Oh. Dan had ik hem vannacht al kunnen kijken. Kon weer eens niet slapenquote:
Dat was echt slecht ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die scene dat Rhaenyra werd opgesloten in een ruimte met 2 deuren was wel mega cringe. Al helemaal dat ze vervolgens gaat huilen en kleren kapotmaakt om te klagen over haar zwakke vrouwenlichaam? Is dat geschreven door een 13 jarige Tate student ofzo?
Haar probleem is dat ze zich als een totale idioot gedraagt. Met een draak maakt het weinig uit wat voor lichaam ze heeft ze kan flink mensen roosteren als ze wil.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat was echt slecht ja.
Ik dacht dat ze haar kleren in de fik zou steken zodat de bewaker de deur wel moest openen.
Toch ook wel een beetje eigen schuld, hij hoorde daar niet te zijn.quote:
Ze is een nepo kindje dat blijkbaar bijna niets kan.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:41 schreef Breekfast het volgende:
Erg toffe aflevering![]()
Kleine irritatie is wel dat kamp Rhaenyra enkel emotionele/impulsieve beslissingen lijkt te kunnen nemen. Rhaenyra zelf lijkt een inzinking nabij.
Team Groen was toch ook aardig aan het falen:quote:Op maandag 22 juni 2026 18:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Viel niet tegen.
Wel een hoop gefaal, team Rhaenyra was niet erg competent.
Alicent is een grote trol. Die kan echt niet bedenken hoe snel ze van plan moet veranderen om een nieuw verraad plegen.
Die scene dat Rhaenyra werd opgesloten in een ruimte met 2 deuren was wel mega cringe. Al helemaal dat ze vervolgens gaat huilen en kleren kapotmaakt om te klagen over haar zwakke vrouwenlichaam? Is dat geschreven door een 13 jarige Tate student ofzo?
Ik heb dit weekend de seizoen 2 finale nog een keer gekeken. Dan weet je voldoende!quote:Op maandag 22 juni 2026 00:20 schreef Gremen het volgende:
Ik weet al niet meer wat er in vorige seizoen was gebeurd.
Ik heb dit weekend de seizoen 2 finale nog een keer gekeken. Dan weet je voldoende!quote:Op maandag 22 juni 2026 00:20 schreef Gremen het volgende:
Ik weet al niet meer wat er in vorige seizoen was gebeurd.
Wat mij betreft was dit de enigszins vertraagde finale van seizoen 2. Heerlijke aflevering!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef Vlinder het volgende:
Ik heb ooit eens gedetailleerde kaarten van Kingslanding en alle kastelen gezien. De afstand van de Red Keep naar de grote torens enzo. (Kom natuurlijk nu niet op de namen)kan iemand van jullie deze wel vinden?
Weet ik tochquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:20 schreef Vlinder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een foto van onze schoonheid gevonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |