abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2000 @ 23:59:54 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579194

Hier weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 24 december 2000 @ 00:09:58 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579218
Robin en Koos lopen nog wat te praten in de tuin. Het gesprek gaat over stappen in Heerhugowaard, en waarom iedereen tegenwoordig zo laat de deur uitgaat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 24 december 2000 @ 00:22:48 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579250
00.10 uur
Koos gaat naar binnen. Robin blijft in de tuin.
Hij test het ijs een beetje; glijdt voorzichtig eroverheen.
Hierna gaat hij al "hinkelend" over het ijs.

Koos: "Ik ben nuchterder dan verleden week om deze tijd."

00.15 uur
Robin: "Lekker kacheltje. Ooo, lekker warm."

00.20 uur
Iemand vraagt of Robin iets wil (ik geloof Bianca), Robin zegt: "No thanks, ik ben alleen even mijn handen aan het warmen."

zondag 24 december 2000 @ 00:31:00 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579272
00.22 uur
Bianca is inderdaad in de keuken in de weer met warme chocolademelk en thee.
Beide streams staan echter op de tuin.

00.25 uur
Zowel Robin als de streams zijn naar binnen.
Robin staat in de badkamer zijn tanden te poetsen.

00.30 uur
ik zou het op prijs stellen geluid bij de streams te ontvangen

zondag 24 december 2000 @ 00:43:51 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579306
00.30 uur
Hieke is kennelijk ook uit bed, want die zie ik in de keuken rondlopen.

00.35 uur
Bianca vraagt: "Wie wil er allemaal warme chocolademelk?"
Hieke zegt dat 'ie' nu lekkerder is.
Hieke: "Wij willen meedoen met het gesprek."

00.40 uur
Ik hoor ook Georgie in de verte praten.
De redactie heeft er echter voor gekozen beelden van een verlaten keuken uit te zenden...

zondag 24 december 2000 @ 01:08:01 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579379
00.45 uur
Koos loopt de keuken in en wast zijn handen.

Ze zingen kinderliedjes
("En m'n zuster die heet Kee...")

01.05 uur
Prachtige beelden van de lege keuken... woonkamer is niet te volgen...

pi_579420
*Erg mooie keuken inderdaad!!!
  zondag 24 december 2000 @ 02:11:45 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579611
Ik heb nog even wat flarden van een gesprek opgevangen tussen Georgie en Hieke. Eerst ging het over 15.000 gulden, later werd dat ineens 7 ton.

02.10 uur
Streams op de slaapkamers.

pi_580774
Robin aan de keukentafel...met kerstmuts...
Hieke bekijkt de foto's aan de wand.....
Georgie aan de afwas...
Koos en Bianca buiten beeld...
Kortom....er is niets te beleven.....
  zondag 24 december 2000 @ 16:52:12 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_581680
16.45 uur
Robin roept naar de redactie dat het inmiddels 10 voor 5 is, en dat ze nog steeds geen eten hebben.

(Gisteren is hun beloofd dat zij vandaag om half 5 een maaltijd krijgen, Red.)

In Almere sneeuwt het inmiddels ook, ze vinden het mooi.

De redactie meldt dat de voorraadkamer zometeen open gaat, en dat daar de eerste gang staat.

zondag 24 december 2000 @ 17:06:42 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_581723
De eerste gang bestaat uit een garnalencocktail.
Hieke vindt garnalen niet lekker

Robin geniet er ontzettend van, heeft zelfs zijn baard afgedaan, zodat er geen haartjes tussen zijn garnalen komen.

zondag 24 december 2000 @ 17:18:11 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_581760
17.15 uur
Ze zitten aan de tweede gang: soep.
  zondag 24 december 2000 @ 18:44:28 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_581916

zondag 24 december 2000 @ 18:52:14 #14
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_581936
Erik komt uit Arnhem zegt ie...
alba ziet veel zwervers in arnhem... erik nooit gezien..
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zondag 24 december 2000 @ 18:57:17 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_581950

zondag 24 december 2000 @ 19:10:33 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_582000
19.05 uur
Dirk zit naast Bianca op de bank. Bewoners weten niet goed wat ze met de situatie aan moeten. Georgie heeft hem net al een muntje en een handdoek aangeboden voor een douche. Hij wil drank; die is er niet.

Dirk zingt "Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren..." (etc.)

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 24-12-2000 19:22]

pi_582028
19.10 Koos is even naar de dagboekkamer geweest, hij legt nu aan Dirk uit wat de dagboekkamer. Dirk denkt dat hij hem in de zeik neemt. Koos gaat hem nu een rondleiding geven.

ps. Het word steeds ongeloofwaardiger, zelfs Koos trapt er niet meer in geloof ik...
ps2. Ze hebben dus in de dbk tegen Koos gezegd dat Dirk heel goed kan toneelspelen...

edit: ps2 toegevoegd.

[Dit bericht is gewijzigd door migibon op 24-12-2000 19:16]

pi_582082
Koos laat nu de badkamer zien en alles wat erin zit (de camera's etc.), nu de slaapkamer en nu de dagboekkamer.

19.15 Beeld in woonkamer: Bianca, Georgie en Robin zijn aan het discussieren over dat ze gewoo hun eigen dingen blijven doen. Robin zegt: dit zijn gewoon de dingen die je meemaakt in het huis, net als dat stomme geintje met die 15.000 gulden.
Dirk bedankt Robin voor de ontlasting (gaat over een drol die in de slaapkamer lag )
Dirk zegt dat het een vervelensspelletje is, dat je alleen boeken kan lezen. Zegt nu dat Georgie een vrouwenboek aan het lezen is. Georgie zegt dat er geen andere boeken meer zijn...

Robin zegt dat hij morgen zijn kerspak niet meer aan trekt.

Dirk vraagt of het op een gegeven moment ook zo is dat je hoopt dat iemand eruit gaat omdat je hem niet aardig vind. Koos zegt dat hij het iedereen gunt en dat je elkaar nu al 100 dagen kent.

Koos geeft nu een uitleg dat je een contract hebt getekend dat je geen afspraken mag maken dat je het geld gaat delen. Gaat nu over zijn vriendin kinderen enz.

Koos gaat even andere kleding aantrekken. Koos zegt dat hij het leuk vind dat Dirk er is. Dirk vraagt het nu aan de anderen (of zij het ook leuk vinden dat hij er is). Zij zeggen van wel. Georgie gaat zich nu ook even omkleden.

pi_582102
Ze hebben het nu over relaties, Bianca zegt dat ze geen relatie heeft. Dirk vraagt nu aan Robin of hij een vriendin heeft, Robin zegt van niet. Bianca maakt een geintje dat het met Jan toch wel serieus was. Dirk denkt gelijk dat Robin homo is en durft niet bij hem op de kamer te slapen, of hij neemt wel de kurk van de fles wijn mee

Dirk krijgt van Georgie een douchemuntje en een schoon shirt en sokken en van Koos een trainingsbroek.

pi_582143
dirk mag de kleren van koos houden

[Dit bericht is gewijzigd door RB-tje op 24-12-2000 19:37]

muziek, m'n lust en mijn leven
  zondag 24 december 2000 @ 19:39:03 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_582152
pi_582180
bianca speelt in de sneeuw
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 19:49:58 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_582223
quote:
Op 24 december 2000 19:43 schreef RB-tje het volgende:
bianca speelt in de snee
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_582232
sneeuwballen gevecht tussen -bi-anca en robin. Koos komt erbij
pi_582244
koos wil niet begooit worden. Volgens de zwerver zit robin ergens mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')