Ik bedoel meer in het algemeen dat ik het een onsympathiek land vind.quote:
Zou dat zelfs doen zonder WW2, maar ze zouden hetzelfde voor mij doen dus dat trekt het eea wel weer recht.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die juichen voor Duitsland zijn van die types die hun ouders zouden verraden in WW2
Giga nog welquote:Op maandag 18 mei 2026 15:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan wordt het een giga puinhoop in Nederland.
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Giga nog welik zou minder TV kijken als ik jou was
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaasquote:Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
Als ze winnen ook helaas. Stukje mediterrane beleving gekoppeld aan cultuur.quote:Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaas
quote:Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
Absoluut geen sympathiek elftal. Virgil, Memphis, Weghorst, Xavi (gaat niet mee maar goed), maar ook Koeman zijn echt verschrikkelijk. Voorheen zat daar ook nog Wijnaldum bij.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:02 schreef -Deluzion- het volgende:
Japan, want dat is een leuk en gedreven team dat ver kan komen.
Team USA, omdat het sportklimaat daar altijd geweldig is.
Met Zuid Amerikaanse landen heb ik nooit veel en met Mexico nog minder. De drugscartels en de brute manier waarop ook onschuldige mensen daar worden afgeslacht vind ik gewoon te erg.
Met Nederland heb ik ook niks, het team komt apathisch over en ik erger me aan de houding van Memphis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |