Tal van goede verklaringen voor 'reet'.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ass, mooie titel, is dat geheel toevallig?![]()
AI zegt het volgende
Wat houdt ASS in?
ASS is een ontwikkelingsstoornis die invloed heeft op hoe iemand informatie verwerkt. Belangrijke kenmerken zijn:
Sociale interactie: Moeite met het aanvoelen van sociale regels, oogcontact of non-verbale signalen.
Communicatie: Taal heel letterlijk nemen of moeite hebben met 'small talk'.
Gedragspatronen: Een sterke behoefte aan structuur, herhaling en specifieke interesses (hyperfocus).
Jahh, ik verwachtte van AI iets dergelijks, maar ja dahmagnie blijkbaar..quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tal van goede verklaringen voor 'reet'.
Je zegt in dat geval ook wel : Autisme Spectrum Stoornis (ASS)quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ass, mooie titel, is dat geheel toevallig?![]()
AI zegt het volgende
Wat houdt ASS in?
ASS is een ontwikkelingsstoornis die invloed heeft op hoe iemand informatie verwerkt. Belangrijke kenmerken zijn:
Sociale interactie: Moeite met het aanvoelen van sociale regels, oogcontact of non-verbale signalen.
Communicatie: Taal heel letterlijk nemen of moeite hebben met 'small talk'.
Gedragspatronen: Een sterke behoefte aan structuur, herhaling en specifieke interesses (hyperfocus).
Ik voel me echt stokoud maar ‘influencers’ heb ik helemaal niks meequote:Op woensdag 18 februari 2026 11:54 schreef 5thencounter het volgende:
Dat is een goeie vraag, welke behoeftige BN'rs gaan dit keer aan de bak.. een gratis verzorgde tropische vacantie , enige eis is een beetje gekweld ogen voor de camera's en spelletjes doen en voor de rest genieten
Nah ja dat is wat ze doen met hun leven, de camera's zoeken en daarin hun ziel verkopen.. het is aan de kijkers of ze applaudisseren of Thumbs Down krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:05 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik voel me echt stokoud maar ‘influencers’ heb ik helemaal niks mee![]()
Ga godverdomme iets nuttigs doen met je leven
Sjah, je moet wel tegenwoordig , de Nieuwe Brood&Spelen anders kun geen comment leverenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:18 schreef Puzzie het volgende:
Je wordt tegenwoordig overspoeld met dit soort gescripte programma's.
Onbegrijpelijk dat mensen daar naar willen kijken
Ja, maar geen programma om te blijven volgen, en weer allemaal dezelfde (verbouwde) koppen als deelnemers.quote:
Bijna dagelijks te zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? is het al geweest? Nix van gemerkt
¤50.000 voor 5 dagen? Ik voel al een Bullshitje hangenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bijna dagelijks te zien.
En Jan komt ook met een nieuw realityprogramma Vijf Dagen Vast (In juli)
https://www.tvgids.nl/nie(...)amma-vijf-dagen-vast
Vergeet dat live streamen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤50.000 voor 5 dagen? Ik voel al een Bullshitje hangen![]()
( tenzij ze live streamen natuurlijk..@:freaky40)
Jah 'tuurlijk.. en al verknipt tot 30 handige uitzendingen neem ik aanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeet dat live streamen.
Jan was er een tijdje niet, dus dat programma is al opgenomen.
Ja, was erg benieuwd. Zie het nog even aan maar vind het behoorlijk ordinair allemaal. Komt voornamelijk door die vreselijke Michella en nog enkele dombo´s die de Nederlandse taal niet beheersen.quote:
IK heb inmiddels deel 1 gekeken maar ook ik vind het ordinair. En steeds het zelfde soort mensen wat mee doet aan dit soort programma's gaat mij meer en meer tegenstaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, was erg benieuwd. Zie het nog even aan maar vind het behoorlijk ordinair allemaal. Komt voornamelijk door die vreselijke Michella en nog enkele dombo´s die de Nederlandse taal niet beheersen.
Er is momenteel echt veel om te volgens, het is ook onmogelijk alles te volgen wat er er op isquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:34 schreef Chea49 het volgende:
Denk er hetzelfde over Dotteke, nog 1 aflevering bekijken en dan beslis ik wel.
Dan is Jan er op 2 plaatsen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Wordt op dit moment opgenomen, en Jan was dus op vakantie.
Schrödingers Jan😱quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is Jan er op 2 plaatsen tegelijkertijd.
Jan is al weer een week of 2/3 terug en te zien bij DB. Dit programma wordt nu opgenomen aan de promo te zien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is Jan er op 2 plaatsen tegelijkertijd.
Keus genoeg inderdaad dus dat ordinaire gooi ik er dan maar uit.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is momenteel echt veel om te volgens, het is ook onmogelijk alles te volgen wat er er op is
Groot gelijk, ik doe het net zoquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Keus genoeg inderdaad dus dat ordinaire gooi ik er dan maar uit.
Hey Vinoquote:
Ja ik vind het leukquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino
Ik zit nu aflevering 2 te kijken.
Wat vind jij er van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |