abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220139349
Ik ben dit jaar voor Japan. Altijd een topland gevonden.

Met Zuid-Amerikanen heb ik weinig tot niets. Europese landen vind ik ook maar ruk. Als Iran het goed doet, vind ik dat ook top. Curaçao is een goede derde.

Landen waarvan ik hoop dat ze er snel uitliggen zijn Duitsland, Frankrijk, België, Italië, Spanje, Argentinië en de VS.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 19 februari 2026 @ 05:46:18 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220139368
Ik ga er geen enkele wedstrijd van kijken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220139400
Nederland
pi_220139449
Nederland

En absoluut niet voor de VS
pi_220139472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:43 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland

En absoluut niet voor de VS
En waarom ben je voor Nederland?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220139478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
En waarom ben je voor Nederland?
Omdat ik Nederlander ben, al zeg ik wel eerlijk dat de band met het huidige elftal minder is dan vroeger, van z’n Depay word ik niet vrolijk bijvoorbeeld
pi_220139516
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat ik Nederlander ben, al zeg ik wel eerlijk dat de band met het huidige elftal minder is dan vroeger, van z’n Depay word ik niet vrolijk bijvoorbeeld
Slechte reden lijkt me. Je had ook ergens anders geboren kunnen worden. Ik ben over het algemeen voor mooi voetbal. Nederland levert vaak wel mooi voetbal, maar de laatste jaren minder. Kan me wel voorstellen dat de band met het elftal minder is geworden ... als je ziet dat er nog drie blanke jongens meedoen ofzo. Niet dat ik iets tegen die donkere jongens heb hoor, en vaak zijn het de beste spelers, maar je herkent je er toch minder snel in merk ik.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220139738
Nederland, Spanje, Mexico, Kroatië, de Baltische staten, Finland.

Noorwegen en Zweden ook bij dat rijtje in de zomersporten, maar in de wintersporten is dat minder verrassend. Verder niet specifiek de kleine landen die niet standaard medailles halen.

Bij de grote landen heb ik het meeste antipathie voor de VS en China (Rusland niet meegerekend). Canada (ook vooral in de winter een groot land), Italië en Japan en het eerder genoemde Noorwegen/Zweden (en Jamaica/Kenia op de Zomerspelen) kunnen op meer steun rekenen dan de andere grotere landen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220139814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland, Spanje, Mexico, Kroatië, de Baltische staten, Finland.

Noorwegen en Zweden ook bij dat rijtje in de zomersporten, maar in de wintersporten is dat minder verrassend. Verder niet specifiek de kleine landen die niet standaard medailles halen.

Bij de grote landen heb ik het meeste antipathie voor de VS en China (Rusland niet meegerekend). Canada (ook vooral in de winter een groot land), Italië en Japan en het eerder genoemde Noorwegen/Zweden (en Jamaica/Kenia op de Zomerspelen) kunnen op meer steun rekenen dan de andere grotere landen.
Het gaat over het WK Voetbal.

Goeiemorgen _O-

:T
pi_220140265
quote:
3s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:29 schreef Socios het volgende:

[..]
Het gaat over het WK Voetbal.

Goeiemorgen _O-

:T
Tot deze reactie dacht ik ook dat dit een topic is OWS was. Wie opent het WK forum nu ook al in februari :')
  donderdag 19 februari 2026 @ 09:26:37 #11
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220140267
Holland.

En verder voor geen enkel land.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 19 februari 2026 @ 09:27:31 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220140277
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:43 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland

En absoluut niet voor de VS
Dat zal ze leren!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220140360
quote:
3s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:29 schreef Socios het volgende:

[..]
Het gaat over het WK Voetbal.

Goeiemorgen _O-

:T
Dan schrap alle landen die niet meedoen en zet Frankrijk op mijn haatlijstje.

Tot zover.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220142573
Ik ga juichen als het weer voorbij is.
Voetbal heeft me nog nooit kunnen boeien.
pi_220142600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:59 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Slechte reden lijkt me. Je had ook ergens anders geboren kunnen worden. Ik ben over het algemeen voor mooi voetbal. Nederland levert vaak wel mooi voetbal, maar de laatste jaren minder. Kan me wel voorstellen dat de band met het elftal minder is geworden ... als je ziet dat er nog drie blanke jongens meedoen ofzo. Niet dat ik iets tegen die donkere jongens heb hoor, en vaak zijn het de beste spelers, maar je herkent je er toch minder snel in merk ik.
Klopt maar ik ben hier geboren

Sommige spelers hebben gewoon een foute uitstraling zoals Depay
pi_220149490
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 13:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar ik ben hier geboren

Sommige spelers hebben gewoon een foute uitstraling zoals Depay
Zeker. Vind het ook geen groot voetballer. We hebben al betere spitsen gehad.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220150409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 05:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Zeker. Vind het ook geen groot voetballer. We hebben al betere spitsen gehad.
Wie is we?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220150465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wie is we?
Nederland :P
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220150615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:39 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nederland :P
Ohh ik dacht dat je niet zo van Nederland was met al die regeltjes hier en de donkere jongens in Oranje. Niet dat je daar iets tegen hebt natuurlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220150659
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ohh ik dacht dat je niet zo van Nederland was met al die regeltjes hier en de donkere jongens in Oranje. Niet dat je daar iets tegen hebt natuurlijk.
Nou wel liever een Bergkamp dan een Kluivert bijvoorbeeld, maar ook Kluivert was veel en veel beter dan Depay.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220150688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou wel liever een Bergkamp dan een Kluivert bijvoorbeeld, maar ook Kluivert was veel en veel beter dan Depay.
Mensen die een voorkeur voor spelers hebben op basis van huidskleur, hadden ze daar maar een term voor bedacht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220151260
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Mensen die een voorkeur voor spelers hebben op basis van huidskleur, hadden ze daar maar een term voor bedacht.
Het is meer dat ik me als blanke jongen eerder kan herkennen in een type Bergkamp dan in een type Kluivert. Kluivert was natuurlijk een fantastische spits. Maar Bergkamp was nog beter dan Kluivert, dat staat buiten kijf.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 10:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is meer dat ik me als blanke jongen eerder kan herkennen in een type Bergkamp dan in een type Kluivert. Kluivert was natuurlijk een fantastische spits. Maar Bergkamp was nog beter dan Kluivert, dat staat buiten kijf.
Bijzonder zo gefixeerd op kleur te zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220151352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Bijzonder zo gefixeerd op kleur te zijn.
Nou niet gefixeerd, maar als 80% van de spelers donker is en typetjes zijn als Depay, dan heb ik wel moeite om me daarin te herkennen ja.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:01 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou niet gefixeerd, maar als 80% van de spelers donker is en typetjes zijn als Depay, dan heb ik wel moeite om me daarin te herkennen ja.
Het is gefixeerd als je kleur niet los kunt zien van voetbalkwaliteiten.

Maar Memphis draagt natuurlijk wel eens een hoed of een haarband, dat motten we niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220151410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is gefixeerd als je kleur niet los kunt zien van voetbalkwaliteiten.

Maar Memphis draagt natuurlijk wel eens een hoed of een haarband, dat motten we niet.
Nou het is meer ... kijk dat elftal vertegenwoordigt je land, dus je moet jezelf er ook wel in kunnen herkennen. En dat wordt soms moeilijk. In 88 had je gewoon 8 of 9 blanke jongens met een paar Surinamers, en dat was het dan. Dat vormde wel een afspiegeling van Nederland. Als kind kon ik me voorstellen dat ik later een nieuwe Van Basten of Van Breukelen zou worden. Nu kan ik de namen van die jongens niet eens onthouden. Heet die gozer nu Memphis of Depay? In 1998 had je ook nog Van der Sar, De Boertjes, Bergkamp, Overmars, Ooijer, Stam, Jonk, Cocu ... en dan inderdaad een Davids, Kluivert en Seedorf erbij. Nu kan ik me er niet meer mee vereenzelvigen. Zo is het nu eenmaal.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:09 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou het is meer ... kijk dat elftal vertegenwoordigt je land, dus je moet jezelf er ook wel in kunnen herkennen. En dat wordt soms moeilijk. In 88 had je gewoon 8 of 9 blanke jongens met een paar Surinamers, en dat was het dan. Dat vormde wel een afspiegeling van Nederland. Als kind kon ik me voorstellen dat ik later een nieuwe Van Basten of Van Breukelen zou worden. Nu kan ik de namen van die jongens niet eens onthouden. Heet die gozer nu Memphis of Depay? In 1998 had je ook nog Van der Sar, De Boertjes, Bergkamp, Overmars, Ooijer, Stam, Jonk, Cocu ... en dan inderdaad een Davids, Kluivert en Seedorf erbij. Nu kan ik me er niet meer mee vereenzelvigen. Zo is het nu eenmaal.
Ja dat is wel lastig hoor, of die gozer Memphis of Depay heet. Vond je bij Zlatan of Ibrahimovic vast ook behoorlijk ingewikkeld.

En als jij je niet voor kon stellen dat je de nieuwe Davids kon worden dan is dat dus gefixeerd op kleur. Of op brillen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220151531
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja dat is wel lastig hoor, of die gozer Memphis of Depay heet. Vond je bij Zlatan of Ibrahimovic vast ook behoorlijk ingewikkeld.

En als jij je niet voor kon stellen dat je de nieuwe Davids kon worden dan is dat dus gefixeerd op kleur. Of op brillen.
Zlatan is dan uiteindelijk ook een import-Zweed. Altijd gedoe met die namen.

En nee, een figuur als Davids staat heel ver van mij af. Een Depay of Kluivert ook. Een Bergkamp of Van Basten staat veel dichterbij. Mijn voetbalstijl is ook veel meer in lijn met dat soort jongens. Mijn uiterlijk ergens tussen die twee in.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151579
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Zlatan is dan uiteindelijk ook een import-Zweed. Altijd gedoe met die namen.

En nee, een figuur als Davids staat heel ver van mij af. Een Depay of Kluivert ook. Een Bergkamp of Van Basten staat veel dichterbij. Mijn voetbalstijl is ook veel meer in lijn met dat soort jongens. Mijn uiterlijk ergens tussen die twee in.
Geef eens het verschil aan tussen de 'voetbalstijl' van Van Basten en Kluivert?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:01:45 #30
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:01 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou niet gefixeerd, maar als 80% van de spelers donker is en typetjes zijn als Depay, dan heb ik wel moeite om me daarin te herkennen ja.
De (mislukte) multiculti samenleving is duidelijk herkenbaar in het Nederlands elftal. Kijk eens naar landen als Polen en Denemarken - veel beter. Dit team zal dan ook nooit kampioen worden van wat dan ook want allemaal ego's en geen enkele binding met dit land. Mag ik dat zeggen - jazeker wel!!!!!
"Hoka Hey!"
pi_220152076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:01 schreef matspontius het volgende:

[..]
De (mislukte) multiculti samenleving is duidelijk herkenbaar in het Nederlands elftal. Kijk eens naar landen als Polen en Denemarken - veel beter. Dit team zal dan ook nooit kampioen worden van wat dan ook want allemaal ego's en geen enkele binding met dit land. Mag ik dat zeggen - jazeker wel!!!!!
Veelwinnaars Polen en Denemarken _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:16:12 #32
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Veelwinnaars Polen en Denemarken _O_.
Ja, dat is het punt hier ook, professor :!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:17:25 #33
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220152168
Ik juich voor de scheidsrechter.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:18:59 #34
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220152176
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:17 schreef Näsenbar het volgende:
Ik juich voor de scheidsrechter.
Echte onpartijdigheid. Mooie vent ben je.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220152178
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:16 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, dat is het punt hier ook, professor :!
Nee eens, het punt is jullie lelijke opvattingen.

Maar verder is je argument hier dat dit Nederlands Elftal nooit wat zal winnen vanwege ego's en geen enkele binding met het land en dat Polen en Denemarken dat veel beter doen. Misschien zelf even nog een keer bekijken of je dat een goed argument vindt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:20:04 #36
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220152182
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Echte onpartijdigheid. Mooie vent ben je.
Het is ongelooflijk hoeveel druk er op zo'n persoon staat en dan heb je ook nog 22 van die heetgebakerde egotrippers om je heen. Dát is wat mij betreft topsport.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:24:18 #37
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee eens, het punt is jullie lelijke opvattingen.

Maar verder is je argument hier dat dit Nederlands Elftal nooit wat zal winnen vanwege ego's en geen enkele binding met het land en dat Polen en Denemarken dat veel beter doen. Misschien zelf even nog een keer bekijken of je dat een goed argument vindt.
Hou je vooringenomen houding nou eens voor je. Dat is mijn mening en dat je het het niet aanstaat zal me echt een worst zijn. Verschillende opvattingen - niets mis mee.
"Hoka Hey!"
pi_220152215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Hou je vooringenomen houding nou eens voor je. Dat is mijn mening en dat je het het niet aanstaat zal me echt een worst zijn. Verschillende opvattingen - niets mis mee.
Er is weinig vooringenomen aan, jullie opvatting is vrij duidelijk. En heel, heel erg lelijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:27:23 #39
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Er is weinig vooringenomen aan, jullie opvatting is vrij duidelijk. En heel, heel erg lelijk.
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
"Hoka Hey!"
pi_220152285
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
Er is vrij weinig woke aan Nederlandse voetballers beoordelen op hun voetbalkwaliteiten in plaats van hun kleur, maar bries vooral verder.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:12:22 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220152606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
Ho maar weer.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:14:54 #42
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Ho maar weer.
Ho maar weer waar? Het beoordelen en framen begint toch echt aan de andere zijde dus een beetje humor kan geen kwaad. Maar ja, lange tenen en klagen werken op dit forum het beste, niet?
"Hoka Hey!"
pi_220152652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ho maar weer waar? Het beoordelen en framen begint toch echt aan de andere zijde dus een beetje humor kan geen kwaad. Maar ja, lange tenen en klagen werken op dit forum het beste, niet?
Je humor en opvattingen over gekleurde spelers vertonen wel wat gelijkenissen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220152666
Ik kan een hele waslijst noemen maar met name België zal ik niet voor juichen. Het is van levensbelang dat België niet een WK wint voordat Nederland dat doet. Dat zou de wereld op zijn kop gooien en zouden we eindeloos te horen krijgen. De huidige orde en hiërarchie moet in stand gehouden worden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:22:25 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220152736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ho maar weer waar? Het beoordelen en framen begint toch echt aan de andere zijde dus een beetje humor kan geen kwaad. Maar ja, lange tenen en klagen werken op dit forum het beste, niet?
Humor om te lachen.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:24:17 #46
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Humor om te lachen.
Dat is dus niet aan iedereen besteed, dat blijkt maar weer. Beetje luchtigheid in dit "zware"onderwerp kan geen kwaad toch?
"Hoka Hey!"
pi_220152774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat is dus niet aan iedereen besteed, dat blijkt maar weer. Beetje luchtigheid in dit "zware"onderwerp kan geen kwaad toch?
'Luchtig'
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:27:40 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220152804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat is dus niet aan iedereen besteed, dat blijkt maar weer. Beetje luchtigheid in dit "zware"onderwerp kan geen kwaad toch?
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 20-02-2026 13:34:28 ]
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:32:51 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220152852
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 05:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga er geen enkele wedstrijd van kijken.
Je kijkt maar gewoon mee.
What can change the nature of a man?
pi_220152872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Coco het volgende:

[..]
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.
Ja of je gooit dit topic gewoon dicht want het was TS er enkel om te doen nog even te benadrukken hoe weinig hij heeft met donkere voetballers in Oranje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220152925
Ik kijk misschien in het lokale café als Portugal speelt ;).

Vind voetbal niet veel meer aan de laatste jaren, misschien dat ik een paar wedstrijden van Nederland kijk (het zullen er niet zoveel zijn).
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:45:02 #52
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Coco het volgende:

[..]
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.
Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......

En volgens mij bepaald een mod of een topic wel of niet dicht moet - daar hoeven users niet over te janken toch?
"Hoka Hey!"
pi_220152943
Heb helemaal niks met de VS, Brazilië, Argentinië, Spanje en Marokko. En Frankrijk is altijd mwah omdat ze zo kut spelen gezien het materiaal.

Verder is Engeland zien falen altijd leuk voor de social media memes.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:55:05 #54
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152997
Ik ben voor Groenland *O*
"Hoka Hey!"
pi_220153051
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:45 schreef matspontius het volgende:

[..]
Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......

En volgens mij bepaald een mod of een topic wel of niet dicht moet - daar hoeven users niet over te janken toch?
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 14:04:32 #56
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220153086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:32 schreef Coco het volgende:

[..]
Je kijkt maar gewoon mee.
Ik hoop dat ze degraderen, wellicht leren ze het dan eens.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220156461
Ik juich voor België en Nederland

In tegenstelling tot jullie die hopen dat België er snel uit ligt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220156532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.
Mij gaat het niet om de kleur maar het gedrag, vingertjes in de oren etc
pi_220169871
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik juich voor België en Nederland

In tegenstelling tot jullie die hopen dat België er snel uit ligt
Geen last van.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 20:13:30 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220169934
Ik juich NIET voor Frankrijk en niet voor Marokko, zo die meedoen. Beide hele onsympathieke landen.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 20:16:16 #61
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220169961
Ik ben voor Nederland, België gun ik ook wat, Amerika gun ik niets en Marokko ook niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 02:56:41 #62
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220172247
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben voor Nederland, België gun ik ook wat, Amerika gun ik niets en Marokko ook niet.
Erg aardig van je
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 22 februari 2026 @ 04:42:32 #63
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220172309
Zonder te kijken juich ik voor Duitsland, de Scandinavische landen, Italië en Spanje.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220222147
Kwartfinale is het maximale. En belgie wordt kampioen.
pi_220487929
Suriname
pi_220487933
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 04:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zonder te kijken juich ik voor Duitsland, de Scandinavische landen, Italië en Spanje.
Zal moeilijk gaan voor Italië :p
pi_220639071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:52 schreef Jdood het volgende:

[..]
Zal moeilijk gaan voor Italië :p
Nou..............
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220644853
Maar denk dat noorwegen gaat verrassen gun het ze ook wel gratis komkommer voor iedereen
pi_220650719
Ik ben voor Nederland, Iran, en Frankrijk.

Ik kan niet zo goed tegen Engeland. Doen altijd of ze heel wat zijn, maar vergeleken met echt goede landen zijn ze net zo matig als Nederland
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 26 april 2026 @ 15:00:50 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220658569
Allemaal juichen voor Oezbekistan en Curacao natuurlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220718367
Ik juich voor Gekke Afrikaanse landen :)
Niet juichen voor: Italie, Engeland, Portugal, VS en China.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Colorchick dinsdag 5 mei 2026 @ 09:23:01 #72
382129 crew  Donna
pi_220718425
Nederland.
pi_220718429
Ik juich niet voor Marokko. Geen zin gesloopte binnensteden en toeterend tuig.
  Redactie Sport dinsdag 5 mei 2026 @ 09:25:39 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220718457
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:23 schreef DrDentz het volgende:
Geen zin gesloopte binnensteden
Dan hoop ik voor je dat Marokko niet te vaak verliest in de groepsfase.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220718470
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:
Ik juich voor Gekke Afrikaanse landen :)
Niet juichen voor: Italie, Engeland, Portugal, VS en China.
Italie doet niet mee
China ook niet
pi_220718471
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Italie doet niet mee
Ik bedoel meer in het algemeen dat ik het een onsympathiek land vind.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:31:38 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220721016
Die Mannschaft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220737734
Ik sta volledig achter Die Mannschaft.
pi_220737753
Mensen die juichen voor Duitsland zijn van die types die hun ouders zouden verraden in WW2
pi_220827511
Wel: Nederland, Spanje en Engeland
Niet: Duitsland en Frankrijk

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 19:20:15 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 19:19:13 #81
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220827518
Duitsland uiteraard.
AZ
ALKMAAR
  zondag 17 mei 2026 @ 19:41:15 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220827674
Wel: Nederland
Absoluut niet: Marokko
pi_220832883
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Wel: Nederland
Absoluut niet: Marokko
:')
  maandag 18 mei 2026 @ 15:17:45 #84
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220832897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die juichen voor Duitsland zijn van die types die hun ouders zouden verraden in WW2
Zou dat zelfs doen zonder WW2, maar ze zouden hetzelfde voor mij doen dus dat trekt het eea wel weer recht.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 18 mei 2026 @ 15:23:09 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220832935
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:')
Dan wordt het een giga puinhoop in Nederland.
pi_220832983
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dan wordt het een giga puinhoop in Nederland.
Giga nog wel _O- ik zou minder TV kijken als ik jou was
pi_220833005
Canada
Mexico
Verenigde Staten
Japan
Nieuw-Zeeland
Oezbekistan
Zuid-Korea
Jordanië
Brazilië
Ecuador
Uruguay
Colombia
Paraguay
Australië
Tunesië
Ghana
Kaapverdië
Zuid-Afrika
Ivoorkust
Senegal
Frankrijk
Kroatië
Portugal
Noorwegen
Duitsland
Nederland
België
Schotland
Oostenrijk
Zwitserland
Haïti
Panama
Tsjechië
Bosnië en Herzegovina
Zweden
DR Congo
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  maandag 18 mei 2026 @ 16:32:12 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220833517
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Giga nog wel _O- ik zou minder TV kijken als ik jou was
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
pi_220833523
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaas
  maandag 18 mei 2026 @ 16:50:55 #90
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220833578
Ik juich ook nooit voor Frankrijk trouwens.
pi_220834262
Japan, want dat is een leuk en gedreven team dat ver kan komen.
Team USA, omdat het sportklimaat daar altijd geweldig is.

Met Zuid Amerikaanse landen heb ik nooit veel en met Mexico nog minder. De drugscartels en de brute manier waarop ook onschuldige mensen daar worden afgeslacht vind ik gewoon te erg.

Met Nederland heb ik ook niks, het team komt apathisch over en ik erger me aan de houding van Memphis.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Deluzion- op 18-05-2026 19:08:55 ]
greetings and salutations
  maandag 18 mei 2026 @ 20:13:50 #92
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220835095
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaas
Als ze winnen ook helaas. Stukje mediterrane beleving gekoppeld aan cultuur.
Life is what you make it.
pi_220835097
Duitsland
U MAD?
pi_220835099
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
:D Dan zijn de Turken
  maandag 18 mei 2026 @ 20:16:18 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220835118
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:D Dan zijn de Turken
Ohwww, foutje :+
pi_220835135
1e team: Japan 🇯🇵
2e team: Curaçao
3e team: Brazilië Seleção
4e team: Nederland
Laatste team: Marokko

Ik ga nog shirtje kopen van Japan en ga JUICHEN als ze van Nederland winnen
pi_220835243
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:02 schreef -Deluzion- het volgende:
Japan, want dat is een leuk en gedreven team dat ver kan komen.
Team USA, omdat het sportklimaat daar altijd geweldig is.

Met Zuid Amerikaanse landen heb ik nooit veel en met Mexico nog minder. De drugscartels en de brute manier waarop ook onschuldige mensen daar worden afgeslacht vind ik gewoon te erg.

Met Nederland heb ik ook niks, het team komt apathisch over en ik erger me aan de houding van Memphis.
Absoluut geen sympathiek elftal. Virgil, Memphis, Weghorst, Xavi (gaat niet mee maar goed), maar ook Koeman zijn echt verschrikkelijk. Voorheen zat daar ook nog Wijnaldum bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door SwebbeSensje op 18-05-2026 20:38:38 ]
pi_220854782
Ik wens alleen een snelle exit voor het oervervelende Engeland. Dan begint het toernooi pas echt.
pi_220871130
Nederland en Turkije, maar ik heb ook een zwak voor Japan en Colombia, dat van Colombia komt nog van de tijd van spelers als Valdarama en Asprilla _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:14 #100
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220871504
Finland 🙌
"Hoka Hey!"
pi_220871561
Vooral niet voor Argentinië
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220871702
Nederland en Zuid-Afrika maar beide gaan niet ver komen
  maandag 25 mei 2026 @ 20:02:10 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220887539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:59 schreef TAmaru het volgende:
Slechte reden lijkt me. Je had ook ergens anders geboren kunnen worden.
Nou ja, met die gedachtegang kun je het hele toernooi wel afschaffen denk ik.
Dan houden we het gewoon bij Champions Leaugue.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220895988
Ik juich voor de underdogs
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:33:29 #105
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220898860
Juichen voor:

• Nederland
• Cabo Verde
• Curaçao
• Ghana
• Marokko
• Senegal
• Japan

Niet juichen voor:

Bij voorbaar niet tegen iemand, maar er doet vanzelf iemand iets smerigs of er komt een schopploeg bovendrijven.
pi_220898870
Vaticaanstad.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220899430
Na 3 wedstrijden van Oranje voor Frankrijk, want daar zit ik bijna het hele WK....
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:55:20 #108
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220899606
se passe voor de Fransen
pi_220912670
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:55 schreef xzaz het volgende:
se passe voor de Fransen
C'est passé.
pi_220912799
Portugal CR7 god
pi_220913017
Ik heb altijd wel een zwak voor de Colombiaantjes.

En dansende Afrikanen zijn ook altijd top.
pi_220917445
Ik juich voor al die kleine landjes die normaliter geen schijn van kans maken en al een volksfeest hielden omdat ze geplaatst waren, laat staan als ze een punt weten te scoren voordat ze eruit vliegen zoals ooit bij Trinidad en Tobago gebeurde met Leo Beenhakker. Niets verwachten, en juichen bij alles wat lukt. Ik gun landen als Curaçao, Haiti en Kaapverdië alle succes. Gewoon leuk om te zien hoe enthousiast die fans zijn.

En voor Nederland én Duitsland, we moeten gewoon ooit een finale van ze winnen tenslotte.

Niet: Portugal, Argentinië. Arrogante kutploegen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 30 mei 2026 @ 06:37:20 #113
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220920303
Ik juich voor Spanje, en absoluut niet voor Portugal (de twee aanstaand finalisten).
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220934768
Tijdens mijn WK-verdieping heb ik wel langzame appreciatie voor Ecuador en Ivoorkust gekregen.

@Coco
pi_220935039
Voor Nederland uiteraard!

En absoluut niet voor Portugal.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:25:00 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936216
Ik denk de Zuid-Amerikaanse landen aangezien die nog wel wat supporters zullen meenemen, toch een stuk leuker voor het kijkplezier
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 15:43:41 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936293
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijdens mijn WK-verdieping heb ik wel langzame appreciatie voor Ecuador en Ivoorkust gekregen.

@:coco
Ivoorkust altijd al prima.

Ecuador _O_
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2026 @ 17:14:52 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220986870
Juichen: Nederland, Noorwegen, Schotland.
Niet juichen: Marokko, Portugal, Turkije.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220986933
Ik hoop vooral dat we een knock-out krijgen met de grote landen. Verder maakt het me niet zoveel uit.

Spanning is belangrijker.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220986976
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Juichen: Nederland, Noorwegen, Schotland.
Niet juichen: Marokko, Portugal, Turkije.
Dit inderdaad, met juichen voor Japan (behalve tegen NL) en niet juichen voor Argentinië erbij.

Mocht de finale Zuid-Amerika tegen Europa worden, dan juich ik voor Europa, uitgezonderd Portugal of België.
En bonus: extra hard niet juichen voor elk land waarvan de supporters met laserpennen schijnen.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:46:04 #122
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220986982
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef OmniRocket het volgende:
Voor Nederland uiteraard!

En absoluut niet voor Portugal.
Hoezo niet…?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:55:40 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220987016
twitter

Ben benieuwd of de VS nog een liefdes serenade krijgt in de stadions maar daar zullen wel teveel Amerikanen voor in het stadion zitten.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2026 @ 18:04:39 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220987047
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoezo niet…?
https://www.dumpert.nl/item/23660_1d60f62c
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 8 juni 2026 @ 18:07:36 #125
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220987062
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Juichen: Nederland, Noorwegen, Schotland.
Niet juichen: Marokko, Portugal, Turkije.
Hier kan ik me wel in vinden.
Alleen bij Juichen: Ivoorkust ipv Noorwegen _O_
pi_220987063
CR7 god
  maandag 8 juni 2026 @ 18:09:12 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220987070
quote:
Dank je voor het filmpje, ik kan me er niets van herinneren. Wat een puinhoop en al dat gevaarlijk spel :o
pi_220987076
Je bent echt een lul de behanger als je zuur gaat doen en zeggen:
Ik ga niks kijken. Kutlanden blabla nuil muil.
Zeg dan niks joh. :D
Vakman pur sang
pi_220990204
Vooral voor de landen van het Amerikaanse continent. Met Afrika en Azië heb ik niet veel.
pi_220990508
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:42 schreef Halcon het volgende:
Vooral voor de landen van het Amerikaanse continent. Met Afrika en Azië heb ik niet veel.
Omdat ze bruin zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')