dat is erg weinig ja!!quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:08 schreef marc131 het volgende:
Probleempje: mijn partner en ik hebben de laatste maanden nog maar een keer in de twee a drie weken sex. Deze sex is dan wel net zo heftig als altijd voor die tijd. Meerdere orgasmes en een drijfnat bed (squirten). Daarna de vraag om nog een of twee rondes waarvan een keer anaal en het liefst nog een heerlijke pijpbeurt. Kortom kwaliteit niets mis mee, maar als ik haar dan vraag waarom niet vaker, dan weet ze het niet. Ik wil hier nog niets direct mee naar de huisarts of een sexuoloog. Ze zegt zelf dat ze niet masturbeert, dus heel vreemd allemaal. Wie herkent dit en heeft misschien tips of iets anders.
Lijkt me Indd ook wat om dagelijks bed moeten verschonen omdat het nat is of vol stront zit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:41 schreef Laugh het volgende:
1x in de twee weken is (als het verder wel hele goede seks is) nu ook weer niet schrikbarend weinig. Ik vind het nog wel meevallen.
Hier hetzelfde, ook dezelfde frequentie. Ik wil vaker dan vriend. Maar goed, jammer dan. Ik denk niet dat er iets mis of stuk is, gewoon andere voorkeuren. Jammer soms voor mij (en voor jou), maar masturbatie bestaat ook nog. Ik zat er eerst ook wel mee, maar geniet nu juist van de wel goede seks (al is dat soms een weekje wachten).
Jij wil vaker dan vriend.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:41 schreef Laugh het volgende:
Hier hetzelfde, ook dezelfde frequentie. Ik wil vaker dan vriend. Maar goed, jammer dan.
Mannen willen vaak een vriendin met een hoog libido, tot ze een vriendin hebben met een hoog libidoquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij wil vaker dan vriend.
TS wil vaker dan vriendin.
Deze problems kunnen jullie gezamenlijk oplossen!.
Zo zie je maar weer inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mannen willen vaak een vriendin met een hoog libido, tot ze een vriendin hebben met een hoog libido
True.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mannen willen vaak een vriendin met een hoog libido, tot ze een vriendin hebben met een hoog libido
Stel een open relatie voor of stop met je relatie danwel vreemdgaan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
In relaties wel vaak steeds minder bij mij. Ik word na een tijd ook gewoon niet meer opgewonden van mijn partner. Ik heb één keer een vriendin gehad bij wie dat anders was. Dat was ook gewoon een enorm geil sletje dat alles deed om mij seksueel te pleasen en opgewonden te krijgen. Vieze dingen zeggen, me regelmatig spontaan pijpen, in sexy kleding door het huis lopen, voor me koken en me masseren enzo ... als een vrouw dat niet doet, dan word ik maar moeilijk geil meer na een tijd. Alleen als ik dan eens goed vreemdga en daarna thuiskom, ben ik zo geil dat ik mijn vriendin keihard kan neuken, maar dat is alleen maar omdat ik dan net ben vreemdgegaan. Heerlijk is dat. Dan zit die herinnering nog in mijn kop en ik geil er natuurlijk op om een uurtje na het stiekeme vreemdgaan mijn vriendin nog eens een lekkere beurt te geven. Mijn vriendin geilt er stiekem ook op, want dan hebben we de beste seks ooit.
Onzin. Juist vreemdgaan is heel gezond binnen een relatie, ik zou zelfs durven zeggen essentieel. Je gaat er je partner meer door waarderen, krijgt een hoger libido, wordt over het algemeen gelukkiger ...quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Stel een open relatie voor of stop met je relatie danwel vreemdgaan.
Been there, done that. Vandaar dat ik een open relatie heb. Ik ga niet liegen terwijl ik met andere vrouwen neuk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Juist vreemdgaan is heel gezond binnen een relatie, ik zou zelfs durven zeggen essentieel. Je gaat er je partner meer door waarderen, krijgt een hoger libido, wordt over het algemeen gelukkiger ...
Als dat voor jou werkt, prima. Ik heb ook een open relatie gehad, en dat werkte voor mij helemaal niet. Liegen erover (of het gewoon verzwijgen) werkt voor mij het beste!quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Been there, done that. Vandaar dat ik een open relatie heb. Ik ga niet liegen terwijl ik met andere vrouwen neuk.
Mensen voorliegenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Juist vreemdgaan is heel gezond binnen een relatie, ik zou zelfs durven zeggen essentieel. Je gaat er je partner meer door waarderen, krijgt een hoger libido, wordt over het algemeen gelukkiger ...
Onzin. We vertellen toch allemaal wel eens iets niet aan onze partners? Jij vertelt toch ook niet in geuren en kleuren hoe je ontlasting er 's ochtends uitzag? Of een privégesprek dat je hebt gehad met een familielid of vriendin? Liegen is zo'n groot woord. Alsof je altijd maar leugens vertelt. Dat kan inderdaad zo zijn als je stelselmatig vreemdgaat en daar allerlei smoezen voor moet verzinnen. Ook niet mijn stijl. Maar even met een ander naar bed terwijl m'n vriendin op het werk is, ... prima hoor. Meestal vraagt ze dan of ik een fijne dag had en dan zeg ik volmondig JA en daarvan is dan niks gelogen. En als ze vraagt wat ik gedaan heb die dag, vertel ik over mijn werk, wandelingetjes, etc. etc. Ook niks van gelogen. Bepaalde details laat je gewoon weg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |