----------------------------------------------quote:Democratische senator en ex-astronaut Mark Kelly overweegt gooi naar presidentschap in 2028
Mark Kelly, de Democratische senator van Arizona, is ernstig aan het overwegen om zich kandidaat te stellen voor de presidentsverkiezingen van 2028. Dat heeft hij verteld in een gesprek met de Britse publieke omroep BBC.
"We leven in zeer moeilijke tijden", verklaarde voormalig astronaut Kelly. "Het is een belangrijke beslissing, maar ik heb hem nog niet genomen." De senator benadrukte dat zijn profiel heel anders is dan dat van andere senatoren of eventuele presidentskandidaten. "Ik ben de enige persoon met een masterdiploma als ingenieur in de Amerikaanse Senaat. Ik heb gevechtservaring, dat is vrij zeldzaam. Ik heb 25 jaar in het leger gezeten."
Kelly ligt al enkele maanden in de clinch met het Witte Huis, sinds hij militairen er in november in een videotoespraak op wees dat ze illegale bevelen moesten weigeren. Nadat Trump hem vervolgens had beschuldigd van "opruiend gedrag", bleven Kelly en zijn echtgenote "wekelijks" doodsbedreigingen krijgen.
https://www.standaard.be/(...)pstein/35131945.html
“See, I’m an astronaut and I’m leaving for Russia on Sunday so I can take a Soyuz rocket to the International Space Station.”quote:Op dinsdag 17 februari 2026 07:33 schreef nostra het volgende:
Ik word een beetje moe van Mark Kelly. Heeft hij al genoemd dat hij astronaut is geweest? Astronaut dus. In space.
Ze sturen in iedergeval geen volidioot naar boven die elke dag even zijn beslissingen neemt of terugdraait.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:41 schreef Zoddie het volgende:
Tja, ik weet niets van deze man, maakt natuurlijk verder niet uit of hij astronaut is geweest of bakker.
Dat heeft weinig met presidents kwaliteiten te maken lijkt me.
Tja dat is waar, bijna iedereen is een betere optie dan Trump.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze sturen in iedergeval geen volidioot naar boven die elke dag even zijn beslissingen neemt of terugdraait.
Hij heeft daar in ieder geval bewezen om in zeer extreme omstandigheden goed te kunnen functioneren.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:41 schreef Zoddie het volgende:
Tja, ik weet niets van deze man, maakt natuurlijk verder niet uit of hij astronaut is geweest of bakker.
Dat heeft weinig met presidents kwaliteiten te maken lijkt me.
Dat maakt hem inderdaad tot een topkandidaat. Stop maar met die verkiezingen, we hebben de perfecte persoon al gevondenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij heeft daar in ieder geval bewezen om in zeer extreme omstandigheden goed te kunnen functioneren.
En iemand te zijn die zich niet roekeloos en labiel gedraagt.
Sowieso iemand met een mooi CV ook iemand die zijn mond open durft te doen als het er op aan komt, overigens is zijn vrouw zwaar gewond geraakt bij een schietpartij en denk dat ze het prima zou doen als first lady.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij heeft daar in ieder geval bewezen om in zeer extreme omstandigheden goed te kunnen functioneren.
En iemand te zijn die zich niet roekeloos en labiel gedraagt.
In deze tijden heb je dat wel nodig ja, een kandidaat met politieke ervaring, met een bewezen millitaire achtergrond, iemand die heeft bewezen onder extreem moeilijke omstandigheden te functioneren, bovendien ook iemand die verbinding durft te zoeken op politiek vlak.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:15 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat maakt hem inderdaad tot een topkandidaat. Stop maar met die verkiezingen, we hebben de perfecte persoon al gevonden
En dat allemaal terwijl hij in de ruimte zatquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
In deze tijden heb je dat wel nodig ja, een kandidaat met politieke ervaring, met een bewezen millitaire achtergrond, iemand die heeft bewezen onder extreem moeilijke omstandigheden te functioneren, bovendien ook iemand die verbinding durft te zoeken op politiek vlak.
Droomkoppel inderdaad, iedereen weet dat een paar kogels koppen het absolute ingrediënt is om de first lady te worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso iemand met een mooi CV ook iemand die zijn mond open durft te doen als het er op aan komt, overigens is zijn vrouw zwaar gewond geraakt bij een schietpartij en denk dat ze het prima zou doen als first lady.
Het maakt hem in ieder geval al geschikter dan een hele hoop andere mensen. Maar hij zal de enige niet zijn. En dan is er natuurlijk ook nog de politieke inhoud.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:15 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat maakt hem inderdaad tot een topkandidaat. Stop maar met die verkiezingen, we hebben de perfecte persoon al gevonden
Na Trump is elke aap die een normale zin uit kan spreken een verbetering.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:23 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast denk ik ook dat het een goede keuze zou zijn omdat hij voor een groot deel ook het midden en mildere conservatieve deel zal aanspreken, hij bijvoorbeeld niet tegen een wapenverbod, slaat niet extreem door in groen gebeuren en wil ook weer een betaalbare zorgverzekering, straks na 4 jaar Trump denk ik dat dat een landslide overwinning zou worden.
Uiteraard, maar je zult ook een puinruimer moeten hebben die het vertrouwen kan herstellen, ik denk dat 1 van de belangrijkste punten word voor de volgende president om een Trilateraal verdrag tussen de VS, Europa en China kan opzetten, dat word niet makkelijk maar het is zeker mogelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Na Trump is elke aap die een normale zin uit kan spreken een verbetering.
Oh toch wel? Waar zijn die passief agressieve kwijlberichten van je dan voor nodig? Omdat het een democraat is?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Na Trump is elke aap die een normale zin uit kan spreken een verbetering.
Iemand moet wat tegenwicht bieden aan het circlejerken van linkse users. Straks komen julie allemaal simultaan klaar omdat Mark Kelly recht in de camera kan kijken. Laten we de lat alsjeblieft iets hoger leggen, zelfs voor jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh toch wel? Waar zijn die passief agressieve kwijlberichten van je dan voor nodig? Omdat het een democraat is?
Tja, mocht Kelly de kandidaat worden, dan wordt de kandidaat voor vice-president natuurlijk een vrouw 'van kleur'. Want zoals we weten dient er geselecteerd te worden op onveranderlijke kenmerken in die kringen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:01 schreef LXIV het volgende:
Nee. Niet eeer zo’n geijkte witte man. Laat de democraten nu een zwarte vrouw met obesitas kiezen als president..
Zelfs voor mij? Nou nou, Wist niet dat je me zo goed kende.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:01 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Iemand moet wat tegenwicht bieden aan het circlejerken van linkse users. Straks komen julie allemaal simultaan klaar omdat Mark Kelly recht in de camera kan kijken. Laten we de lat alsjeblieft iets hoger leggen, zelfs voor jou.
Gewoon een zwarte vrouw als kandidaat. Dat vind ik het bestequote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, mocht Kelly de kandidaat worden, dan wordt de kandidaat voor vice-president natuurlijk een vrouw 'van kleur'. Want zoals we weten dient er geselecteerd te worden op onveranderlijke kenmerken in die kringen.
Het blijft zorgwekkend dat raciaal essentialistische wereld. Onveranderlijke kenmerken worden boven kwaliteit gezet.
Wel eentje in een rolstoel dan, die mensen doen ook meequote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon een zwarte vrouw als kandidaat. Dat vind ik het beste
Je ziet liever Stacy Abrams?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:01 schreef LXIV het volgende:
Nee. Niet eeer zo’n geijkte witte man. Laat de democraten nu een zwarte vrouw met obesitas kiezen als president..
Aan kaalheid is tegenwoordig ook wel iets te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:24 schreef TAmaru het volgende:
Een kale man kan geen president van de VS worden
Tja gezien al je zinloze getroll rondom mensen die denken dat dit een goede kandidaat is, lijkt het erop dat Kelly jou nerveus maaktquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:01 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Iemand moet wat tegenwicht bieden aan het circlejerken van linkse users. Straks komen julie allemaal simultaan klaar omdat Mark Kelly recht in de camera kan kijken. Laten we de lat alsjeblieft iets hoger leggen, zelfs voor jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |