Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
Koos: "Ik ben nuchterder dan verleden week om deze tijd."
00.15 uur
Robin: "Lekker kacheltje. Ooo, lekker warm."
00.20 uur
Iemand vraagt of Robin iets wil (ik geloof Bianca), Robin zegt: "No thanks, ik ben alleen even mijn handen aan het warmen."
00.25 uur
Zowel Robin als de streams zijn naar binnen.
Robin staat in de badkamer zijn tanden te poetsen.
00.30 uur
ik zou het op prijs stellen geluid bij de streams te ontvangen
00.35 uur
Bianca vraagt: "Wie wil er allemaal warme chocolademelk?"
Hieke zegt dat 'ie' nu lekkerder is.
Hieke: "Wij willen meedoen met het gesprek."
00.40 uur
Ik hoor ook Georgie in de verte praten.
De redactie heeft er echter voor gekozen beelden van een verlaten keuken uit te zenden...
Ze zingen kinderliedjes
("En m'n zuster die heet Kee...")
01.05 uur
Prachtige beelden van de lege keuken... woonkamer is niet te volgen...
02.10 uur
Streams op de slaapkamers.
(Gisteren is hun beloofd dat zij vandaag om half 5 een maaltijd krijgen, Red.)
In Almere sneeuwt het inmiddels ook, ze vinden het mooi.
De redactie meldt dat de voorraadkamer zometeen open gaat, en dat daar de eerste gang staat.
Robin geniet er ontzettend van, heeft zelfs zijn baard afgedaan, zodat er geen haartjes tussen zijn garnalen komen.
Dirk zingt "Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren..." (etc.)
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 24-12-2000 19:22]
ps. Het word steeds ongeloofwaardiger, zelfs Koos trapt er niet meer in geloof ik...
ps2. Ze hebben dus in de dbk tegen Koos gezegd dat Dirk heel goed kan toneelspelen...
edit: ps2 toegevoegd.
[Dit bericht is gewijzigd door migibon op 24-12-2000 19:16]
19.15 Beeld in woonkamer: Bianca, Georgie en Robin zijn aan het discussieren over dat ze gewoo hun eigen dingen blijven doen. Robin zegt: dit zijn gewoon de dingen die je meemaakt in het huis, net als dat stomme geintje met die 15.000 gulden.
Dirk bedankt Robin voor de ontlasting (gaat over een drol die in de slaapkamer lag )
Dirk zegt dat het een vervelensspelletje is, dat je alleen boeken kan lezen. Zegt nu dat Georgie een vrouwenboek aan het lezen is. Georgie zegt dat er geen andere boeken meer zijn...
Robin zegt dat hij morgen zijn kerspak niet meer aan trekt.
Dirk vraagt of het op een gegeven moment ook zo is dat je hoopt dat iemand eruit gaat omdat je hem niet aardig vind. Koos zegt dat hij het iedereen gunt en dat je elkaar nu al 100 dagen kent.
Koos geeft nu een uitleg dat je een contract hebt getekend dat je geen afspraken mag maken dat je het geld gaat delen. Gaat nu over zijn vriendin kinderen enz.
Koos gaat even andere kleding aantrekken. Koos zegt dat hij het leuk vind dat Dirk er is. Dirk vraagt het nu aan de anderen (of zij het ook leuk vinden dat hij er is). Zij zeggen van wel. Georgie gaat zich nu ook even omkleden.
Dirk krijgt van Georgie een douchemuntje en een schoon shirt en sokken en van Koos een trainingsbroek.
[Dit bericht is gewijzigd door RB-tje op 24-12-2000 19:37]
quote:
Op 24 december 2000 19:43 schreef RB-tje het volgende:
bianca speelt in de snee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |