https://www.olympics.com/en/milano-cortina-2026/schedule/sjpquote:7 February 19:45 Women's normal hill individual
9 February 19:00 Men's normal hill individual
10 February 18:45 Mixed team normal hill
14 February 18:45 Men's large hill individual
15 February 18:45 Women's large hill individual
16 February 19:00 Men's super team large hill
Dit is een overblijfsel van het herenteam event.quote:
Waarom is er geen damesteam eventquote:Op maandag 16 februari 2026 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is een overblijfsel van het herenteam event.
Geen idee, ik zou zeggen doe ook een damesteam event i.p.v. de mixed, dan is het eerlijker.quote:
Zou ook verder niet een heel interessant onderdeel zijn, maar wel opvallend omdat zoveel gelijk getrokken is.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zeggen doe ook een damesteam event i.p.v. de mixed, dan is het eerlijker.
Inderdaad, die huilende Japanners zijn bijna net zo sterk in mijn geheugen gegrift als de overwinningen van Romme en Timmer.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vond de herenteam event eigenlijk altijd wel een klassieker.
Laatste 3 springers.quote:
Die Pool is in ieder geval slachtoffer hiervanquote:Op maandag 16 februari 2026 21:02 schreef petervanhal het volgende:
Stuur in serie 6-7 voorspringers naar beneden
Er hoefden nog maar 3 springers te springen.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ik kijk is het net 5 minuten geleden gestaakt na 2 springers in de finaleronde. Maar het is nu dus afgelast begrijp ik?
De NOS loopt een kwartier achter.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ik kijk is het net 5 minuten geleden gestaakt na 2 springers in de finaleronde. Maar het is nu dus afgelast begrijp ik?
Duitsland mist hem op 0,3 puntquote:
Vooral Duitsland.quote:
En Raimund had een geweldige sprong in de finale..quote:
En die hadden een goede score bij de tweede springer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |