yes the thought police is here.
We kennen allemaal wel wat voorbeelden van hoe RUK het tegenwoordig is om Brit te zijn.
Ik heb versccheidene mensen opgepakt zien worden voor de meest random shit een facebook post of een twitter bericht of bacon roepen tijdens een demonstratie een filmpje kijken online en delen of zelfs de hond uitlaten!
Deze 2 filmpjes geven mooi weer hoe fucked het land wel niet is.
Bekijk deze YouTube-videoBekijk deze YouTube-video48:40
kleine uitleg
Charles Veitch is een rechtse youtuber die de straat op gaat en interviews doet en allerlei andere zaken aanhaalt in zijn stad Manchester, ik ben zelf niet zo bekend met deze gaf maar mijn YT algaritme belande op deze eerste video dus ik was even verder aan het zoeken wat nu precies de reden was waarom hij opgepakt was.
Arrest/Charge: Following an investigation by Greater Manchester Police, he was charged in early 2026 (reports emerged around February 2) with a Section 4A public order offence.
Court Appearance: He was bailed to appear at Manchester Magistrates' Court on June 30, 2026.
Bail Conditions: As part of his bail conditions, he is forbidden from entering Manchester city centre "inside the ring road".
Therefore, as of February 18, 2026, he has not spent time in jail, but is awaiting trial on bail.
wat zou hij gezegd hebben zie filmpje 2 op 48:40
hij zoomt in op een persoon in een jurkje niet duidelijk te zien of man of vrouw is want beeld is ingezoomd en beetje blurry.
Hij zegt dat de persoon zich kleed als een klein meisje en roept "Tranny.."
De kans dat die persoon hem gehoord heeft is miniscuul doordat er een protest gaande is en hij op +- 50 meter afstand staat.
Maar dit is al genoeg om gearresteerd te worden de eis is 7 maanden cel
Thats it..wat denken jullie?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!