Iedereen is volledig verzuurd geraakt?quote:Op zondag 15 februari 2026 23:02 schreef nostra het volgende:
1 goede vriend aan overhouden, maar dat is later verwaterd tot appcontact (drukke banen, kinderen, persoonlijke problemen). Nu ik 40+ ben zal het niet snel meer gebeuren, de vrijheid-blijheid tijd bij leeftijdsgenoten is pretty much gone.
Ook dat.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:31 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Iedereen is volledig verzuurd geraakt?
Saai leven leiden de meeste mensen na hun 40e zeg. Als ik dat na m'n 40e ook doe mag je me afschietenquote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook dat.Nee, maar je gaat niet meer in de zomer bier drinken op het terras, iedereen heeft zijn baby/kleuter/baas thuis zitten die aandacht nodig heeft en 'uit het oog, uit het hart' speelt op een gegeven moment ook wel een rol.
Nou ja, ik was van de zomer bij Verknipt en toen kwam er een clubje ~18-20-jarigen op ons af met de opmerking: "hey, mogen we wat zeggen? nou, we zouden willen dat als we jullie leeftijd hebben, dat we dit ook nog steeds doen!". Dat is ook vrij pijnlijk hoor.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:02 schreef MultiBanaan het volgende:
Saai leven leiden de meeste mensen na hun 40e zeg. Als ik dat na m'n 40e ook doe mag je me afschieten
Waarom niet?quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef nostra het volgende:
maar je gaat niet meer in de zomer bier drinken op het terras
Nou ja, ten eerste omdat ik niet meer drink.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet?
De enige reden zou de prijs zijn, maar dan kun je toch evengoed met een aantal mensen spontaan bij een van jullie thuis een bak bier of wat flessen wijn achterover tikken?
Dus in jouw regio zijn alle terrassen gevuld met veertig-minners??quote:Op maandag 16 februari 2026 09:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste omdat ik niet meer drink.En andere veertigers doen dat gewoon niet meer; ik zou het prima vinden, maar blijkbaar is dat niet meer bon ton dan voor de meesten.
Leiden, dus ja, meestal wel.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus in jouw regio zijn alle terrassen gevuld met veertig-minners??
Ja zoiets wel maar dan etentjes en concerten.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:59 schreef Cockwhale het volgende:
Huidige collega's enigszins, hoewel het in termen van samen dingen ondernemen of bij elkaar over de vloer komen geen hechte vriendschap is. Maar een aantal keer per jaar even bioscoopje pakken, potje gamen, bowlen of een bordspelletje, dat wel.
Ik hou ontzettend van 'low maintenance' vrienden. Ik stoor me ook wel een beetje aan sommige vrienden van me die zich gedragen alsof ze nog 20 zijn. Ik heb echt niet constant maar alle tijd van de wereld hoor. Bovendien wil ik ook heel graag zelf een wat meer erudiet leven leiden door veel te lezen, ik vermaak mezelf echt prima in m'n ééntje. Nee, dat 40'er leven dat staat me wel.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook dat.Nee, maar je gaat niet meer in de zomer bier drinken op het terras, iedereen heeft zijn baby/kleuter/baas thuis zitten die aandacht nodig heeft en 'uit het oog, uit het hart' speelt op een gegeven moment ook wel een rol.
Ik pas nadat ik er weg was. Nee, op werk kan ik echt een klootzak zijn die vooral z'n eigen ding doet. Ik doe gewoon m'n werk en daarna ga ik naar huis en sluit ik me van alles af en ben ik een andere ik.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:35 schreef arvensis het volgende:
Ik sluit geen vriendschappen met directe collega’s. Heb ze ook zeker niet op social media.
Idem hier.quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:36 schreef rival het volgende:
We gaan vrij regelmatig naar uitjes buiten werk. Maar vrienden noem ik het niet. Ze komen niet bij me over de vloer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |