abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220129801
Deze exacte vraag is hier in 2022 al eens gesteld (SEX / Spannend spel), toen met positief resultaat. Maar dat topic is dicht, de links zijn weer dood.

quote:
Vroeger had iemand hier het spel "spannend spel voor een stel" ontwikkeld.
Maar inmiddels is de website offline.

Heeft er nog iemand de laatste versie hiervan en zou die deze willen delen?
Het spel was gemaakt door @Blind_Guardian (SEX / Erotisch computerspel, deel 2), heet dus SSveS, en de laatste versie was 3.15:
https://web.archive.org/w(...)egory&id=1:downloads

Heeft iemand de laatste versie nog, en zou die nog een keer gedeeld kunnen worden?
We laten dit spel niet uitsterven! :)
pi_220129859
quote:
Is de code nog ergens te verkrijgen dan?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 18 februari 2026 @ 18:47:22 #3
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220135325
Ik vind GTA toch spannender
Le Diable
pi_220141874
Echte seksgoden hebben deze

pi_220156041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:25 schreef Chandler het volgende:

[..]
Is de code nog ergens te verkrijgen dan?
Het is niet mijn bedoeling het spel verder te programmeren/ontwikkelen. Maar ik heb er ooit een beetje aan meegeholpen als tester, en wilde het nostalgisch nog eens opstarten.
pi_220160860
Ahh i see, maar helaas... blijkbaar vergane glorie...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 16 april 2026 @ 08:34:09 #7
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_220590722
@Dirtbiter , @Chandler en anderen

Om te beginnen sorry dat ik pas 2 maanden later reageer. Ik ben al jaren niet meer actief op Fok en het is puur toeval dat ik weer eens kwam buurten.

On topic: Geweldig dat mensen het spel dat ik oorspronkelijk bedacht heb nog kennen en willen spelen. De meest recente versie die ik heb is niet door mij ontwikkeld, dus ik kan niet garanderen of en hoe het nog werkt, maar ik heb 'm nog steeds op mijn Google Drive staan. Algemeen beschikbaar linkje:
https://drive.google.com/(...)C8S/view?usp=sharing

Let bij Google Drive op dat je het bestand moet downloaden met het knopje linksbovenin het scherm, of het menu File - Download. Op het mapje in het midden van het scherm klikken werkt niet!

Veel plezier en, omdat ik niet meer op Fok actief ben, voor wie vragen of opmerkingen heeft (again, niet spel-inhoudelijk, ik heb niet bijgedragen aan deze versie), stuur een mailtje naar webleeuw [at] gmail [punt] com :)

Groetjes, Blind_Guardian
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')