abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2026 @ 14:09:44 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220116148
quote:
Marechaussee treft zeventien vreemdelingen aan in koeltrailer, twee arrestaties

De Koninklijke Marechaussee heeft zaterdagavond zeventien vreemdelingen aangetroffen in een koeltrailer in Hoek van Holland. De mensen werden ontdekt tijdens een standaard uitreiscontrole voor de ferry naar het Verenigd Koninkrijk. De koelinstallatie stond op dat moment aan.

Het gaat om veertien personen met de Turkse nationaliteit, twee personen uit Koeweit en iemand uit Iran. Zes van hen zijn minderjarig. De marechaussee bevestigt aan NU.nl dat het om onder meer drie- en vierjarigen gaat.

De Turkse chauffeur van de trailer is aangehouden voor mensensmokkel. Na verhoor werd ook een van de vreemdelingen aangehouden.

Voor de zekerheid werd medische hulp ingeschakeld, omdat de koelinstallatie van de trailer aan stond. Iedereen leek in orde. "In het verleden zijn mensen omgekomen door dit soort smokkelpraktijken met koeltrailers", zegt de woordvoerder. De marechaussee onderzoekt de zaak momenteel verder onder leiding van het Openbaar Ministerie.

De marechaussee treft vaker mensensmokkelaars aan in Hoek van Holland. De ontdekte vreemdelingen belanden in het Nederlandse vreemdelingentraject.

BRON

Die waren zeker verdwaald

Ik ben inmiddels overleden
pi_220116179
Waarom niet alsnog door laten gaan.. weer +17 extra burgers in NL
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 16 februari 2026 @ 14:13:23 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220116181
quote:
De mensen werden ontdekt tijdens een standaard uitreiscontrole voor de ferry naar het Verenigd Koninkrijk.
En nu blijven ze hier.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220116187
"Het is een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker"
pi_220116208
Over een paar maanden hebben ze een status gekregen en een sociale huurwoning bemachtigd. Ze hoeven alleen maar te zeggen dat ze homo zijn. Zo makkelijk gaat dat in Nederland.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 16 februari 2026 @ 14:15:21 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220116223
Allemaal een traject geven van 15 jaar. En dan gewoon uiteindelijk maar een paspoort geven want het duurde zo lang.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 16 februari 2026 @ 14:16:54 #7
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220116250
quote:
De marechaussee treft vaker mensensmokkelaars aan in Hoek van Holland. De ontdekte vreemdelingen belanden in het Nederlandse vreemdelingentraject.
Dan is het dus beter om ze gewoon met die boot mee te sturen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220116268
Kunnen we binnenkort een bobslee team beginnen.
  maandag 16 februari 2026 @ 14:58:00 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220116677
Terug naar Turkije en Koeweit, Iran kunnen we misschien nog even aankijken
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220116881
Is de verbindingsofficier al ingeschakeld?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')