Ach weer van die sneue kinderen op sleeptouw...quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Jikke en Niels Bergwerff maken hun lang gekoesterde droom waar. Met hun twee jonge dochters emigreren ze naar Oostenrijk. Daar hebben ze in het Salzburger Saalachtal een groot huis gekocht: Haus Elisabeth.
Op zich qua leeftijd nog wel te doen zo jong meestal. Paar jaar ouder is lastiger.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach weer van die sneue kinderen op sleeptouw...
Vond ze in de intro al vervelend, deze maar overgeslagen en gezinnen met jonge kinderen bijna altijd vervelende afleveringenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Jikke en Niels Bergwerff maken hun lang gekoesterde droom waar. Met hun twee jonge dochters emigreren ze naar Oostenrijk. Daar hebben ze in het Salzburger Saalachtal een groot huis gekocht: Haus Elisabeth.
Deze herhaling?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Adrie072 het volgende:
Iemand die weet hoe het de familie in Oostenrijk, aflevering gisteren, is verlopen?
Al wel enkele gasten maar de torenhoge schulden zorgen er voor dat ze beiden nog moeten werken om deze af te lossen. Ik begrijp trouwens niet dat je de gasten, die ruim 4 uur te vroeg komen, in een andere ruimte laat verblijven tot die van hen klaar is. Heb ik zelf nog nooit meegemaakt en kon gewoon wachten tot de ruimte beschikbaar was. De vrouw in deze aflevering is inderdaad niet al te sympathiek, nogal snauwerig en van veel commentaar voorzien. Kan ook geen lachje vanaf. Staat doodleuk een kleedje uit te kloppen in de kamer waar meneer nét schone lakens op de bedden heeft gelegd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef Adrie072 het volgende:
Iemand die weet hoe het de familie in Oostenrijk, aflevering gisteren, is verlopen?
Nee ik bedoelde deze, die duitser die kritiek gaf op eten en kussens, da`s een echte als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze herhaling?
Het Roer Om (SBS6) - Jilke en Niels - 24-2-2026 - TVblik https://share.google/JgQh0VbjGBF6xkeHs
Haus Elisabeth https://share.google/vNIXrp0txGR3pXFKv
Maar dat zat in de aflevering door @Blues aangegeven of niet? Ik bedoelde deze, zie post hierboven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Al wel enkele gasten maar de torenhoge schulden zorgen er voor dat ze beiden nog moeten werken om deze af te lossen. Ik begrijp trouwens niet dat je de gasten, die ruim 4 uur te vroeg komen, in een andere ruimte laat verblijven tot die van hen klaar is. Heb ik zelf nog nooit meegemaakt en kon gewoon wachten tot de ruimte beschikbaar was. De vrouw in deze aflevering is inderdaad niet al te sympathiek, nogal snauwerig en van veel commentaar voorzien. Kan ook geen lachje vanaf. Staat doodleuk een kleedje uit te kloppen in de kamer waar meneer nét schone lakens op de bedden heeft gelegd.
Ja, je hebt gelijk. In de aflevering die jij bedoelt wel erg lullig als oude klanten je zo afzeiken terwijl je zo je best doet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:43 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Maar dat zat in de aflevering door @:Blues aangegeven of niet? Ik bedoelde deze, zie post hierboven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |