Bij elkaar te houden? Dat is niet bepaald gelukt wel?quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:19 schreef polderturk het volgende:
Hij heeft zijn werk goed gedaan.
Het was een moeilijke klus om zulke verschillende partijen bij elkaar te houden en tegelijkertijd het land te regeren.
Dank je wel voor je inzet Premier Dick Schoof.
Hij heeft ze een keer bij elkaar gezet, de deur op slot gedaan en ze mochten er niet uit voor er een overeenkomst was. Dat was dacht ik niet in een spreekkamer maar in een gebouw. Maar dan kan je ze ook een paar dagen of weken opsluiten!quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb geen idee of hij het goed gedaan heeft maar ik wil ‘m best bedanken.
Oh dat klinkt goed, de Madeleine Albrightmethode. En ik weet dat hij geen ervaring had.quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:36 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Hij heeft ze een keer bij elkaar gezet, de deur op slot gedaan en ze mochten er niet uit voor er een overeenkomst was. Dat was dacht ik niet in een spreekkamer maar in een gebouw. Maar dan kan je ze ook een paar dagen of weken opsluiten!
Hij kan dus wel doortastend optreden met respect voor de democratie. Daarvoor dank.
Triest. Zeer triest.quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:21 schreef KareldeStoute het volgende:
Bedankt voor het mede mogelijk maken van het toetreden van extreemrechts tot de Nederlandse regering, Dick.
Hij oogde de eerste tijd stijf en strak. Maar tegen dat het om was, was hij veranderd. Hij bleek het erg leuk te vinden en ook goedlachs te kunnen zijn.Dit kabinet heeft te weinig tijd gehad om de draai te vinden en te laten zien wat ze kunnen. Er was immers veel onervarenheid.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:00 schreef Hexagon het volgende:
Wat zal die man blij zijn als het klaar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |