dat is erg weinig ja!!quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:08 schreef marc131 het volgende:
Probleempje: mijn partner en ik hebben de laatste maanden nog maar een keer in de twee a drie weken sex. Deze sex is dan wel net zo heftig als altijd voor die tijd. Meerdere orgasmes en een drijfnat bed (squirten). Daarna de vraag om nog een of twee rondes waarvan een keer anaal en het liefst nog een heerlijke pijpbeurt. Kortom kwaliteit niets mis mee, maar als ik haar dan vraag waarom niet vaker, dan weet ze het niet. Ik wil hier nog niets direct mee naar de huisarts of een sexuoloog. Ze zegt zelf dat ze niet masturbeert, dus heel vreemd allemaal. Wie herkent dit en heeft misschien tips of iets anders.
Lijkt me Indd ook wat om dagelijks bed moeten verschonen omdat het nat is of vol stront zit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:41 schreef Laugh het volgende:
1x in de twee weken is (als het verder wel hele goede seks is) nu ook weer niet schrikbarend weinig. Ik vind het nog wel meevallen.
Hier hetzelfde, ook dezelfde frequentie. Ik wil vaker dan vriend. Maar goed, jammer dan. Ik denk niet dat er iets mis of stuk is, gewoon andere voorkeuren. Jammer soms voor mij (en voor jou), maar masturbatie bestaat ook nog. Ik zat er eerst ook wel mee, maar geniet nu juist van de wel goede seks (al is dat soms een weekje wachten).
Jij wil vaker dan vriend.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:41 schreef Laugh het volgende:
Hier hetzelfde, ook dezelfde frequentie. Ik wil vaker dan vriend. Maar goed, jammer dan.
Mannen willen vaak een vriendin met een hoog libido, tot ze een vriendin hebben met een hoog libidoquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij wil vaker dan vriend.
TS wil vaker dan vriendin.
Deze problems kunnen jullie gezamenlijk oplossen!.
Zo zie je maar weer inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mannen willen vaak een vriendin met een hoog libido, tot ze een vriendin hebben met een hoog libido
True.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mannen willen vaak een vriendin met een hoog libido, tot ze een vriendin hebben met een hoog libido
Stel een open relatie voor of stop met je relatie danwel vreemdgaan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
In relaties wel vaak steeds minder bij mij. Ik word na een tijd ook gewoon niet meer opgewonden van mijn partner. Ik heb één keer een vriendin gehad bij wie dat anders was. Dat was ook gewoon een enorm geil sletje dat alles deed om mij seksueel te pleasen en opgewonden te krijgen. Vieze dingen zeggen, me regelmatig spontaan pijpen, in sexy kleding door het huis lopen, voor me koken en me masseren enzo ... als een vrouw dat niet doet, dan word ik maar moeilijk geil meer na een tijd. Alleen als ik dan eens goed vreemdga en daarna thuiskom, ben ik zo geil dat ik mijn vriendin keihard kan neuken, maar dat is alleen maar omdat ik dan net ben vreemdgegaan. Heerlijk is dat. Dan zit die herinnering nog in mijn kop en ik geil er natuurlijk op om een uurtje na het stiekeme vreemdgaan mijn vriendin nog eens een lekkere beurt te geven. Mijn vriendin geilt er stiekem ook op, want dan hebben we de beste seks ooit.
Onzin. Juist vreemdgaan is heel gezond binnen een relatie, ik zou zelfs durven zeggen essentieel. Je gaat er je partner meer door waarderen, krijgt een hoger libido, wordt over het algemeen gelukkiger ...quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Stel een open relatie voor of stop met je relatie danwel vreemdgaan.
Been there, done that. Vandaar dat ik een open relatie heb. Ik ga niet liegen terwijl ik met andere vrouwen neuk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Juist vreemdgaan is heel gezond binnen een relatie, ik zou zelfs durven zeggen essentieel. Je gaat er je partner meer door waarderen, krijgt een hoger libido, wordt over het algemeen gelukkiger ...
Als dat voor jou werkt, prima. Ik heb ook een open relatie gehad, en dat werkte voor mij helemaal niet. Liegen erover (of het gewoon verzwijgen) werkt voor mij het beste!quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Been there, done that. Vandaar dat ik een open relatie heb. Ik ga niet liegen terwijl ik met andere vrouwen neuk.
Mensen voorliegenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Juist vreemdgaan is heel gezond binnen een relatie, ik zou zelfs durven zeggen essentieel. Je gaat er je partner meer door waarderen, krijgt een hoger libido, wordt over het algemeen gelukkiger ...
Onzin. We vertellen toch allemaal wel eens iets niet aan onze partners? Jij vertelt toch ook niet in geuren en kleuren hoe je ontlasting er 's ochtends uitzag? Of een privégesprek dat je hebt gehad met een familielid of vriendin? Liegen is zo'n groot woord. Alsof je altijd maar leugens vertelt. Dat kan inderdaad zo zijn als je stelselmatig vreemdgaat en daar allerlei smoezen voor moet verzinnen. Ook niet mijn stijl. Maar even met een ander naar bed terwijl m'n vriendin op het werk is, ... prima hoor. Meestal vraagt ze dan of ik een fijne dag had en dan zeg ik volmondig JA en daarvan is dan niks gelogen. En als ze vraagt wat ik gedaan heb die dag, vertel ik over mijn werk, wandelingetjes, etc. etc. Ook niks van gelogen. Bepaalde details laat je gewoon weg.quote:
Je bent dus een trollquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. We vertellen toch allemaal wel eens iets niet aan onze partners? Jij vertelt toch ook niet in geuren en kleuren hoe je ontlasting er 's ochtends uitzag? Of een privégesprek dat je hebt gehad met een familielid of vriendin? Liegen is zo'n groot woord. Alsof je altijd maar leugens vertelt. Dat kan inderdaad zo zijn als je stelselmatig vreemdgaat en daar allerlei smoezen voor moet verzinnen. Ook niet mijn stijl. Maar even met een ander naar bed terwijl m'n vriendin op het werk is, ... prima hoor. Meestal vraagt ze dan of ik een fijne dag had en dan zeg ik volmondig JA en daarvan is dan niks gelogen. En als ze vraagt wat ik gedaan heb die dag, vertel ik over mijn werk, wandelingetjes, etc. etc. Ook niks van gelogen. Bepaalde details laat je gewoon weg.
In een relatie? Nee een troll vertelt allerlei valse verhalen volgens mij. Dat doe ik niet.quote:
Nee hier op FOK!quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In een relatie? Nee een troll vertelt allerlei valse verhalen volgens mij. Dat doe ik niet.
Naja je hoeft me niet te geloven als je niet wilt. Ik zeg gewoon hoe ik het meestal doe en zo doen veel mannen het. Je moet je niet zo schuldig voelen om hier en daar iets weg te laten in een gesprek met je partner. Mensen zijn geobsedeerd door de waarheid. Onzin joh.quote:
Whut :´)quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt, prima. Ik heb ook een open relatie gehad, en dat werkte voor mij helemaal niet. Liegen erover (of het gewoon verzwijgen) werkt voor mij het beste!
Ligt eraan wat.... Belangrijke dingen bespreken wij met elkaar. Waarom zou je dat niet doen of zelfs liegen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. We vertellen toch allemaal wel eens iets niet aan onze partners? Jij vertelt toch ook niet in geuren en kleuren hoe je ontlasting er 's ochtends uitzag? Of een privégesprek dat je hebt gehad met een familielid of vriendin? Liegen is zo'n groot woord. Alsof je altijd maar leugens vertelt. Dat kan inderdaad zo zijn als je stelselmatig vreemdgaat en daar allerlei smoezen voor moet verzinnen. Ook niet mijn stijl. Maar even met een ander naar bed terwijl m'n vriendin op het werk is, ... prima hoor. Meestal vraagt ze dan of ik een fijne dag had en dan zeg ik volmondig JA en daarvan is dan niks gelogen. En als ze vraagt wat ik gedaan heb die dag, vertel ik over mijn werk, wandelingetjes, etc. etc. Ook niks van gelogen. Bepaalde details laat je gewoon weg.
Mooi verhaal maar is die b*tch van TS nou al terecht gedumpt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
In relaties wel vaak steeds minder bij mij. Ik word na een tijd ook gewoon niet meer opgewonden van mijn partner. Ik heb één keer een vriendin gehad bij wie dat anders was. Dat was ook gewoon een enorm geil sletje dat alles deed om mij seksueel te pleasen en opgewonden te krijgen. Vieze dingen zeggen, me regelmatig spontaan pijpen, in sexy kleding door het huis lopen, voor me koken en me masseren enzo ... als een vrouw dat niet doet, dan word ik maar moeilijk geil meer na een tijd. Alleen als ik dan eens goed vreemdga en daarna thuiskom, ben ik zo geil dat ik mijn vriendin keihard kan neuken, maar dat is alleen maar omdat ik dan net ben vreemdgegaan. Heerlijk is dat. Dan zit die herinnering nog in mijn kop en ik geil er natuurlijk op om een uurtje na het stiekeme vreemdgaan mijn vriendin nog eens een lekkere beurt te geven. Mijn vriendin geilt er stiekem ook op, want dan hebben we de beste seks ooit.
En ik vind dit niet zo relevant.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Whut :´)
Dus trouw beloven aan elkaar, maar ondertussen wel promoten dat die ontrouw onzin en kansloos is.
Lekker je partner bedriegen.
Top basis voor een relatie![]()
Overigens zou ik absoluut niet weten wat daar beter aan is. Dan kan je, indien het om libido gaat, beter even met elkaar praten.
[..]
Ligt eraan wat.... Belangrijke dingen bespreken wij met elkaar. Waarom zou je dat niet doen of zelfs liegen?
En nee open tegen elkaar zijn heeft natuurlijk 0,0 te maken met vertellen hoe je ontlasting was![]()
Dat je open en eerlijk bent houdt niet in dat letterlijk alles tegen de ander gezegd hoeft te worden. Indien het niet relevant is.
Mijn 'ex' was ook zo, maar wat ben ik blij dat die is opgerot uit mijn leven, ongeacht het seksuele genot wat ze met zich mee wist te brengen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja je hoeft me niet te geloven als je niet wilt. Ik zeg gewoon hoe ik het meestal doe en zo doen veel mannen het. Je moet je niet zo schuldig voelen om hier en daar iets weg te laten in een gesprek met je partner. Mensen zijn geobsedeerd door de waarheid. Onzin joh.
Hoe was je ex precies? Achter je rug om vreemdgaan of juist van jou eisen dat je altijd de waarheid zegt?quote:Op donderdag 5 maart 2026 05:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn 'ex' was ook zo, maar wat ben ik blij dat die is opgerot uit mijn leven, ongeacht het seksuele genot wat ze met zich mee wist te brengen.
Ze was precies zoals hoe jij erin staat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 06:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hoe was je ex precies? Achter je rug om vreemdgaan of juist van jou eisen dat je altijd de waarheid zegt?
Ja nee dat is niet leuk nee. Het is het beste om een trouwe vrouw te hebben. Maar toch, als ze dingen heel subtiel achter mijn rug om doet zonder dat ik erachterkom, vind ik het ook wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze was precies zoals hoe jij erin staat.
Tot je er, op wat voor manier dan ook, wel achterkomt, maar het 'bewijs' ontbreekt. Dan kun je jezelf behoorlijk gaan opvreten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja nee dat is niet leuk nee. Het is het beste om een trouwe vrouw te hebben. Maar toch, als ze dingen heel subtiel achter mijn rug om doet zonder dat ik erachterkom, vind ik het ook wel prima eigenlijk.
Dan passen jullie misschien niet bij elkaar of zij is niet geniepig genoeg met het verbergenquote:Op donderdag 5 maart 2026 07:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tot je er, op wat voor manier dan ook, wel achterkomt, maar het 'bewijs' ontbreekt. Dan kun je jezelf behoorlijk gaan opvreten.
quote:
Echt, hoe denk jij ooit aan een goede relatie te komenquote:Op donderdag 5 maart 2026 07:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja nee dat is niet leuk nee. Het is het beste om een trouwe vrouw te hebben. Maar toch, als ze dingen heel subtiel achter mijn rug om doet zonder dat ik erachterkom, vind ik het ook wel prima eigenlijk.
Och, ik heb ook wel een vriendin gehad die mij hierin aanmoedigdequote:Op donderdag 5 maart 2026 07:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Echt, hoe denk jij ooit aan een goede relatie te komen![]()
Een relatie is gebouwd op wederzijds vertrouwen en liefde voor elkaar.
Sure, je kan stiekem dingen doen achter de rug om van een ander. Maar daarmee ben jij niet trouw aan je partner, bedrieg je haar, en het zal ooit eens uitkomen.
Als je van iemand houdt zou je zoiets nooit doen.
Als je een keer volwassen gaat worden dan ga je het mooie van een echte relatie wel eens inzienquote:Op donderdag 5 maart 2026 07:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Och, ik heb ook wel een vriendin gehad die mij hierin aanmoedigde
Die zei altijd dat ik best eens met een ander mocht en het haar dan helemaal niet hoefde te vertellen omdat ze het liever niet wilde weten
Zelf had ze totaal niet die behoefte
Ik heb gewoon prachtige volwassen relaties gehad hoor. Alleen laat ik hier en daar een detail weg. Neuken is voor mij zoals eten. Soms is het nodig, maar het betekent niet per se heel veel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je een keer volwassen gaat worden dan ga je het mooie van een echte relatie wel eens inzien
Dat eerste is een feit.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan passen jullie misschien niet bij elkaar of zij is niet geniepig genoeg met het verbergen
Think againquote:Op donderdag 5 maart 2026 07:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Als je van iemand houdt zou je zoiets nooit doen.
Een wat hoger libido dan het gemiddelde zullen de meeste mannen alleen maar blij mee zijn want dat ligt bedroevend laag bij vrouwen.. Nymfomanie daarentegen is inderdaad heel vermoeiend.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ligt eraan wat gemiddeld is.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Een wat hoger libido dan het gemiddelde zullen de meeste mannen alleen maar blij mee zijn want dat ligt bedroevend laag bij vrouwen.. Nymfomanie daarentegen is inderdaad heel vermoeiend.
.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt eraan wat gemiddeld is.
Als ik het op zoek dan schatten ze het op 1 a 2 keer per week.
Maar ik hoef echt geen vrouw met veel libido ofzo.
Vroeger dacht ik altijd van lekker elke dag genieten en wat dan ook, maar dat hoef ik echt niet.
Wij halen dat gemiddelde sowieso wel en dat is dikke prima.
Als ik dat nazoek dan vind ik wat anders hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
.
3x per maand is gemiddeld. De meeste mannen zijn zeer tevreden over hun seksleven maar minder tevreden over de frequentie.
https://www.trouw.nl/nieu(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op woensdag 18 maart 2026 12:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als ik dat nazoek dan vind ik wat anders hoor.
Bv bij middelbare leeftijd is dit 1-2 keer per week.
Gek genoeg langdurige relaties dan weer aantal keer per maand.
Maar onder 30 is het gemiddelde weer hoger.
Dus ik denk dat je met 1 a 2 per week wel gemiddeld zit.
En met kinderen gaat het voor een hoop mensen helemaal door het putje:quote:Nederlanders hebben drie keer per maand seks
Uit de laatste monitor van sekskenniscentrum Rutgers (2017) blijkt dat een gemiddelde van twee keer per week voor de meeste mensen niet opgaat. Veruit de meeste 25-plussers hebben niet meer dan drie keer per maand seks. Maar ja, ook dat is zelfreportage. Dus of al die mensen helemaal eerlijk zijn geweest?
Betaald artikel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)%2Fwww.google.com%2F
Dat is ook logisch inderdaad, dat haalt het gemiddelde omlaag.quote:En met kinderen gaat het voor een hoop mensen helemaal door het putje:
https://www.ad.nl/economi(...)ager-pitje~a3d1cf60/
60% dus nietquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Betaald artikel.
[..]
Dat is ook logisch inderdaad, dat haalt het gemiddelde omlaag.
Maar zelfs in die groep doet 40% het nog wekelijks.
Klopt, maar we hebben het over gemiddelde van alles hequote:
Onderzoeken tonen echt aan dat het minder is en ook steeds minder aan het worden is.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het over gemiddelde van alles he
Dus ze zullen gemiddelde wel omlaag brengen, maar 1 a 2 keer per week lijkt met wat ik kan vinden wel redelijk om aan te nemen.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt, prima. Ik heb ook een open relatie gehad, en dat werkte voor mij helemaal niet. Liegen erover (of het gewoon verzwijgen) werkt voor mij het beste!
Als hij er steeds beter in wordt zal het hem minder gaan kosten, maar het zal evengoed een toneelstukje blijven wat hij opvoert.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]![]()
En, hoeveel relaties heeft je dit gedrag inmiddels gekost?
Meestal is het andersom.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:02 schreef Lauratje99 het volgende:
Ik heb nu een relatie van 4 jaar. In het begin hadden we meerdere keren seks per week, nu nog maar 1 keer per maand. Merk wel een verschil in libido, ik zou wel vaker willen. Van mijn vriend hoeft dat niet. Is dat herkenbaar bij jullie dat gaandeweg de relatie de seks zo veel minder wordt?
Ik denk dat je hier bijna 100% van de relaties mee samenvat. In het begin was het, als we elkaar zagen meerdere keren op een dag, later toen we gingen samenwonen werd het een paar keer in de week en dat word dan 1 a 2 keer per maand na een flink aantal jaren.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:02 schreef Lauratje99 het volgende:
Ik heb nu een relatie van 4 jaar. In het begin hadden we meerdere keren seks per week, nu nog maar 1 keer per maand. Merk wel een verschil in libido, ik zou wel vaker willen. Van mijn vriend hoeft dat niet. Is dat herkenbaar bij jullie dat gaandeweg de relatie de seks zo veel minder wordt?
Zeker niet de standaard hoor dat het naar 1 a 2 keer gaat in de maand als je wat jaren samen bent. Verschil in libido heeft vaak te maken met de kwaliteit van de seks die zij voorgeschoteld krijgt. Zaken als vermoeidheid en overprikkeling door bijvoorbeeld kinderen of hormonale veranderingen.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:36 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier bijna 100% van de relaties mee samenvat. In het begin was het, als we elkaar zagen meerdere keren op een dag, later toen we gingen samenwonen werd het een paar keer in de week en dat word dan 1 a 2 keer per maand na een flink aantal jaren.
Veel relaties hebben ook een libido verschil, bij ons is het mijne duidelijk hoger. Daar zal je een balans of oplossing in moeten vinden waarin je je beide kan vinden
Dan heb je het wel getroffen. En nemen jullie allebei ook het initiatief of komt het vooral vanuit jou?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal is het andersom.
Herken het gelukkig niet. Wij zijn 45 en 43 en 15 jaar samen en doen het nog 1-2x per week.
Heb je geprobeerd het bespreekbaar te maken met hem?
Heet weer doet vaak goed :-)quote:Op woensdag 1 april 2026 13:56 schreef Lauratje99 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen. En nemen jullie allebei ook het initiatief of komt het vooral vanuit jou?
We hebben het wel besproken maar hij is er nog al vaag over... Maakt me ook wel onzeker, want je gaat dan ook aan jezelf twijfelen. Ik hoop dat hij wat geiler wordt naarmate het zomer wordt, in de zomer doen we het toch net iets vaker.
Beide. Fysiek contact is er altijd wel eigenlijk en soms komt daar seks van en soms blijft het bij een massage of tegen elkaar aan liggen.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:56 schreef Lauratje99 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen. En nemen jullie allebei ook het initiatief of komt het vooral vanuit jou?
We hebben het wel besproken maar hij is er nog al vaag over... Maakt me ook wel onzeker, want je gaat dan ook aan jezelf twijfelen. Ik hoop dat hij wat geiler wordt naarmate het zomer wordt, in de zomer doen we het toch net iets vaker.
Na een paar afwijzingen, wordt je hier wel wat terughoudender mee. Het is vooral van het laatste half jaar. Hij zit door werk wat minder lekker in zijn vel, maar dan denk ik dat seks juist een mooie afleiding is.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Heet weer doet vaak goed :-)
En niet alle mannen kunnen hier even goed over praten... helaas. Maar zelf initieren werkt niet?
Dank voor je advies, ik ga hem er nogmaals mee confronteren. 4 jaar geen seks, dat heb je lang volgehouden. Ik ben inderdaad nog midden 20 en hij is mijn eerste echte relatie. Dus dit ga ik zeker niet de rest van mijn leven voortzetten maar wil hem wel een eerlijke kans geven.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Beide. Fysiek contact is er altijd wel eigenlijk en soms komt daar seks van en soms blijft het bij een massage of tegen elkaar aan liggen.
Geen idee of 99 in je username voor je geboortejaar staat maar een keer per maand is wel heel weinig in je twintiger jaren. Dan zit je normaal gesproken midden in je seksuele prime en horen de vonken er nog vanaf te spatten.
Dat dat hij vervolgens vaag doet wanneer je het bespreekbaar probeert te maken is een enorme red flag. Je stelt je op zo'n moment emotioneel enorm kwetsbaar op daar hoort je partner respectvol mee om te gaan, niet te doen alsof seks niet relevant is want dat is het (in elk geval voor jou) wel degelijk.
Zou eens zijn testosteron laten testen als hij dat wil. Andere dingen die een rol kunnen spelen zijn een pornoverslaving, trauma of erectiestoornis. Ga er hoe dan ook niet vanuit dat dingen vanzelf verbeteren de kans is 99% dat de frequentie alleen maar af zal nemen in de toekomst terwijl jij maar zit te wachten tot het een keer gaat verbeteren tegen beter weten in.
In zo'n geval is het dan handig om verder te kijken want hoewel het zijn goed recht is om een lager of geen libido en seksleven te willen geldt hetzelfde natuurlijk andersom. Jouw wensen voor een gezond seksleven zijn 100% legitiem. Laat je niet onzeker maken of je gevoelens afwimpelen omdat hij doet alsof het niet belangrijk is en er voor kiest om vaag te blijven doen. Zet hem gerust voor het blok. Niet om seks te hebben tegen zijn zin maar wel om te onderzoeken wat er qua oorzaken achter ligt. Blijft hij vaag of moeilijk doen dan de groeten want dan is kennelijk de wens er niet om daarin te verbeteren en loop je te trekken aan een dood paard..
Mijn vorige huwelijk was ook nagenoeg seksloos voor een periode van 4 jaar (dat had achteraf zijn redenen) maar ben toch ontzettend blij dat ik er mee gestopt ben voor we aan kinderen zouden beginnen. Zonder seks en intimiteit ben je huisgenootjes en vrienden op zijn best. Je voelt je waardeloos als je partner geen begeerte voelt en niet wil vrijen.
Zo werkt dat niet voor iedereen.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:35 schreef Lauratje99 het volgende:
Hij zit door werk wat minder lekker in zijn vel, maar dan denk ik dat seks juist een mooie afleiding is.
Op een gegeven moment doe je het gewoon niet meer dan is het ook geen ding meer. Althans dat lijkt zo maar dan is je relatie al dood en begraven alleen weet je het zelf nog nietquote:Op woensdag 1 april 2026 15:38 schreef Lauratje99 het volgende:
[..]
Dank voor je advies, ik ga hem er nogmaals mee confronteren. 4 jaar geen seks, dat heb je lang volgehouden. Ik ben inderdaad nog midden 20 en hij is mijn eerste echte relatie. Dus dit ga ik zeker niet de rest van mijn leven voortzetten maar wil hem wel een eerlijke kans geven.
Bij ons geld dit ook vaak voor beide, terwijl wij na 20+ jaar relatie nog steeds stapelgek zijn op elkaar en er niks mis is met ons libido in het algemeen (ongeveer 3x per week seks).quote:Op woensdag 1 april 2026 15:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet voor iedereen.
Als ik er doorheen zit dan is seks het laatste waar ik zin in heb.
Je hebt gelijk, ik mag soms wat egoïstischer denken. Ga het met hem dit weekend bespreken. Ik mis inderdaad ook wat initiatief van zijn kant, zowel om seks te hebben als tijdens de seks.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment doe je het gewoon niet meer dan is het ook geen ding meer. Althans dat lijkt zo maar dan is je relatie al dood en begraven alleen weet je het zelf nog niet.
Wijst hij je vaak af of verwacht je zeg maar alleen meer van hem qua initiatief? Stress door werk zou natuurlijk goed kunnen zoals Lenny zegt. Maar misschien moet ie dan een keer een andere baan zoeken als dat al een half jaar aan de gang is .
Kun je ook gerust tegen hem zeggen, desnoods flink pissig worden en aangeven dat het ten koste van jullie relatie gaat dat gezeik op zijn werk. En als hij je gevoelens afwimpelt als je probeert het gesprek aan te gaan ook direct duidelijk aangeven dat het gebrek aan seks en intimiteit de relatie om zeep helpt en dat hij doet alsof het niks is. Dichtbij jezelf blijven qua gevoelens, wat wil jij en wat verwacht jij van een relatie. Niet hem het centrum van jouw universum maken ten koste van jezelf. Genoeg leuke kerels op de wereld die wel van seks houden
is lastig als hij er niet echt over praat. Maar ja kan juist een hele goede afleiding zijn. Mijn ervaring is ook: als jehet vaker doet, is het zeer drempel verlagend en stimuleert het vaker doet, maar als het een tijd stilvalt is het oppakken moeilijker. Niet zo romantisch maar plan het desnoods een keer in!quote:Op woensdag 1 april 2026 15:35 schreef Lauratje99 het volgende:
[..]
Na een paar afwijzingen, wordt je hier wel wat terughoudender mee. Het is vooral van het laatste half jaar. Hij zit door werk wat minder lekker in zijn vel, maar dan denk ik dat seks juist een mooie afleiding is.
Hier lees je een beetje het contrast: wakker je het bij elkaar aan en zit je op hetzelfde niveau dan blijft het :-) maar zit je niet op dat niveau dan kan het meer werk zijn.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:07 schreef Koettie het volgende:
Ik ben benieuwd. Hou van seks maar in mn vorige twee lange relaties werd het toch na een paar jaar veel minder. In eerste relatie baalde ik ervan en werd ik onzeker. Tweede relatie was ik er een onderdeel van, ik was er achteraf gezien al lang klaar mee.
Nu ruim 2,5 jaar verkering en veel seks. Soms slaan we dagje over maar halen het altijd wel in, helemaal in t weeekend. Vind t heel chill, hij is net zo gek als ik ben wat libido betreft.
Bij mij toch wel echt anders hoor.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:35 schreef Lauratje99 het volgende:
[..]
Na een paar afwijzingen, wordt je hier wel wat terughoudender mee. Het is vooral van het laatste half jaar. Hij zit door werk wat minder lekker in zijn vel, maar dan denk ik dat seks juist een mooie afleiding is.
Yes. En ook hoe leuk de relatie nog is. Ik had altijd heel hoog libido en toen 'opeens' niet meer. Zodra de relatie voorbij was was het weer zoals ik het kende van mezelf. Had dat in dat moment niet zo door.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef verbijstering het volgende:
[..]
is lastig als hij er niet echt over praat. Maar ja kan juist een hele goede afleiding zijn. Mijn ervaring is ook: als jehet vaker doet, is het zeer drempel verlagend en stimuleert het vaker doet, maar als het een tijd stilvalt is het oppakken moeilijker. Niet zo romantisch maar plan het desnoods een keer in!
[..]
Hier lees je een beetje het contrast: wakker je het bij elkaar aan en zit je op hetzelfde niveau dan blijft het :-) maar zit je niet op dat niveau dan kan het meer werk zijn.
En, hoe reageerde hij? Heb je het gevoel dat je verder bent gekomen?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:54 schreef Lauratje99 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik mag soms wat egoïstischer denken. Ga het met hem dit weekend bespreken. Ik mis inderdaad ook wat initiatief van zijn kant, zowel om seks te hebben als tijdens de seks.
Naarmate je ouder worst wil je graag met andere mensen seks en weer naar huis.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:08 schreef incel het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Naar mate je ouder bent (25+) neemt de drang ook een beetje af.
Het is net zoiets als drinken. Vroeger doe je het iedere dag, maar als je na een tijdje ouder wordt (25+) dan doe je het nog maar 2x per week of zo.
Alleen maar omdat je iets elke dag kan doen betekent het ook niet dat je het elke dag moet doen.
Of elke dag mcdonalds of patat eten, wordt ook saai na een tijdje.
Of je ex eens appen.quote:Op maandag 6 april 2026 11:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik probeer er al een week op te klimmen maar krijg nul op rekest. Ga dus vandaag toch maar de voorraadkast opruimen en planken ophangen, misschien dat dat helpt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |