abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220251571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
trio incomming
Wie weet blijven ze wel een drie-persoons-set, origineel. Het kan allemaal
pi_220251585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Wie weet blijven ze wel een drie-persoons-set, origineel. Het kan allemaal
Lekker om de dag daten. Of met zijn drieën. Kan tegenwoordig gewoon allemaal.
pi_220251600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Lekker om de dag daten. Of met zijn drieën. Kan tegenwoordig gewoon allemaal.
Jeps
Ik gok echter dat er wel een man opstapt uiteindelijk, vast Victor
Gok hè
pi_220251628
Jankende Gilbert en graag nu een kusje, dank je
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220251668
Elsje word geknecht met de armband van wijlen moeder brrrrr
pi_220251725
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef Kanaroe het volgende:
Elsje word geknecht met de armband van wijlen moeder brrrrr
Ik ben zo slecht dat ik denk dat het gewoon gekocht is.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220251734
Engnek die Gilbert. Eerst inpalmen met lieve woordjes en zelfs de sieraden van moeders komen tevoorschijn. Om vervolgens bezitterig en agressief uit de hoek te komen.

Elsje heeft echt een plaat voor haar hoofd.
pi_220251780
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben zo slecht dat ik denk dat het gewoon gekocht is.
Of van een ex
pi_220251792
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:53 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Of van een ex
Jij bent slechter pfff, opluchting _O-
pi_220251796
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Jij bent slechter pfff, opluchting _O-
_O-
pi_220251987
Beetje op de emoties spelen en pathetisch iemand inpalmen met erfstukken van zijn moeder. Krankzinnig! 8)7
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 maart 2026 @ 22:33:24 #237
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220252216
Dus wacht even.. Glibbert had dat sieraad al meegenomen? Of anders gekocht en erover gelogen.. Zie ik 'm ook wel voor aan.. Zo'n gladjakker van een salesmannetje is het wel. Either way, creepy actie weer :')
pi_220252231
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Dus wacht even.. Glibbert had dat sieraad al meegenomen? Of anders gekocht en erover gelogen.. Zie ik 'm ook wel voor aan.. Zo'n gladjakker van een salesmannetje is het wel. Either way, creepy actie weer :')
Wat ben jij nog laat op joh.
Vakman pur sang
  dinsdag 3 maart 2026 @ 22:38:07 #239
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220252238
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat ben jij nog laat op joh.
Had brandweeroefening :P Kijk jij dit ook? Al dan niet vrijwillig :+
pi_220252263
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Had brandweeroefening :P Kijk jij dit ook? Al dan niet vrijwillig :+
Oh mijn vriendin kijkt alles ja.
Soms krijg ik er iets van mee, maar dit seizoen nog niks van meegekregen.
Vakman pur sang
pi_220252303
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het een goeie beslissing. Heel netjes, laat ze zelf ook goed nadenken. Ze weet het gewoon nog niet.
Een verstandige keuze, al zou ik het toch minder dramatisch maken dan nu is.

Deze aflevering viel me weer Hanneke op: ze was aan het klagen dat het 'gevoel' bij alle mannen ontbrak. Dat ligt volgens mij vooral aan het feit dat ze zelf tegen bijna alle mannen koud en afstandelijk deed. Dan ontstaat er ook helemaal geen gevoel... :')
pi_220252351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:47 schreef jaha het volgende:

[..]
Een verstandige keuze, al zou ik het toch minder dramatisch maken dan nu is.

Deze aflevering viel me weer Hanneke op: ze was aan het klagen dat het 'gevoel' bij alle mannen ontbrak. Dat ligt volgens mij vooral aan het feit dat ze zelf tegen bijna alle mannen koud en afstandelijk deed. Dan ontstaat er ook helemaal geen gevoel... :')
Er zit geen enkele spontaniteit in die meid. Ook dat die gast een fles bubbels had meegenomen op die berg, zegt ze "oh lekker." Geen lachje (ook al wist ze het misschien al) slaak een kreetje gooi je handen in de lucht weet ik veel doe eens blij ofzo. Zelfs als het een gespeelde verrassing was, dan kan je er in ieder geval samen om lachen. Niks, noppes nada -O-
pi_220252394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zit geen enkele spontaniteit in die meid. Ook dat die gast een fles bubbels had meegenomen op die berg, zegt ze "oh lekker." Geen lachje (ook al wist ze het misschien al) slaak een kreetje gooi je handen in de lucht weet ik veel doe eens blij ofzo. Zelfs als het een gespeelde verrassing was, dan kan je er in ieder geval samen om lachen. Niks, noppes nada -O-
Oja, dat zag zo koud uit op dat bankje. Brrrr en dan ook nog koude bubbels, had een thermoskan warme choco met rum gepakt..

Maar jullie zijn bijna gelijk met de vooruitkijkers.. *O*
pi_220252453
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oja, dat zag zo koud uit op dat bankje. Brrrr en dan ook nog koude bubbels, had een thermoskan warme choco met rum gepakt..

Maar jullie zijn bijna gelijk met de vooruitkijkers.. *O*
Ja ik heb al zin in de reünie *) , morgen kabbelt het nog wat verder.
pi_220252610
Rick Evers.

quote:
Zes kandidaten in één uitzending vandaag. Geen vijf, maar zes. Dat gebeurt zelden. Werk aan de winkel voor mij. Laten we snel beginnen met de een-na-laatste samenvatting. Daar gaan we.

Ik begin uiteraard met Claudia, want die heb ik vorige week in de luchtballonuitzending een beetje tekort gedaan. Wat overigens volledig de schuld was van die Alfa Romeo-man, maar dat terzijde. Claudia dus. Ze wil met beide mannen praten. ‘Serieus praten. De vraag is alleen: …’ Daarna liet ze een stilte vallen en zei ze: ‘… Wat willen jullie drinken?’ Briljant.

Claudia is een slimme vrouw. Die weet hoe je het ijs moet breken. En dat niet alleen. Ze weet ook hoe ze haar mannen zo ver krijgt dat ze haar in de ogen blijven aankijken. Gewoon zorgen voor een opvallend diep decolleté. In het mannenbrein blijft zich dan automatisch het volgende zinnetje herhalen: naar de ogen blijven kijken, naar de ogen blijven kijken, naar de ogen blijven kijken.

Waar het op neer komt, is dat het programma voor Claudia te vroeg is afgelopen. Eigenlijk is het de bedoeling om nu een keus te maken, maar Clau heeft er maling aan. Die verlengt het avontuur nog even. Wordt het de zweefneef of de testosteronaap? De diepe oceaan of de stevige rivier. De muzikant of de bajesklant?

En weet je wat ik zo gek vind? Die Raoul vond ze toch ook leuk? Is die dan ook nog in de race? Want die ging toch alleen weg vanwege de hond? Daar had ze toch zo’n goede klik mee? Zouden er donderdag drie mannen naast haar op de bank zitten? Of is het bij Claudia uit het oog, uit het hart? Vinden jullie dat ik veel vragen stel?

Verder was het een kabbelende uitzending. Zonder de uitbundige Philip is er bij Hanneke bijvoorbeeld geen klap meer aan. Ja, Dave is er nog en die is heel aardig en begrijpt haar heel goed. Datzelfde geldt trouwens voor de bakker, de slager en de man bij de skiverhuur. Maar om ze nou vast te pakken of een mondzoen te geven … nee.

Hanneke wil wel contact houden met Dave. Dat zeggen mensen meestal als ze nog drie appjes sturen en het dan dood laten bloeden. Gelukkig staat ze wel open voor een nieuwe liefde. Volgens Hanneke komt er misschien ooit een leuke man naar beneden vallen. Daarom doet ze altijd zo druk met haar handen. Dan kan ze die opvangen.

Het grootste vraagteken van het programma vind ik de klik tussen Monique en Peter. Ik kom morgen pas met een voorspelling en ik ben er ook nog niet helemaal uit. Is dit ontluikende liefde of beginnende vriendschap? Ik neig ernaar dat ze liever met elkaar kaasfonduen dan met elkaar onder de lakens kruipen. Maar misschien heb ik het mis.

Bij André is het duidelijk. Meneertje one-hunderd-and-eighty weet het zelf nog niet, maar hij is gewoon tot over zijn oren verliefd. Zelf vindt hij verliefdheid een groot woord. Dikke onzin natuurlijk. Medewerkerstevredenheidsonderzoek, dat is pas een groot woord. Net als arbeidsongeschiktheidsverzekering. En koffiezetapparaatontkalkingsmiddel. Of wat dacht je van kinderboerderijgeitenvoederbak. Zo. Nu jij weer, Dré.

Nee, ik heb gewoon vet veel vertrouwen in André en Debbie. En weet je waarom? Omdat Debbie al de nodige beproevingen heeft doorstaan. Een etentje met de schoonfamilie bijvoorbeeld. Inclusief Opa Handenknijper. Of wat dacht je van Maandagavond Dartavond met al zijn Spaanse amigo’s. En ze is niet gillend weggerend hè. Ze is er gewoon nog. Still going strong. Go Debbie!

Tijd voor een blokje slecht nieuws: Gilbert is er ook nog. Sterker nog, hij is gelukkiger dan ooit. Els is zijn engel die op aarde is neergedaald en hij wil haar alles geven. De fonkelende juwelen van zijn moeder, zijn gevoelige dagboek en vanavond een flinke beurt in een hotel in de stad.

Nou Rick, dat kan wel wat minder toch.
Excuus, ik liet me even gaan.

Feit is dat Gilbert zo blij is als een kind in een snoepwinkel. Hij kan wel janken. En dat doet hij dan ook. Om alles. Sinds het programma Het Spijt Me heb ik niet meer iemand zo veel zien huilen op nationale televisie. Gevoelige jongen of ontzettende zak hooi? We zien het donderdag bij de reünie.

Tot slot de absolute sterren van het programma. De reden waarvoor programma’s als deze bestaan. En dan kunnen duizenden mensen roeptoeteren dat het saai is, of langdradig, of nep. Maar dan zeg ik: kijk naar Robin en Pearl. Als je daar niet blij van wordt, heb je gewoon poep in je ogen. Sterker nog, ik word er bijna emotioneel van. Maar ik huil niet, want ik ben Gilbert niet.

Tot morgen. De allerlaatste reguliere uitzending en dus ook de allerlaatste samenvatting.

- Ahhhhhh Rick, je doet toch wel de reünie, alsjeblieeeeeeft?

Nee. Die doe ik nooit.

- Ahhhhhhh, waarom niet?

Omdat ik ook wel een keertje zonder laptop op schoot tv wil kijken.

- Ahhhhhh, toe nou, pleasssseeeee

Hou op te zeuren. Ik heb 26 afleveringen voor jullie samengevat. Morgen zelfs 27. Het is mooi geweest.

- Oké, oké, maar doe je dan in de zomer wel weer B&B Vol Liefde?

Tuurlijk doe ik dat. Zo ben ik.

- Gelukkig. En nu ik je toch spreek: heb je nog plek bij je schrijftrainingen?

Nou, het gaat vreselijk hard, maar nog wel een paar ja.

- Waar vind ik meer info?

Op rickevers.nl. Ga maar eens kijken.

- Ga ik doen. Nou, truste hè.

Truste.
pi_220252636
Jammer van je laatste stukkie over jezelf Rick :{
pi_220252654
Chrystell zegt steeds Pirrel :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 04-03-2026 00:07:32 ]
pi_220252728
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef Blues het volgende:
Jammer van je laatste stukkie over jezelf Rick :{
Hij laat ons iig gratis lezen.. :D (zonder irritante reclame.. 8-) )
pi_220253473
Aha! Het is dus bijna afgelopen lees ik, hèhè poepoe
Ben benieuwd naar die reunie donderdag
  woensdag 4 maart 2026 @ 09:00:03 #250
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220253663
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef Kanaroe het volgende:
Aha! Het is dus bijna afgelopen lees ik, hèhè poepoe
Ben benieuwd naar die reunie donderdag
Ik ook. Vooral naar Monique en Elsje. Oh en misschien Claudia, hoop dat ze samen is met Raoul :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')