donderdag welke datum?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef Kanaroe het volgende:
Aha! Het is dus bijna afgelopen lees ik, hèhè poepoe
Ben benieuwd naar die reunie donderdag
Ik denk morgen, ik ga uit van het stukje van Rick Eversquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
donderdag welke datum?![]()
Ik was al afgehaakt maar de reünie wil ik wel graag zien
Naar mijn mening haast die Glibber zich nogal en dat is veelal een veeg teken. Die wil kostte wat kost een vrouw hebben en vanaf dag 1 ging hij voortvarend te werk. Els heeft een sluisdeur voor haar hoofd en ik denk niet dat dit goed voor haar gaat aflopen. Zélf zei ze eerst immers ook dat hij véél te snel ging maar trapte niet op de rem. Hij lijkt mij net even iets te wanhopig.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Kaatjepuk het volgende:
Engnek die Gilbert. Eerst inpalmen met lieve woordjes en zelfs de sieraden van moeders komen tevoorschijn. Om vervolgens bezitterig en agressief uit de hoek te komen.
Elsje heeft echt een plaat voor haar hoofd.
Ah okayquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk morgen, ik ga uit van het stukje van Rick Evers
Alle initiatief moest van haar mannen afkomen en zelf kwam ze niet verder dan elke dag skiën en met haar vriendinnen borrelen. De mannen sloegen dicht door haar eigen gedrag. Stijve muts is het gewoon.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:47 schreef jaha het volgende:
[..]
Een verstandige keuze, al zou ik het toch minder dramatisch maken dan nu is.
Deze aflevering viel me weer Hanneke op: ze was aan het klagen dat het 'gevoel' bij alle mannen ontbrak. Dat ligt volgens mij vooral aan het feit dat ze zelf tegen bijna alle mannen koud en afstandelijk deed. Dan ontstaat er ook helemaal geen gevoel...
Viel me sowieso op dat alle kandidaten aan de koude bubbels gingen in de kou. Ik zou ook liever een lekkere grote beker met hete chocolade hebben genuttigd. Mét of zónder alcohol.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, dat zag zo koud uit op dat bankje. Brrrr en dan ook nog koude bubbels, had een thermoskan warme choco met rum gepakt..
Maar jullie zijn bijna gelijk met de vooruitkijkers..
Morgen.quote:
Huh? Ik heb nog een aflevering op videoland.quote:
Ik kijk nu naar Pearl en Robin die samen wakker worden.quote:
Ik kijk naar iedereen samen aan een tafelquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Pearl en Robin die samen wakker worden.
Die zie ik niet.. Wat is ditquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Pearl en Robin die samen wakker worden.
Hierna maar de Reunie er maar achteraan jassen dan.
Samequote:Op woensdag 4 maart 2026 20:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik kijk naar iedereen samen aan een tafel
Ik kijk op videoland, ik kijk altijd de afleveringen mee die op tv zijn (om op fok mee te lullen) Dus op tv is er één overgeslagenquote:
Nou, stom.. Want ik had ook het idee dat het nog niet afgelopen was gisteren.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk op videoland, ik kijk altijd de afleveringen mee die op tv zijn (om op fok mee te lullen) Dus op tv is er één overgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |