag me af of ze überhaupt wel aan de man gaat komen. Alles in het leven lijkt haar moeite te kosten, maar het ligt vooral aan de ander.

Van iemand die in de marketing zit, zou je wat creativiteit verwachten, maar dat zit er totaal niet in bij haar.
Laten we een 1-op-1-date hebben, kom we gaan een stukje wandelen met de hond. Wtf :')
pi_220195388
Heeft die nieuwe man op weg naar Monique nou fietsen op zijn overhemd :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220195817
Wat een oetlul die Peter, "Weer nieuwe omstandigheden, we gaan het gewoon weer aan. Ik vind het leuk"
Zucht.

Iedereen afgehaakt b.t.w. -O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220195842
Vlees snijden met een aardappelschilmesje :{
pi_220195868
Ah Pearl. Die zie je echt balen, tja dan geef je om iemand *; Bordje was geinig :D
pi_220195931
Sinds de komst van die Ecuadoraanse een en al zuurheid op het gezicht van Pearl en dat toontje waarop ze praat in het 1 op 1tje met de camera/producer is ook tekenend....
Allemaal cabaretteketet!
pi_220195978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Sinds de komst van die Ecuadoraanse een en al zuurheid op het gezicht van Pearl en dat toontje waarop ze praat in het 1 op 1tje met de camera/producer is ook tekenend....
Dat is toch logisch, komt een aardig exemplaar binnen en Pearl is verliefd. Die heeft er geen zin in dat er weer een dame rond loopt. En dan is haar reactie voor te stellen en ik vind het nog knap hoe ze er mee om gaat.
Ze zegt het ook eerlijk dat ze gevoelens heeft en daar hoort de jaloezie nu een beetje bij.
Mooi stel Robin en Pearl

[ Bericht 7% gewijzigd door Soury op 24-02-2026 22:28:34 ]
pi_220196062
Ik vind die 2 al veel te lang bij elkaar zitten waardoor andere geen kans krijgen, vond ik bij andere ook dit seizoen. Liever gelijk 2 tegelijk laten komen, en daar kan dan weer een keuze uit gemaakt worden door de B&B houder wil je wilt laten blijven. Beetje het The Bachelor(rete) principe. Wat mij betreft doen ze dat in het zomerseizoen beter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220196152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:54 schreef Soury het volgende:

Iedereen afgehaakt b.t.w. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 23:09:28 #35
501914 Flory-
met streepje!
pi_220196163
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 23:06 schreef Blues het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeej!!! :(

Ik heb me nog steeds ingehouden :P

Ach ik hoop zo dat Robin voor Pearl kiest O+
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 24 februari 2026 @ 23:10:32 #36
501914 Flory-
met streepje!
pi_220196168
Die Debbie lijkt wel voorbestemd voor André :D
It's weird being the same age as old people
pi_220196175
quote:

[..]
SPOILER
Ahhh..... Heel eerlijk ik heb zelf videoland. Maar ik vond dat topic zo chaotisch om te volgen omdat iedereen kijkt wanneer ze willen en heb besloten deze keer de uitzendingen te kijken als het uitgezonden wordt. Dan is het leuker met fok erbij.
pi_220196180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 23:10 schreef Flory- het volgende:
Omdat die andere dame zichzelf wel een beetje laat zien nu. Wat kleine sneertjes, en wat overdreven aanwezig.
pi_220196233
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 23:10 schreef Flory- het volgende:
Ja!
Ik vond ze zelfs wel op elkaar lijken :D
pi_220196236
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 23:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ahhh..... Heel eerlijk ik heb zelf videoland. Maar ik vond dat topic zo chaotisch om te volgen omdat iedereen kijkt wanneer ze willen en heb besloten deze keer de uitzendingen te kijken als het uitgezonden wordt. Dan is het leuker met fok erbij.
Ik ben en ga niet naar dat topic, blijf lekker bij jullie O+ :s)
pi_220196399
quote:

[..]
SPOILER
Af en toe toch een scheve schaats rijden, jajaja.. :D
pi_220196817
Rick Evers

quote:
Als Klaas en Sas gaan skiën, gaat Bar met Os wandelen. Als je de naam van de hond van je date afkort, dan begin je je al echt thuis te voelen hè. Jammer dat de schoolvakantie bijna voorbij is en Bar weer naar huis moet. Bij Sas trouwens van hetzelfde laken een pak.
Het woord lat-relatie viel weer. Dit keer bij Sas in de auto. Klaas werd er moedeloos van. Niet alle vrouwen hebben kinderen, maar de vrouwen van Klaas vaak wel. Verder heeft Sas geen idee hoe het allemaal moet. Ze vroeg hoe Klaas zijn vrouw straks gaat bezighouden. Hallo, de jaren zestig belde. Ze willen hun vraag terug.
Hoezo bezighouden? Ga lekker zelf wat doen. Is die vrouw serieus? Of is het een typetje van Iris Rulkens? Het kan niet anders of die Sas doet alleen mee voor de fame. Die komt helemaal niet voor Klaas. Die lanceert binnenkort haar eigen YouTube-kanaal ‘Strak met Sas’, let maar op.

In Zwitserland ging Monique met Harm op stap om de werkelijke Harm te zien. De echte persoon achter Harm. Wat we tot nu toe gezien hebben, is dus blijkbaar niet echt. Die blauwebessenliefhebbende kletsmajoor in dat fietspakje was een hologram. Misschien komt er zo een George Clooney look-a-like achter vandaan. Dat zou een stunt zijn zeg.
Helaas voor Monique bleek de echte Harm een kopie te zijn van de nep-Harm. Eentje die bovendien nog regelmatig zenuwachtig is. Zelfs als hij voor de klas staat. Hij telt dan tot drie en dan moet het stil zijn. Mijn zoontje van vijf trapt daar al niet meer in, maar goed. Monique vindt Harm een lieve man. En dan weet je het wel.
Oh ja, er kwam ook een nieuwe man: Freddy. Hij deed triatlons en heeft hoog gevolleybald. En dat klinkt heel sportief, maar Peter maakt zich geen enkele zorgen, want Fred heeft ook een buik. Bovendien kan Peter iets wat bijna niemand anders kan: het snoer van de stofzuiger in één keer oprollen. WAT. EEN. HELD. Als ik Monique was, stuurde ik die andere twee direct weg.

Goed. Tijd voor een Scandinavisch blokje, te beginnen in Zweden. Pearl had een bordje ‘verboden voor vrouwen’ gemaakt, maar ze was net te laat. Fokking hell, daar komt Chrysthell. Geboren in Ecuador and she ticks all the boxes. Oh nee, oh nee. Maar lieve Pearl, maak je alsjeblieft geen zorgen. Ik heb goed nieuws voor je. Let op:
Misschien heb je het zelf nog niet door, maar die kale meubelspuiter is hartstikke gek op je. Sterker nog: hij is smoorverliefd op zijn Surinaamse parel. Al komt er zo een Volvo aanrijden met Jennifer Lopez, Beyonce en Salma Hayek erin en alle drie vechten ze om jouw Robin. Dan zal ‘ie zeggen: ‘Dames, ik vind het hartstikke gezellig dat jullie er zijn, maar willen jullie weer gaan want ik wil zo met mijn meissie dansen.’

Door naar Noorwegen, waar Hans een nieuw woord heeft bedacht. Hij vindt Thea enthousiastisch. Prachtig. Ik hou van nieuwe woorden. En de beste man heeft gelijk. Thea is een fantastisch leuke vrouw die overal enthousiast van wordt. Haar energie is besmettelijk. Of zoals Hans zou zeggen: energiestekelijk. Lekker samen steppen. Prachtig, die grijsrijders in Oslo.

Tot slot Andorra, waar Yasmine de lichtshow geen reet aan vond. Ze zou er niet voor naar Andorra vliegen. Typisch Yasmine. Volgens André is ze gewoon zichzelf. Eerlijk. Prominent op de voorgrond. Nadrukkelijk aanwezig. Veelal luidruchtig. Aandacht opeisend. Uitgesproken. Hennetje-de-voorste.
Wat er verder allemaal gebeurde, weet ik niet zo goed. Ik was continu afgeleid omdat de touwtjes van Andrés hoodie nogal scheef hingen. Dus Dré, trek effe aan die linker, dan hangen ze weer gelijk.

Tot morgen. Dan krijgen we opnieuw een keukentafelgesprek van Twijfelklaas. Ik zie er nu al tegenop.
pi_220197762
Ik word gek van die Jasmine, wat een aandachttrekker is dat zeg! Bemoeid zich ook erg veel met de nieuwe kandidate. Hopelijk kiest André ervoor om Jasmine naar huis te sturen. Krijgt die nieuwe nog de kans ook eens iets te zeggen. }:|
En Klaas heeft weer de verkeerde kandidate gekozen en had er meteen al spijt van. Waarom niet vooraf laten weten geen vrouw met kleine kinderen te willen? :?
pi_220202037
Hans wilde het even hebben over haar "dingetje". Ik schrok even en dacht dat het over de stoma zou gaan. Ging over haar hondje, en hij deed wel zijn arm langs haar heen. Leuke vrouw Hans, niet laten lopen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 februari 2026 @ 20:40:37 #45
22592 crew  Ole
pi_220202051
Yasmine!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220202078
Goedenavond, weg met Yasmine.
Debby is okee
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 februari 2026 @ 20:42:55 #47
22592 crew  Ole
pi_220202091
Die stem :X
pi_220202101
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:42 schreef Ole het volgende:
Die stem :X
Kind is begin 20, praat als een veertigjarige hysterica
pi_220202134
Een mondzoen mensen
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 februari 2026 @ 20:46:54 #50
22592 crew  Ole
pi_220202154
Wat een eikel toch die Peter. Dat lachje ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')