quote:‘Hans kan lekker dansen’, aldus Thea. Voetje van de vloer. Het duurde wel even, want er was eerst reclame op de radio. Hans wil liever niet dansen op reclame. Behalve op de Lidl-reclame voor de mini’s. Dat is een liedje van de Party Animals. ‘Have you ever been mellow, have you ever trieeeeeed’. Vindt-ie lekker hoor, Gabber Hans.
Thea komt uit Zeeland dus die moest extra ver reizen. Op een gegeven moment dacht ze dat ze er eindelijk was en kroop ze meteen bij hem op schoot. Het bleek echter een bronzen beeld te zijn. De ontmoeting met de echte Hans was opvallend hartelijk. Ze knuffelden als twee oude bekenden en dronken Pinot Grigio in de zon. Toevallig Thea’s lievelingswijn. Zou ik ook zeggen.
Toen de avond viel en Hans drie dikke stukken skrei liet zien, was dat voor Thea hét moment om over haar stoma te vertellen. Ze is er onzeker over en is benieuwd hoe iemand erop reageert. Begripvol? Afwijzend? Hans had echter een derde variant: niet reageren. Hij hoorde het wel, maar belangrijker was hoeveel stukken vis hij nou moest klaarmaken.
Door naar Hanneke Handgebaar, die samen met Jordy een stuk ging wandelen met de hond. Ze vroeg of Jordy uren op een bankje kan zitten. Wat is dat voor vraag? Ik ken het antwoord wel. Jordy kan prima uren op een bank zitten. Wel het liefst binnen, beugeltje Grolsch in de hand, FC Twente – Ajax op tv. Geen probleem. Gelukkig kan Jordy dat na vandaag weer lekker thuis doen.
Er kwam ook een zenuwachtige veertigplusser aan in een oude Alfa. Ik denk dat-ie alleen maar naar Hanneke is gekomen om een stuk in zijn auto te kunnen rijden. Twee nachtjes slapen, een paar keer ongemakkelijk zwijgen aan tafel en dan fijn weer terugrijden. Het leven is mooi.
Elsje nam Ernst mee voor een afscheidsuitje naar een rendierenboerderij. Eentje kon er ook een trucje: de pet van Ernst afpakken. Haha. Even overwoog Ernst om ook zijn trucje te doen, maar hij was de spiritus vergeten. Daarna was het de beurt aan Elsje. De toon in haar stem verraadde meteen de ernst van de situatie: de koffieman is te laat, al deed hij dat natuurlijk niet espresso.
Gilbert heeft dus gewonnen. Nooit eerder in het programma zag ik iemand zo hard een ander uitzwaaien. Verder ben ik benieuwd hoe de laatste twee weken gaan verlopen. Denken jullie even mee?
A) Gilbert vraagt Elsje ten huwelijk.
B) Gilbert mist toch zijn voetbalmaten en vertrekt naar huis.
C) Gilbert wil oefenen met zoenen en komt met zijn tong vast te zitten tegen een lantaarnpaal waardoor de Zweedse ett ett två moet worden gebeld. Jeroen, Ronald, Mathijs en Ernst doen het thuis in de broek van het lachen en Elsje raakt door het voorval zo ontzettend afgeknapt dat ze volgend seizoen voor de derde keer meedoet aan Winter Vol Liefde.
Dan die andere kandidaat in Zweden. Het lijkt een beetje alsof wandelaar Jeannette bij Robin en Pearl op bezoek is. Ze ziet ook: daar kom je niet meer tussen. Gelukkig heeft ze een lieve kat thuis waar ze alle liefde op kwijt kan. Ze zei het echt. Ik ga daar verder niet op in, dat maakt het alleen maar erger.
Heeft Pearl dan nu eindelijk gewonnen? Zeker niet. Er komt nog een dame uit Ecuador. Maar lieve Pearl, maak je geen zorgen. Ik ga je helpen. Komt-ie.
Robin, ouwe meubelspuiter, ik weet dat je meeleest en ik wil dat je even heel goed naar mij luistert. Sommige oesters bevatten een parel. Dat gebeurt niet vaak en dat betekent dat je strontveel mazzel hebt. Die mazzel heb jij nu ook. Jij hebt een Surinaamse parel gevonden en het is een prachtexemplaar. Die moet je koesteren. Dat betekent dus ook dat je die Ecuadoriaanse dame straks vriendelijk ontvangt, even gezellig met haar gaat koken en babbelen of zo. Maar de volgende ochtend verzoek je haar de koffers weer in te pakken. Samen zwaaien jullie haar netjes uit en de rest ken je. Hottub, champie, eland. Veel geluk met elkaar!
Heb ik nog tijd voor André? Snel dan. Goh, die André toch hè. Helemaal niet zo’n watje als ik gedacht had. Lisette had hem beledigd en dat pikt onze André niet. ‘Ja maar, ja maar, ja maar’, jammerde Lisette nog. Maar Dré was onverbiddelijk. ‘Je kunt gaan.’ Laat het een les zijn voor de andere dames. Do. Not. Fuck. With. Dr. Dre.
Fijn weekend!
Ik loop wat achter, maar misschien wordt dit de Silwia van de Winter. Wel apart dat ze prijs stelt op zijn op zijn ondernemerschap. Net of ze haar eigen winkel gaat opgeven om daar opeen berg te gaan zitten. Dit lijkt me puur opportunisme.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:46 schreef Soury het volgende:
Saskia kan niet eens normaal lullen zo stijf staat haar hoofd. Klaas is gelijk verkochtHoe dan.
Dat vond ik erg leuk om te zien ondanks zijn zere pootje. En dat hij geen moeite heeft met de handicap van Thea siert hem, want dat lijkt mij toch niet niks. Leuke vrouw overigens, lekker vrolijk.quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:00 schreef golfer het volgende:
Dans met Hans had ook TT kunnen zijn.
Ik denk dat die dart avond een en ander kapot heeft gemaakt. Ze zat daar vrij neerbuigend met haar ogen te rollen en de volgende ochtend redelijk zeikerig te doen omdat hij bier had gedronken. Dat was niet heel respectvol.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vond ik erg leuk om te zien ondanks zijn zere pootje. En dat hij geen moeite heeft met de handicap van Thea siert hem, want dat lijkt mij toch niet niks. Leuke vrouw overigens, lekker vrolijk.![]()
Lisette had André beledigd, heb gemist waarmee?![]()
Datzelfde geldt toch ook voor alle dames bij Klaas?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:33 schreef Blues het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Elsje in Glib ziet hoor![]()
En Pearl... moet veel regelen en keuzes maken als ze samen verder gaan, dat bedenk
je toch ook al wel tevoren mocht het iets worden?
Thea gaat ook naar huis, want stilletjes wacht Hans op die buuv
Misschien ook zijn uiterlijk? En hoe hij in beeld gebracht wordt: Als je zijn vierkante houtenklazenkop met die permanente grimas zo verveelt ziet kijken als die andere gast a h woord is, moet je wel zijn moeder zijn om hem nog sympathiek te vinden. Monteer er nog wat minachtende uitspraken van hem tussen en zelfs een mensenvriend als ik wens hem minstens een schedelbasisfractuur toe.quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:33 schreef Blues het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Elsje in Glib ziet hoor![]()
Volgens is Glibert de eerste reality tv deelnemer waar NL unaniem over is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien ook zijn uiterlijk? En hoe hij in beeld gebracht wordt: Als je zijn vierkante houtenklazenkop met die permanente grimas zo verveelt ziet kijken als die andere gast a h woord is, moet je wel zijn moeder zijn om hem nog sympathiek te vinden. Monteer er nog wat minachtende uitspraken van hem tussen en zelfs een mensenvriend als ik wens hem minstens een schedelbasisfractuur toe.
Twijfelachtige eer welquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens is Glibert de eerste reality tv deelnemer waar NL unaniem over is.
Dat is het ook niet, maar bij sommige denk je wel eens, tja waarom zou jij dit nu vinden, daar is een reden voor...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:50 schreef NoCigar het volgende:
Apart trouwens dat al die tien+ jaar oudere kerels 'leeftijd niet zo belangrijk' vinden.
Dank voor de uitleg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:50 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik denk dat die dart avond een en ander kapot heeft gemaakt. Ze zat daar vrij neerbuigend met haar ogen te rollen en de volgende ochtend redelijk zeikerig te doen omdat hij bier had gedronken. Dat was niet heel respectvol.
Ik denk overigens niet dat ze het zo naar bedoelde, maar ik snap wel dat dat door hem niet leuk gevonden wordt.
Heb jij hem aangesproken dan? Raoul heeft namelijk een gezicht waar tig mannen onder vallen, kaal met baardje..quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:30 schreef Divje het volgende:
Zat ik vandaag niet ineens vlak naast Raoul op de boot naar Newcastlemet z'n mooie truitje
Nee herkende 'm direct en zag later op de dag z'n instagram post dattie een dagje Newcastle ging doenquote:Op zondag 22 februari 2026 18:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb jij hem aangesproken dan? Raoul heeft namelijk een gezicht waar tig mannen onder vallen, kaal met baardje..
Ze hebben gewoon een dealtje. Het zijn beiden slimme zakenlui. Zij wil haar cosmetische kliniek promoten, hij zijn gastenverblijf. Vandaar dat hij al die vrouwen op precies de activiteiten meeneemt die hij zijn gasten aanbiedt.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:30 schreef Remco het volgende:
Klaas heeft echt prachtige vrouwen over de vloer(gehad), en nu is die helemaal onder de indruk van Saskia? Die snap ik echt niet.
Als het programma werd gemaakt als Boer zoekt Vrouw had Hanneke al 3x een inzinking gehad waarvoor Yvon langs moest komen. Dit is totaal niet de manier waarop zij aan de man moet komen.
Ik vraag me af of ze überhaupt wel aan de man gaat komen. Alles in het leven lijkt haar moeite te kosten, maar het ligt vooral aan de ander.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:30 schreef Remco het volgende:
Als het programma werd gemaakt als Boer zoekt Vrouw had Hanneke al 3x een inzinking gehad waarvoor Yvon langs moest komen. Dit is totaal niet de manier waarop zij aan de man moet komen.
Dat is toch logisch, komt een aardig exemplaar binnen en Pearl is verliefd. Die heeft er geen zin in dat er weer een dame rond loopt. En dan is haar reactie voor te stellen en ik vind het nog knap hoe ze er mee om gaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Sinds de komst van die Ecuadoraanse een en al zuurheid op het gezicht van Pearl en dat toontje waarop ze praat in het 1 op 1tje met de camera/producer is ook tekenend....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:06 schreef Blues het volgende:
[..]Neeeej!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb me nog steeds ingehouden![]()
Ach ik hoop zo dat Robin voor Pearl kiest
It's weird being the same age as old people
[..]Ahhh..... Heel eerlijk ik heb zelf videoland. Maar ik vond dat topic zo chaotisch om te volgen omdat iedereen kijkt wanneer ze willen en heb besloten deze keer de uitzendingen te kijken als het uitgezonden wordt. Dan is het leuker met fok erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Omdat die andere dame zichzelf wel een beetje laat zien nu. Wat kleine sneertjes, en wat overdreven aanwezig.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:10 schreef Flory- het volgende:
Die Debbie lijkt wel voorbestemd voor André
Ja!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:10 schreef Flory- het volgende:
Die Debbie lijkt wel voorbestemd voor André
Ik ben en ga niet naar dat topic, blijf lekker bij julliequote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh..... Heel eerlijk ik heb zelf videoland. Maar ik vond dat topic zo chaotisch om te volgen omdat iedereen kijkt wanneer ze willen en heb besloten deze keer de uitzendingen te kijken als het uitgezonden wordt. Dan is het leuker met fok erbij.
[..]Af en toe toch een scheve schaats rijden, jajaja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Als Klaas en Sas gaan skiën, gaat Bar met Os wandelen. Als je de naam van de hond van je date afkort, dan begin je je al echt thuis te voelen hè. Jammer dat de schoolvakantie bijna voorbij is en Bar weer naar huis moet. Bij Sas trouwens van hetzelfde laken een pak.
Het woord lat-relatie viel weer. Dit keer bij Sas in de auto. Klaas werd er moedeloos van. Niet alle vrouwen hebben kinderen, maar de vrouwen van Klaas vaak wel. Verder heeft Sas geen idee hoe het allemaal moet. Ze vroeg hoe Klaas zijn vrouw straks gaat bezighouden. Hallo, de jaren zestig belde. Ze willen hun vraag terug.
Hoezo bezighouden? Ga lekker zelf wat doen. Is die vrouw serieus? Of is het een typetje van Iris Rulkens? Het kan niet anders of die Sas doet alleen mee voor de fame. Die komt helemaal niet voor Klaas. Die lanceert binnenkort haar eigen YouTube-kanaal ‘Strak met Sas’, let maar op.
In Zwitserland ging Monique met Harm op stap om de werkelijke Harm te zien. De echte persoon achter Harm. Wat we tot nu toe gezien hebben, is dus blijkbaar niet echt. Die blauwebessenliefhebbende kletsmajoor in dat fietspakje was een hologram. Misschien komt er zo een George Clooney look-a-like achter vandaan. Dat zou een stunt zijn zeg.
Helaas voor Monique bleek de echte Harm een kopie te zijn van de nep-Harm. Eentje die bovendien nog regelmatig zenuwachtig is. Zelfs als hij voor de klas staat. Hij telt dan tot drie en dan moet het stil zijn. Mijn zoontje van vijf trapt daar al niet meer in, maar goed. Monique vindt Harm een lieve man. En dan weet je het wel.
Oh ja, er kwam ook een nieuwe man: Freddy. Hij deed triatlons en heeft hoog gevolleybald. En dat klinkt heel sportief, maar Peter maakt zich geen enkele zorgen, want Fred heeft ook een buik. Bovendien kan Peter iets wat bijna niemand anders kan: het snoer van de stofzuiger in één keer oprollen. WAT. EEN. HELD. Als ik Monique was, stuurde ik die andere twee direct weg.
Goed. Tijd voor een Scandinavisch blokje, te beginnen in Zweden. Pearl had een bordje ‘verboden voor vrouwen’ gemaakt, maar ze was net te laat. Fokking hell, daar komt Chrysthell. Geboren in Ecuador and she ticks all the boxes. Oh nee, oh nee. Maar lieve Pearl, maak je alsjeblieft geen zorgen. Ik heb goed nieuws voor je. Let op:
Misschien heb je het zelf nog niet door, maar die kale meubelspuiter is hartstikke gek op je. Sterker nog: hij is smoorverliefd op zijn Surinaamse parel. Al komt er zo een Volvo aanrijden met Jennifer Lopez, Beyonce en Salma Hayek erin en alle drie vechten ze om jouw Robin. Dan zal ‘ie zeggen: ‘Dames, ik vind het hartstikke gezellig dat jullie er zijn, maar willen jullie weer gaan want ik wil zo met mijn meissie dansen.’
Door naar Noorwegen, waar Hans een nieuw woord heeft bedacht. Hij vindt Thea enthousiastisch. Prachtig. Ik hou van nieuwe woorden. En de beste man heeft gelijk. Thea is een fantastisch leuke vrouw die overal enthousiast van wordt. Haar energie is besmettelijk. Of zoals Hans zou zeggen: energiestekelijk. Lekker samen steppen. Prachtig, die grijsrijders in Oslo.
Tot slot Andorra, waar Yasmine de lichtshow geen reet aan vond. Ze zou er niet voor naar Andorra vliegen. Typisch Yasmine. Volgens André is ze gewoon zichzelf. Eerlijk. Prominent op de voorgrond. Nadrukkelijk aanwezig. Veelal luidruchtig. Aandacht opeisend. Uitgesproken. Hennetje-de-voorste.
Wat er verder allemaal gebeurde, weet ik niet zo goed. Ik was continu afgeleid omdat de touwtjes van Andrés hoodie nogal scheef hingen. Dus Dré, trek effe aan die linker, dan hangen ze weer gelijk.
Tot morgen. Dan krijgen we opnieuw een keukentafelgesprek van Twijfelklaas. Ik zie er nu al tegenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |