SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand stuk komt goed overeen met wat astrologen hierover schrijven.
Wat verwacht jij van deze conjunctie?
Ik verwacht een heel interessant verloop van de rest van deze maand. We staan letterlijk en figuurlijk echt op een kantelpunt.quote:
We gaan het meemaken, hopelijk ten goede van Europa!quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:20 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik verwacht een heel interessant verloop van de rest van deze maand. We staan letterlijk en figuurlijk echt op een kantelpunt.
Dat verwacht ik ook wat jij zegt. En een mooie duidelijke openingspost (van jou).quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:20 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik verwacht een heel interessant verloop van de rest van deze maand. We staan letterlijk en figuurlijk echt op een kantelpunt.
Ik verwacht er eigenlijk vooral goede dingen van! Hoewel er eerst, denk ik, een grote schok komt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, hopelijk ten goede van Europa!
Leuk! Ook dichtbij de 0 graden Ram toevallig? Het schijnt dat je er dan het meeste van merkt. Ken een stel die beide hun zon rond de 0 graden Ram hebben, ben wel benieuwd naar 'of ze iets merken'...quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wat jij zegt. En een mooie duidelijke openingspost (van jou).
Zelf heb ik een Ram Stellium (erg rammig)ik voel dit allemaal dat het zo is (voor mij iig) en geloof ook dat het kan gebeuren wat jij zegt.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:17 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk vooral goede dingen van!
Graden weet ik niet precies, zou ik moeten opzoeken. Mijn ascedent en zon staan in Ram in eerste huis. Maar mijn maan en Mercurius staan in 12de huis ook in Ram. (even aangepast was 12de huis)quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:19 schreef n__n het volgende:
[..]
Leuk! Ook dichtbij de 0 graden Ram toevallig? Het schijnt dat je er dan het meeste van merkt. Ken een stel die beide hun zon rond de 0 graden Ram hebben, ben wel benieuwd naar 'of ze iets merken'...
Klinkt als een behoorlijk rammige persoonlijkheidquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Graden weet ik niet precies, zou ik moeten opzoeken. Mijn ascedent en zon staan in Ram in eerste huis. Maar mijn maan en Mercurius staan in 12de huis ook in Ram. (even aangepast was 12de huis)
In 9000 jaar nog nooit gebeurd, maar het gebeurd elke 36 jaar?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:34 schreef n__n het volgende:
Dit is in de afgelopen 9000 jaar niet eerder vertoond en wordt astrologisch gezien van een zeer grote betekenis beschouwd.
De laatste keer dat deze planeten samen een conjunctie hebben gemaakt (wat ongeveer iedere 36 jaar gebeurt) viel de Berlijnse muur en is er veel in onze wereld veranderd.
Niks natuurlijk.quote:Wat verwacht jij van deze conjunctie?
Een conjunctie tussen deze twee planeten op zich: ja. Maar precies aan het begin op 0 graden Ram: inderdaad ~9000 jaar geleden voor het laatst gebeurd.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
In 9000 jaar nog nooit gebeurd, maar het gebeurd elke 36 jaar?
Alles op de wereld is natuurlijk pure toeval en komt compleet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks natuurlijk.
Astrologie.
Toeval bestaat al een kleine 14 miljard jaar niet meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:13 schreef n__n het volgende:
[..]
Alles op de wereld is natuurlijk pure toeval en komt compleet uit de lucht vallen.
Wat ik zelf overigens verwacht: mensen gaan massaal het vertrouwen verliezen in het systeem waarin we leven. Men wordt wakker. Het worden interessante tijden.
Men wordt wakker?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:13 schreef n__n het volgende:
[..]
Alles op de wereld is natuurlijk pure toeval en komt compleet uit de lucht vallen.
Wat ik zelf overigens verwacht: mensen gaan massaal het vertrouwen verliezen in het systeem waarin we leven. Men wordt wakker. Het worden interessante tijden.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Men wordt wakker?
Ah, jij zit in het complot wappie hoekje
Dat zegt al genoeg.
Er is niet en gaat niets gebeuren vandaag.
En iedereen is al wakker.
Astrologie ≠ 'complottheorieën'quote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar hè hoe is het in het complot hoekje?
Nu er weer zo'n complot niet uitgekomen is?
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Conjunction of the Spheres
Geralt
The Wild Hunt 😱
Lul, waarom roep je mij dan ook. Nu is mijn postcount met @Geralt naar de gallemiezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
Conjunctie tussen Neptunus en Saturnus![]()
Conjunction of the Spheres
Geralt
The Wild Hunt 😱
Bekijk deze YouTube-video
Ik had er geen @ voor gezet, dus dit was puur aan jezelf te dankenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Lul, waarom roep je mij dan ook. Nu is mijn postcount met @:Geralt naar de gallemiezen.
Het was wel ineens 10 graden met zonquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:14 schreef xpompompomx het volgende:
Dus, vrijdag 20 februari rond 17:50 (Nederlandse tijd) is al weer voorbij.
MERKEN WE AL IETS?????
Ik heb enkel grijs en regen gezien vandaag.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het was wel ineens 10 graden met zon
Dan val je waarschijnlijk buiten de boot van de kosmische resetquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb enkel grijs en regen gezien vandaag.
Ik voel me wat licht in het hoofd 😱quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:14 schreef xpompompomx het volgende:
Dus, vrijdag 20 februari rond 17:50 (Nederlandse tijd) is al weer voorbij.
MERKEN WE AL IETS?????
Is echter weer eens wat totaal niet uitgekomen is.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:26 schreef n__n het volgende:
[..]
Astrologie ≠ 'complottheorieën'
Je interpreteert het maar zoals je het wil interpreteren, maar dit staat echt los van complottheorieën. Je kunt wakker worden op allerlei manieren opvatten. Maar ik denk wel dat mensen het zat zijn hoe de wereld momenteel geregeerd wordt en dat men gaat inzien dat het anders kan en moet.
Wat doe je in een astrologie topic als je er klaarblijkelijk helemaal niets van weet?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is echter weer eens wat totaal niet uitgekomen is.
Zou genoeg moeten zeggen, net als de vorige 1000-en keren dat er niets gebeurde.
Wat is er de 20e aan de hand geweest dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:16 schreef n__n het volgende:
[..]
Wat doe je in een astrologie topic als je er klaarblijkelijk helemaal niets van weet?
Een zeldzame conjunctie met een grote symbolische betekenis. Maar niet iedereen voelt of ervaart dat natuurlijk hetzelfde, is heel subjectief. Of kijk eens naar het nieuws, er is momenteel genoeg aan de hand en de wereld staat op een kantelpunt.quote:Op zondag 22 februari 2026 09:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is er de 20e aan de hand geweest dan?
Dus planeten staan in een lijn of bij elkaar.quote:Op zondag 22 februari 2026 14:50 schreef n__n het volgende:
[..]
Een zeldzame conjunctie met een grote symbolische betekenis. Maar niet iedereen voelt of ervaart dat natuurlijk hetzelfde, is heel subjectief. Of kijk eens naar het nieuws, er is momenteel genoeg aan de hand en de wereld staat op een kantelpunt.
1 lichtjaar is 9,5 biljoen kilometer (9.500.000.000.000 km).quote:Op zondag 22 februari 2026 15:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus planeten staan in een lijn of bij elkaar.
Je snapt dat dat simpele astronomie is toch? Niet astrologie....
En wat valt daaraan te voelen lol...
Die planeten staan lichtjaren ver weg.
Als je zo gaat praten ja dan kan je wel kansloos alles combineren.
De 20e is er niets gebeurd. Klaar.
Zo ver dus met die astrologie onzin wat gwn bewezen onzin is. Dat zagen we nu ook weer.
Vertel anders ook eens iets interessants. Dit is alleen maar puur bashen. Je zit hier immers wel in BNW, heb het daar ook niet voor niets geplaatst. Juist om dit soort gezeik te voorkomen.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus planeten staan in een lijn of bij elkaar.
Je snapt dat dat simpele astronomie is toch? Niet astrologie....
En wat valt daaraan te voelen lol...
Die planeten staan lichtjaren ver weg.
Als je zo gaat praten ja dan kan je wel kansloos alles combineren.
De 20e is er niets gebeurd. Klaar.
Zo ver dus met die astrologie onzin wat gwn bewezen onzin is. Dat zagen we nu ook weer.
Is nu echt om de hoek inderdaad! Dat gaan we hier wel merken.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
1 lichtjaar is 9,5 biljoen kilometer (9.500.000.000.000 km).
Neptunus is slechts 4,5 miljard kilometer weg (4.500.000.000 km).
Saturnus op 1,5 miljard kilometer (1.500.000.000).
Ergo, bij lange, lange na geen lichtjaar.
Vertel dan eens wat er op die oh zo belangrijke astrologische 20 februari gebeurde?quote:Op zondag 22 februari 2026 15:51 schreef n__n het volgende:
[..]
Vertel anders ook eens iets interessants. Dit is alleen maar puur bashen. Je zit hier immers wel in BNW, heb het daar ook niet voor niets geplaatst. Juist om dit soort gezeik te voorkomen.
Sommigen figuren vinden het leuk om ook hier te komen zeiken.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:51 schreef n__n het volgende:
[..]
Vertel anders ook eens iets interessants. Dit is alleen maar puur bashen. Je zit hier immers wel in BNW, heb het daar ook niet voor niets geplaatst. Juist om dit soort gezeik te voorkomen.
Sommige figuren houden zich liever bezig met feiten.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sommigen figuren vinden het leuk om ook hier te komen zeiken.
Verder heb ik deze conjunctie niet echt gevolgd. Er gebeurt trouwens teveel tegelijk tegenwoordig.
En de zon is tegenwoordig ook extreem actief. Kan ons ook nog parten spelen.
En de vele recente kometen. En 3i/Atlas enz enz
Dit weekend ook nog planetenparadequote:Op zondag 22 februari 2026 15:51 schreef n__n het volgende:
[..]
quote:Het gaat om de planeten Mercurius, Venus, Jupiter, Saturnus, Uranus en Neptunus. Die staan op 28 februari op één lijn aan de hemel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |