abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220139349
Ik ben dit jaar voor Japan. Altijd een topland gevonden.

Met Zuid-Amerikanen heb ik weinig tot niets. Europese landen vind ik ook maar ruk. Als Iran het goed doet, vind ik dat ook top. Curaçao is een goede derde.

Landen waarvan ik hoop dat ze er snel uitliggen zijn Duitsland, Frankrijk, België, Italië, Spanje, Argentinië en de VS.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 19 februari 2026 @ 05:46:18 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220139368
Ik ga er geen enkele wedstrijd van kijken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220139400
Nederland
pi_220139449
Nederland

En absoluut niet voor de VS
pi_220139472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:43 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland

En absoluut niet voor de VS
En waarom ben je voor Nederland?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220139478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
En waarom ben je voor Nederland?
Omdat ik Nederlander ben, al zeg ik wel eerlijk dat de band met het huidige elftal minder is dan vroeger, van z’n Depay word ik niet vrolijk bijvoorbeeld
pi_220139516
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat ik Nederlander ben, al zeg ik wel eerlijk dat de band met het huidige elftal minder is dan vroeger, van z’n Depay word ik niet vrolijk bijvoorbeeld
Slechte reden lijkt me. Je had ook ergens anders geboren kunnen worden. Ik ben over het algemeen voor mooi voetbal. Nederland levert vaak wel mooi voetbal, maar de laatste jaren minder. Kan me wel voorstellen dat de band met het elftal minder is geworden ... als je ziet dat er nog drie blanke jongens meedoen ofzo. Niet dat ik iets tegen die donkere jongens heb hoor, en vaak zijn het de beste spelers, maar je herkent je er toch minder snel in merk ik.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220139738
Nederland, Spanje, Mexico, Kroatië, de Baltische staten, Finland.

Noorwegen en Zweden ook bij dat rijtje in de zomersporten, maar in de wintersporten is dat minder verrassend. Verder niet specifiek de kleine landen die niet standaard medailles halen.

Bij de grote landen heb ik het meeste antipathie voor de VS en China (Rusland niet meegerekend). Canada (ook vooral in de winter een groot land), Italië en Japan en het eerder genoemde Noorwegen/Zweden (en Jamaica/Kenia op de Zomerspelen) kunnen op meer steun rekenen dan de andere grotere landen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220139814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland, Spanje, Mexico, Kroatië, de Baltische staten, Finland.

Noorwegen en Zweden ook bij dat rijtje in de zomersporten, maar in de wintersporten is dat minder verrassend. Verder niet specifiek de kleine landen die niet standaard medailles halen.

Bij de grote landen heb ik het meeste antipathie voor de VS en China (Rusland niet meegerekend). Canada (ook vooral in de winter een groot land), Italië en Japan en het eerder genoemde Noorwegen/Zweden (en Jamaica/Kenia op de Zomerspelen) kunnen op meer steun rekenen dan de andere grotere landen.
Het gaat over het WK Voetbal.

Goeiemorgen _O-

:T
pi_220140265
quote:
3s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:29 schreef Socios het volgende:

[..]
Het gaat over het WK Voetbal.

Goeiemorgen _O-

:T
Tot deze reactie dacht ik ook dat dit een topic is OWS was. Wie opent het WK forum nu ook al in februari :')
  donderdag 19 februari 2026 @ 09:26:37 #11
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220140267
Holland.

En verder voor geen enkel land.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 19 februari 2026 @ 09:27:31 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220140277
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:43 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland

En absoluut niet voor de VS
Dat zal ze leren!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220140360
quote:
3s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:29 schreef Socios het volgende:

[..]
Het gaat over het WK Voetbal.

Goeiemorgen _O-

:T
Dan schrap alle landen die niet meedoen en zet Frankrijk op mijn haatlijstje.

Tot zover.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220142573
Ik ga juichen als het weer voorbij is.
Voetbal heeft me nog nooit kunnen boeien.
pi_220142600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:59 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Slechte reden lijkt me. Je had ook ergens anders geboren kunnen worden. Ik ben over het algemeen voor mooi voetbal. Nederland levert vaak wel mooi voetbal, maar de laatste jaren minder. Kan me wel voorstellen dat de band met het elftal minder is geworden ... als je ziet dat er nog drie blanke jongens meedoen ofzo. Niet dat ik iets tegen die donkere jongens heb hoor, en vaak zijn het de beste spelers, maar je herkent je er toch minder snel in merk ik.
Klopt maar ik ben hier geboren

Sommige spelers hebben gewoon een foute uitstraling zoals Depay
pi_220149490
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 13:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar ik ben hier geboren

Sommige spelers hebben gewoon een foute uitstraling zoals Depay
Zeker. Vind het ook geen groot voetballer. We hebben al betere spitsen gehad.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220150409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 05:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Zeker. Vind het ook geen groot voetballer. We hebben al betere spitsen gehad.
Wie is we?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220150465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wie is we?
Nederland :P
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220150615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:39 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nederland :P
Ohh ik dacht dat je niet zo van Nederland was met al die regeltjes hier en de donkere jongens in Oranje. Niet dat je daar iets tegen hebt natuurlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220150659
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ohh ik dacht dat je niet zo van Nederland was met al die regeltjes hier en de donkere jongens in Oranje. Niet dat je daar iets tegen hebt natuurlijk.
Nou wel liever een Bergkamp dan een Kluivert bijvoorbeeld, maar ook Kluivert was veel en veel beter dan Depay.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220150688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou wel liever een Bergkamp dan een Kluivert bijvoorbeeld, maar ook Kluivert was veel en veel beter dan Depay.
Mensen die een voorkeur voor spelers hebben op basis van huidskleur, hadden ze daar maar een term voor bedacht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220151260
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Mensen die een voorkeur voor spelers hebben op basis van huidskleur, hadden ze daar maar een term voor bedacht.
Het is meer dat ik me als blanke jongen eerder kan herkennen in een type Bergkamp dan in een type Kluivert. Kluivert was natuurlijk een fantastische spits. Maar Bergkamp was nog beter dan Kluivert, dat staat buiten kijf.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 10:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is meer dat ik me als blanke jongen eerder kan herkennen in een type Bergkamp dan in een type Kluivert. Kluivert was natuurlijk een fantastische spits. Maar Bergkamp was nog beter dan Kluivert, dat staat buiten kijf.
Bijzonder zo gefixeerd op kleur te zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220151352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Bijzonder zo gefixeerd op kleur te zijn.
Nou niet gefixeerd, maar als 80% van de spelers donker is en typetjes zijn als Depay, dan heb ik wel moeite om me daarin te herkennen ja.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:01 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou niet gefixeerd, maar als 80% van de spelers donker is en typetjes zijn als Depay, dan heb ik wel moeite om me daarin te herkennen ja.
Het is gefixeerd als je kleur niet los kunt zien van voetbalkwaliteiten.

Maar Memphis draagt natuurlijk wel eens een hoed of een haarband, dat motten we niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')