abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220718471
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Italie doet niet mee
Ik bedoel meer in het algemeen dat ik het een onsympathiek land vind.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:31:38 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220721016
Die Mannschaft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220737734
Ik sta volledig achter Die Mannschaft.
pi_220737753
Mensen die juichen voor Duitsland zijn van die types die hun ouders zouden verraden in WW2
pi_220827511
Wel: Nederland, Spanje en Engeland
Niet: Duitsland en Frankrijk

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 19:20:15 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 19:19:13 #81
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220827518
Duitsland uiteraard.
AZ
ALKMAAR
  zondag 17 mei 2026 @ 19:41:15 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220827674
Wel: Nederland
Absoluut niet: Marokko
pi_220832883
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Wel: Nederland
Absoluut niet: Marokko
:')
  maandag 18 mei 2026 @ 15:17:45 #84
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220832897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die juichen voor Duitsland zijn van die types die hun ouders zouden verraden in WW2
Zou dat zelfs doen zonder WW2, maar ze zouden hetzelfde voor mij doen dus dat trekt het eea wel weer recht.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 18 mei 2026 @ 15:23:09 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220832935
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:')
Dan wordt het een giga puinhoop in Nederland.
pi_220832983
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dan wordt het een giga puinhoop in Nederland.
Giga nog wel _O- ik zou minder TV kijken als ik jou was
pi_220833005
Canada
Mexico
Verenigde Staten
Japan
Nieuw-Zeeland
Oezbekistan
Zuid-Korea
Jordanië
Brazilië
Ecuador
Uruguay
Colombia
Paraguay
Australië
Tunesië
Ghana
Kaapverdië
Zuid-Afrika
Ivoorkust
Senegal
Frankrijk
Kroatië
Portugal
Noorwegen
Duitsland
Nederland
België
Schotland
Oostenrijk
Zwitserland
Haïti
Panama
Tsjechië
Bosnië en Herzegovina
Zweden
DR Congo
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  maandag 18 mei 2026 @ 16:32:12 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220833517
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Giga nog wel _O- ik zou minder TV kijken als ik jou was
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
pi_220833523
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaas
  maandag 18 mei 2026 @ 16:50:55 #90
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220833578
Ik juich ook nooit voor Frankrijk trouwens.
pi_220834262
Japan, want dat is een leuk en gedreven team dat ver kan komen.
Team USA, omdat het sportklimaat daar altijd geweldig is.

Met Zuid Amerikaanse landen heb ik nooit veel en met Mexico nog minder. De drugscartels en de brute manier waarop ook onschuldige mensen daar worden afgeslacht vind ik gewoon te erg.

Met Nederland heb ik ook niks, het team komt apathisch over en ik erger me aan de houding van Memphis.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Deluzion- op 18-05-2026 19:08:55 ]
greetings and salutations
  maandag 18 mei 2026 @ 20:13:50 #92
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220835095
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaas
Als ze winnen ook helaas. Stukje mediterrane beleving gekoppeld aan cultuur.
Life is what you make it.
pi_220835097
Duitsland
U MAD?
pi_220835099
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
:D Dan zijn de Turken
  maandag 18 mei 2026 @ 20:16:18 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220835118
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:D Dan zijn de Turken
Ohwww, foutje :+
pi_220835135
1e team: Japan 🇯🇵
2e team: Curaçao
3e team: Brazilië Seleção
4e team: Nederland
Laatste team: Marokko

Ik ga nog shirtje kopen van Japan en ga JUICHEN als ze van Nederland winnen
pi_220835243
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:02 schreef -Deluzion- het volgende:
Japan, want dat is een leuk en gedreven team dat ver kan komen.
Team USA, omdat het sportklimaat daar altijd geweldig is.

Met Zuid Amerikaanse landen heb ik nooit veel en met Mexico nog minder. De drugscartels en de brute manier waarop ook onschuldige mensen daar worden afgeslacht vind ik gewoon te erg.

Met Nederland heb ik ook niks, het team komt apathisch over en ik erger me aan de houding van Memphis.
Absoluut geen sympathiek elftal. Virgil, Memphis, Weghorst, Xavi (gaat niet mee maar goed), maar ook Koeman zijn echt verschrikkelijk. Voorheen zat daar ook nog Wijnaldum bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door SwebbeSensje op 18-05-2026 20:38:38 ]
pi_220854782
Ik wens alleen een snelle exit voor het oervervelende Engeland. Dan begint het toernooi pas echt.
pi_220871130
Nederland en Turkije, maar ik heb ook een zwak voor Japan en Colombia, dat van Colombia komt nog van de tijd van spelers als Valdarama en Asprilla _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:14 #100
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220871504
Finland 🙌
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')