quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Opkomsttune met de spelers wellicht. Ik weet het ook niet precies. Hand in Hand zodra ze uit de catacomben komen.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben serieus, heb vaak genoeg in de kuip gezeten.
Tada tada tada?
Daarom, die ken ik.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Opkomsttune met de spelers wellicht. Ik weet het ook niet precies. Hand in Hand zodra ze uit de catacomben komen.
Haai haaiquote:
Maar gays houden wel van Ariana tochquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou nooit gay kunnen zijn want heb niks met Beyoncé of Gaga.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Die rechter heeft een borst met grasmat waar je bang van wordt
Ja ben bang dat de muziek waar ik wel naar luister alsnog richting gay gaat iddquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gays houden wel van Ariana toch
Carnavalled?quote:
Je zit op Fok!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iemand hier in dit topic die wel aan carnaval doet?
Ja, soms op Aruba, als toeschouwer.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iemand hier in dit topic die wel aan carnaval doet?
In andere topics lees ik er wel genoeg over.quote:
Oh maar dat is dan weer de HETE versie van carnaval. Bikini + veren + samba en gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, soms op Aruba, als toeschouwer.
Die veren op je lijf lijken me niks…
Wat heet…quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar dat is dan weer de HETE versie van carnaval. Bikini + veren + samba en gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |