quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef kilon het volgende:
Het is wel een Vinale die je bijblijft en dat is ook wat waard.
18 februari*quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo van; weet jij nog waar je was op 17 februari 2026?
Relay mannen en 1500m vrouwen.quote:
Dat wordt natuurlijk helemaal niks met Ithzak de Laat die zich vandeweek al liet piepelenquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
We krijgen nog de mannen aflossing. Dat wordt popcorn.
Ik zag haar ook niet zo snel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:18 schreef Szura het volgende:
Zat even te kijken maar stond Schulting er wel tussen? Dacht dat ik maar twee donkerharige vrouwen op de rug zag: Poutsma en Deltrap
Ithzak, is dat bijbels?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk helemaal niks met Ithzak de Laat die zich vandeweek al liet piepelen
Ff Humphrey Joey volgen op Twitterquote:
De laat zal toch niet rijden?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk helemaal niks met Ithzak de Laat die zich vandeweek al liet piepelen
sorrie heequote:Op woensdag 18 februari 2026 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoek zelf eens een programma op joh
Of lees een OP
Klopt, bedacht ik mij later pas. Maar ik gebruik al 1,5e week de Olympics appquote:
Te dom om te poepen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er staat letterlijk een schema in de OP..
Ik sluit het niet uit, zeker nu Boer ook nog op zijn rug is gedonderdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Denk niet dat hij rijdtquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teruggespoeld, ze staat er volgens mij niet tussen tenzij ze rechts buiten beeld staatquote:
Dacht haar wel rap gezien te hebben, toen ze zich omdraaidequote:
Lekker makkelijk lullen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
Ah excuses van Dandjinou (het was dus niet zijn intentie).
Maar hij zou het de volgende keer precies zo doenquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
Die voelde de bui al hangen nadat die Sjinees moest onderduiken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
Dat is ook wel nodig als shorttrackerquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar hij zou het de volgende keer precies zo doen
Nou hij werd er zelf uitgebeukt in de 1500 meter, dus mss wilde ie een rebound doenquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Dandjinou wilde niemand eruit beuken.
En hij wil vast nog wat stroopwafels krijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die voelde de bui al hangen nadat die Sjinees moest onderduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |